Mies itkee ja nyyhkii makkarissa :O
On niin kova krapula että tekee ilmeisesti kuolemaa. No siitäs sai.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:24"]Krapulaa poteva EI tarvitse sääliä. Ihan itse se varmaan on vinkkua vetänyt ei ap. kai ole siihen pakottanut? Kylmää kauravelliä ja raaka kananmuna sekoitetaan ja nautitaan.Homma hoituu sillä. [/quote] Sinä oletkin varmaan absolutisti? Mitä pahaa on joskus olla krapulassa surkeana? Tarkoitan nyt muutamaa kertaa vuodessa enkä joka vknloppu. Koskaan ei saisi juoda itseään känniin ja viettää vauhdikkaan illan?
[/quote]
Ei, järkevä ihminen ei juo itseään todella humalaan. Suomessa valitettavan moni ei tosin tätä ymmärrä, vaan pitävät alkoholin ongelmakäyttöä normaalina.
[/quote]
Painu sinä mussuttamaan sitä patonkia muualle
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:53"]
Mun mies juo niin harvoin, että tuossa tapauksessa hakisin/tekisin lempi pizzaansa, kylmää kolaa ja paljon krapulaseksiä jos vaan pumppu kestää :D. Sitten taas päikkäreitä, ehkä leffaa, lisää syötävää ja seksiä :). Loppuis itkut tai sitten jatkuisi, riippuu tosiaan mitä itkee ap:n mies.
[/quote]
Oletko jotenkin vajaa päästäsi vai miksi olisit valmis paapomaan krapulaista äijää? "Minun Keijo-Petterini juo niiiin harvoin, että kyllä minun on nyt palkittava hänet ruoalla ja seksillä!" Vittu mikä ajatusmaailma.
[/quote]
Sovitaan, että vajaa sitten. Keijo-Petterikin osaa paapoa minua, tuli huomattua pikkujoulujen jälkimainingeissa. Kyllä tarjoilu pelasi! Ja sitä suuseksiä AHHH, heti parani olo ja kunnon orgasmin jälkeinen nainti I_HA_NAA. Terkuin Keijo-petterin vaimo. Vituttaako? :D
Kaikille jotka alkoholia käyttää, sattuu joskus vahinkoja. Itsellä hormonikierto aiheuttaa toisinaan erittäin pahan myrkytystilan, ja kyllä siinä menisi puoliso vaihtoon jos ilkkuisi että kärsi, sinä ihmispaska. Mitä taas tulee ongelmaisiin... On ihmisiä, jotka haluavat kovasti uskoa että riippuvuudet, mt-ongelmat, syrjäytyminen, työttömyys ja homous ovat kaikki omia elämäntapavalintoja. Tämä on defenssi sitä todellisuutta vastaan, ettei elämässä loppupeleissä voi itse vaikuttaakaan kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:27"] [quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:24"]Krapulaa poteva EI tarvitse sääliä. Ihan itse se varmaan on vinkkua vetänyt ei ap. kai ole siihen pakottanut? Kylmää kauravelliä ja raaka kananmuna sekoitetaan ja nautitaan.Homma hoituu sillä. [/quote] Sinä oletkin varmaan absolutisti? Mitä pahaa on joskus olla krapulassa surkeana? Tarkoitan nyt muutamaa kertaa vuodessa enkä joka vknloppu. Koskaan ei saisi juoda itseään känniin ja viettää vauhdikkaan illan? [/quote] Ei, järkevä ihminen ei juo itseään todella humalaan. Suomessa valitettavan moni ei tosin tätä ymmärrä, vaan pitävät alkoholin ongelmakäyttöä normaalina. [/quote] Painu sinä mussuttamaan sitä patonkia muualle
[/quote]
Mistä patongista oikein puhut? Onko tuo jotain alkoholiongelmaisen sekavaa hourailua?
Yhy yhy yhy. Ihan alkoi ap:n miehen puolesta itkettää, tuli oikein sellainen empatiapurkaus. Nyyh.
Aika lä'lly mies jos rapulassa märisee.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:40"]17 annosta alkoholia vuorokaudessa on suositus.
t.
Nuori lääkäri
[/quote]
Miten nuori?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:05"]
Onpas taas omituinen fantasia naisella. Ei miehet itke tai nyyhki krapulassa, siinä on taas akka yleistänyt heikkoutensa koko vastakkaista sukupuolta koskevaksi.
[/quote]Hihhii...mutta jos se kuiteski itkeskelee??? Aika oks fantasia. On ne miehetkin heikkoja.
Voi raukkaa... :( Mä veisin kyllä ison lasin kylmää maitoa ja tilaisin kebabia, jos voi syödä. Jos tarpeeksi nyyhkyttää voisi saada jopa yhden tai max kaksi tasoittavaa. Pusuja ei tippuisi krapulahaisulille, mutta haleja kyllä. Illemmalla sitten patistaisin suihkuun ja takaisin unten maille ja seuraavana päivänä elämä onkin jo voittanut.
Haha! :D Mun mies ihan samanlainen!
kuitenkin se lukee AV:n pieruketjua ja nauraa kyyneleet silmissä
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:24"]Krapulaa poteva EI tarvitse sääliä. Ihan itse se varmaan on vinkkua vetänyt ei ap. kai ole siihen pakottanut?
Kylmää kauravelliä ja raaka kananmuna sekoitetaan ja nautitaan.Homma hoituu sillä.
[/quote]
Mitä tuolla puurolla on tarkoitus tehdä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:14"]Anna hali sille, jos vaikka olo paranisi :) Mies21
[/quote]
Mies lol!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:58"]
Eli ylläolevan erään mielipiteen mukaan on ihan ok, että huumeriippuvaisia ja alkoholiriippuvaisia kuolee putkaan. Minusta se on hyvin huolestuttava ajatus, että hyväksymme kuolemat, jotka voitaisiin osin estää. Se äijä tai muija ei sitä päätä, jos kroppa pettää. Vain pieni geneettinen alttius niin sydän pettää, vaikka ei olisi edes paatunut juoppo. Toki kyseinen ihminen on alkoholisti, mutta onko sinulla sellainen ajatus, että vain virheettömät ja hyvät ihmiset saavat elää. Kovassa humalassa olevia ja sekavia ihmisiä ei saisi viedä tuntikausiksi putkaan siten, että heidän tilaansa ei tutkita. Jokainen ihminen on jonkun äidinkin lapsi.
[/quote]
Joo, itsepä ovat riippuvuutensa aiheuttaneet. Ei kukaan tule väkisin kaatamaan viinaa kurkusta, että latki poika lisää. Jos tuon elämän muodon valitsevat, niin kestävät sen sitten tai ovat kestämättä. Huumeriippuvaiset tekevät niin paljon pahaa varastelemalla, että ei haittaa minua jos vetävät överit. Surku niiden äiteelle, mutta lopulta varmaan jokaiselle osapuolelle helpotus.
[/quote]
Katkenneet jalatkin voi tuolla logiikalla jättää hoitamatta. Mitäs menit kävelemään/juoksemaan. Että kikkeliskokkelis vaan.
[/quote]
Ei kiinnosta suuttumuksesi. Mitenkään et ajatteluuni vaikuta. En rupea narkkareita säälimään ja hoivaamaan sinun vuoksesi. Katkenneet jalat hoitaisin logiikastasi huolimatta, koska minulla ei ole mitään tarvetta kohdella narkkaria tasa-arvoisesti. Ilman muuta hoitaisin onnettomuudessa loukkaantuneen ja itse itsensä raunioittanut narkkari saa selvitä överistään miten selviää. Jos ei selviä ja huumeruiskut kaikkoavat tästä ympäristöstä, niin aina parempi.
[/quote]
Lähinnä huvittaa tuollainen mustavalkoisuus. Se narkkarikin on ihminen ja ansaitsee ihmisarvoisen kohtelun halusit tai et.
[/quote]
Ei sillä minun haluni kanssa ole mitään tekemistä. Narkkari kohtelee itse itseään epäihmisarvoisesti. Jos hän itse ei kohtele itseään kuin ihminen, turha tulla minulle määkimään että pitäisin häntä tasa-arvoisena.
Kiva kuitenkin, että sinä olet huvittunut. Minä puolestani en välitä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:53"]
Mun mies juo niin harvoin, että tuossa tapauksessa hakisin/tekisin lempi pizzaansa, kylmää kolaa ja paljon krapulaseksiä jos vaan pumppu kestää :D. Sitten taas päikkäreitä, ehkä leffaa, lisää syötävää ja seksiä :). Loppuis itkut tai sitten jatkuisi, riippuu tosiaan mitä itkee ap:n mies.
[/quote]
Oletko jotenkin vajaa päästäsi vai miksi olisit valmis paapomaan krapulaista äijää? "Minun Keijo-Petterini juo niiiin harvoin, että kyllä minun on nyt palkittava hänet ruoalla ja seksillä!" Vittu mikä ajatusmaailma.