Mies sanoo että ei ole vihainen, mutta sitten ei tule viestiä eikä mitään
Eikö mykkäkoulun pitäminen ole vihaisena olemista?
Kommentit (13)
Tuollaisille miehille on itseltäni aina lähtenyt se viimeinen viesti perään, eli:
Tästä meidän jutusta ei nyt taida tulla mitään, vika ei ole sinussa, eikä minussa, olemme vain liian erilaisia. Hyvää loppuelämää ja kiitos yhteisestä ajasta!
Mykkäkoulun pitäjä on hyvä jättää omaan yksinäiseen ylhäisyyteensä. Itse en ainakaan enää koskaan ala sitä pelleilyä katsomaan.
Minulla oli tuollainen ystävä... Tuhottoman monta kertaa matelin, hyvittelin ja pyytelin anteeksi tietämättä mitä olin tehnyt. Lopulta lopetin sen. Kysyin asiallisesti tapaamista muutaman kerran, laitoin pari kuulumisviestiä, sitten annoin olla. Vuotta myöhemmin tämä ihminen kysyi miten meidän tulisi seuraavaksi edetä suhteessamme. Missä suhteessa?
Narsisti rankaisee sinua vaikenemalla. Merkki siitä, että kannattaa juosta.
Samaan aikaan kun täällä spekuloidaan mykkäkoulun myrkyllisyydestä ja narsisteista, mies luultavasti autuaan tietämättömänä puuhailee omia juttujaan tietämättä ollenkaan, että nainen nyt kaipaa validointia viestien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kun täällä spekuloidaan mykkäkoulun myrkyllisyydestä ja narsisteista, mies luultavasti autuaan tietämättömänä puuhailee omia juttujaan tietämättä ollenkaan, että nainen nyt kaipaa validointia viestien muodossa.
Mies voi toki olla tunnekyvytön mölli, mutta mykkäkoulu on yksi narsistin perustyökaluista. Liian harva tunnistaa narsistin ja joutuu kärsimään ihan liikaa.
Aina kannattaa muistaa että se mies/nainen on myös ihminen jolla oma elämä ja ajatukset. Liikaa kun alkaa ajattelemaan toisen puolesta, niin metsään menee.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta itse lähden siitä, että kun jo alussa ilmenee ongelmia kommunikaatiossa, niin niitä tulee vain lisää jatkossa. Tällä reseptillä minulla ei ole ikinä ollut ongelmia seurustelussa, sen lopettamisessa ja hyvän kumppanin löytämisessä. Ongelmat eivät parane millään tempuilla, vaan kyse on yhteensopimattomuudesta jo alun perin. Esimerkiksi sopiva määrä kommunikointia on yksi tärkeimmistä parisuhteen rakennnusaineista. Ilman sitä ei ole mitään edellytyksiä suhteelle.
Tai sit teillä on erilaiset oletukset yhteydenpidosta. Itse olen nainen ja ei ole narsistista oiretta, mutta minulla ei ole aikaa eikä halua elää puhelin käteen liimattuna ihan vaan siksi että vastaisin viesteihin reaaliajassa. Ja usein käy myös niin, että vilkaisen viestit ja en muista enää myöhemmin koko asiaa. Mutta ihmiset tietää, soittavat minulle jos on asiaa mikä on olennaista tietää heti. "Ostin itselleni uuden kattilan" tms. ei ole sellainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit teillä on erilaiset oletukset yhteydenpidosta. Itse olen nainen ja ei ole narsistista oiretta, mutta minulla ei ole aikaa eikä halua elää puhelin käteen liimattuna ihan vaan siksi että vastaisin viesteihin reaaliajassa. Ja usein käy myös niin, että vilkaisen viestit ja en muista enää myöhemmin koko asiaa. Mutta ihmiset tietää, soittavat minulle jos on asiaa mikä on olennaista tietää heti. "Ostin itselleni uuden kattilan" tms. ei ole sellainen asia.
Osalla ihmisiä on eri käytösmalli parisuhdekumppania kuin muita ihmisiä kohtaan. Kavereiden kanssa viestitään harvemmalla syklillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hyvin yksinkertaiselta :D
Jos sitä ei vaan kiinnosta? Ei "viha" ole ainoa tunne joka voi olla syynä siihen ettei joku pidä yhteyttä. Ihminen voi myös olla ärtynyt, pettynyt, surullinen, välinpitämätön tai vaikka mitä, jonka vuoksi ei johonkin pidä yhteyttä. Vain lapsi ajattelee että toinen on "vihainen" jos yhteydenpito ei kiinnosta.
Älä nyt hyvänen aika vingu sen perään! Anna olla! Haluaa sinulta vain haluamista!