Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekevätkö miehet aina aloitteen jos ovat tarpeeksi kiinnostuneita?

Vierailija
11.04.2015 |

Jos ei nyt puhuta varatuista ihmisistä, vaikka joillekin valitettavasti sekään ei ole mikään este.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
2/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tai mikä on aloite? Saattaa tulla juttelemaan mutta siihen se jää jos vastaukseksi vain hymyilet salaperäisesti...

Vierailija
4/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tehnyt aloitetta, vaikka kiinnostavia likkoja liikkuu ympäristössä joka päivä useita. -M32

Vierailija
5/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kyllä. Parhaimmilla naisilla on sen verran vientiä, että etenkin niiden kohdalla ei kannata jäädä aloitekyvyttömäksi.

Vierailija
6/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavatko kaikki naiset jos ovat tarpeeksi kiihottuneita? Ovatko kaikki karjalaiset puheliaita? Pitävätkö kaikki hillosta?

Vierailija
7/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:44"]

Suurin osa kyllä. Parhaimmilla naisilla on sen verran vientiä, että etenkin niiden kohdalla ei kannata jäädä aloitekyvyttömäksi.

[/quote]

Suurin osa niistä miehistä joilla on naisia, he kyllä tekevät aloitteita. Iso osa ei tee,  kun ei ole mitään mahdollisuuksia onnistua, tai sitten ovat niin mitättömiä ettei heitä ja aloitteitaan edes noteerata. Tai eivät vain uskalla.

Naiset eivät ilmeisesti kovin hyvin ymmärrä sitä, että miehistä vain pienehkö huippujoukko viettää sellaista elämää kuin (nuorista) naisista aika suuri osa. Eli kiinnostuneita on paljon ja aloitteisiin vastataan kivasti! Kumppaneita voi kertyä aika paljonkin ja seuraelämä on kaikin puolin vilkasta niin halutessaan. Elämä on jännää ja seikkailuihin on mahdollisuus.

Vierailija
8/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan tee juuri koskaan. Olen yhden ihan suoran aloitteen tehnyt elämäni aikana ja sitten pari vähemmän suoraa.

Vierailija
9/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tarpeeksi kiinnostunut? Sellaiset jotka on kiinnostuneita jostain naisesta niin että olisivat valmiita jopa lähtemään suhteeseen sen kanssa, ei kyllä aina välttämättä tee aloitetta. Joku ujostelu ja epävarmistelu kai syynä yleensä.

Vierailija
10/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:41"]

Mä en ole koskaan tehnyt aloitetta, vaikka kiinnostavia likkoja liikkuu ympäristössä joka päivä useita. -M32

[/quote]

mielenkiinnosta: miksi et?

Vierailija
11/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minua lähestyy jatkuvasti kaikenikäiset miehet. Nuoret haluaa esitellä voimiaan ja kykyjään. Vanhemmat esittelevät ammattinsa ja varallisuutensa. Anteeksi kaikille teille ihanille miehille kun en ryhdy kanssanne mihinkään, koska olen naimisissa ja minulla on lapsia. Olen todella imarreltu kaikesta huomiostanne ja olettehan te kaikki tosi ihania, mutta minua on vain yksi ja olen naimisissa.

Vierailija
12/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Suurin osa niistä miehistä joilla on naisia, he kyllä tekevät aloitteita. Iso osa ei tee,  kun ei ole mitään mahdollisuuksia onnistua, tai sitten ovat niin mitättömiä ettei heitä ja aloitteitaan edes noteerata. Tai eivät vain uskalla.

[/quote]

Sitä voi ihan miettiä, että jos yrittää tavoitella naisia joihin ei ole mahdollisuuksia lainkaan niin mikset mene iskemään niitä tavistyttöjä, jotka on korkeintaan nättejä (tai jopa rumahkoja)? Niillä ei tuollaista vientiä ole, hyvä kun joku tulee joskus juttelemaan :D

Vierailija
13/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:51"]

[/quote]

[/quote]

Sitä voi ihan miettiä, että jos yrittää tavoitella naisia joihin ei ole mahdollisuuksia lainkaan niin mikset mene iskemään niitä tavistyttöjä, jotka on korkeintaan nättejä (tai jopa rumahkoja)? Niillä ei tuollaista vientiä ole, hyvä kun joku tulee joskus juttelemaan :D

[/quote]

(Nuoret) Naiset pariutuvat yleensä ylöspäin. Eli kun tavismies saa "rumahkon" naisen, niin heikohko mies joutuu tyytymään jo reilusti rumaan naiseen. "Rumuus" sisältää myös ruman luonteen, ei ainoastaan ulkonäköä. Ei kai se siis ole ihme etteivät rumat naiset houkuttele?

Vierailija
14/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:36"]

(Nuoret) Naiset pariutuvat yleensä ylöspäin. Eli kun tavismies saa "rumahkon" naisen, niin heikohko mies joutuu tyytymään jo reilusti rumaan naiseen. "Rumuus" sisältää myös ruman luonteen, ei ainoastaan ulkonäköä. Ei kai se siis ole ihme etteivät rumat naiset houkuttele?

[/quote]

Ei.

Naisen arvo markkinateoriassa perustuu vain ja ainoastaan seksuaaliseen historiaan ja ulkonäköön, ei persoonallisuuteen lainkaan. Joten kyllä, jos et saa edes perusnättiä naista niin sitten sulle ei jää kun rumat naiset joita ei kukaan huoli eikä iske.

Hanki vaikka asema ja status jos ei miellytä - muuten jäät yksin aivan kuten ne rumat naisetkin, mutta älä syytä sun huonosta tasosta sitä miksi naisia on vaikea iskeä, et vaan itse ole tarpeeksi tasokas mies tällöin ja sulla on rima liian korkealla ;)

Vierailija
15/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:46"]

[/quote]

Ei.

Naisen arvo markkinateoriassa perustuu vain ja ainoastaan seksuaaliseen historiaan ja ulkonäköön, ei persoonallisuuteen lainkaan. Joten kyllä, jos et saa edes perusnättiä naista niin sitten sulle ei jää kun rumat naiset joita ei kukaan huoli eikä iske.

Hanki vaikka asema ja status jos ei miellytä - muuten jäät yksin aivan kuten ne rumat naisetkin, mutta älä syytä sun huonosta tasosta sitä miksi naisia on vaikea iskeä, et vaan itse ole tarpeeksi tasokas mies tällöin ja sulla on rima liian korkealla ;)

[/quote]

En tiedä mikä tuo teoria on, mutta jokaisella tuntemallani menestyvällä miehellä (ja naisella) on "hyväluonteinen", kannustava, sparraava puoliso. Ehkä tuo teoria sopii johonkin patriarkaalisempaan maahan, jossa luonnetta eivät naiset tiskaukseltaan pääse paljon esittelemään?

Vierailija
16/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:46"]

[/quote]

Ei.

[/quote]

En tiedä mikä tuo teoria on, mutta jokaisella tuntemallani menestyvällä miehellä (ja naisella) on "hyväluonteinen", kannustava, sparraava puoliso. Ehkä tuo teoria sopii johonkin patriarkaalisempaan maahan, jossa luonnetta eivät naiset tiskaukseltaan pääse paljon esittelemään?

[/quote]

Mene kuule kysymään Laasaselta sitä, hän tuota teoriaa on rummuttanut :D Minä vain referoin kun arvon aiempi kommentoija veti esiin kyseisen teorian - minä itse en siihen henkilökohtaisesti usko.

Vierailija
17/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:51"]

[/quote]

En jaksa edes lukea viestiä johon viittasit, mutta kyllä tuo sun otanta on aika pieni, jos kaikilla tuntemillasi menestyvillä ihmisillä on hyväluontoinen ja kannustava puoliso. Ja kuitenkin tunnet aika syvällisesti nämä ihmiset tietääksesi millaisia puoisot ovat suljettujen ovien takana.

Vierailija
18/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:55"]

En itse ainakaan tee juuri koskaan. Olen yhden ihan suoran aloitteen tehnyt elämäni aikana ja sitten pari vähemmän suoraa.

[/quote]

Minkälainen on vähemmän suora aloite?

[/quote]

"Moi, mitä kuuluu, käytsä usein täällä?"?

Vierailija
19/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteesta voi seurata jotain mikali toinen kin jotenkin tuntuu vastaavan eli loytyy vahan jotain puhetta ja tunnepitoista.

Tai sitten se kiinnostus jaa arkuiden tai toisen vuorovaikutuksen takia.

Se etta eraallalailla pitaisi ns. Lypsää "suhdetta"vain toisen puolelta eteenpäin voi turhauttaa. Ja kun ensikiinnostuksen herattaja ei sitten kehtaakkaan niin ei se toinenkaan niin helposti lämpiä, you know.

Vaikkapa naisen uhittelu muilla ei ole oikeaa kiinnostusta vaan leikkiä.

Sitä kannattaa miettiä tappaako kiinnostuksesi liialla ylpeydellä ja leikilla. Toinen kokee ettei ole tosissaan.

Vierailija
20/32 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään tee. Riippuu ihan persoonasta ja ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi