Mikä sinulle aiheuttaa eniten epävarmuutta, kun menet ensimmäistä kertaa miehen kanssa sänkyyn?
- alaston vartalosi, onko se miehen mielestä haluttava?
- pahanhajuinen hengitys läheisyydessä?
- onko omat seksitaidot riittäviä miehen miellyttämiseksi?
- pelottaa, pystytkö ja uskallatko heittäytyä nauttimaan jännittämäät?
- omat läskimakkarat ja selluliitti?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittää, joudunko keskusteluun anaaliseksistä heti vai vasta parin viikon päästä. En pidä anaalista, se sattuu ja ällöttää. Tuntuu aina pahalta ja koen epäonnistuneeni, kun mies alkaa vihjailla kakkosesta ja joudun tuottamaan pettymyksen. En tykkää kieltäytyä asioista sängyssä, koska haluan aidosti tarjota nautintoa miehille, mutta omat fiilikset kärsii peppuhommissa niin, että siihen en halua ryhtyä.
Minkä ihmeen takia naiset suostuvat anaaliseksiin, jo se kerran sattuu ja ällöttää1? Ei seksin kuulu sattua, ja monikohan mies suostuisi tekemään jotain sellaista NAISEN vuoksi ,, joka häntä itseään sattuisi tai ällöttäisi?
Eiväthän monet miehet suostu edes pienempiinkään naisen toiveisiin seksissä vaikkei se heiltä vaatisi juuri mitään.
Mies ei tekisi koskaan mitään kivuliasta seksissä. Mies ei tekisi seksissä muutenkaan mitään mikä ei tähtää miehen nautintoon. Naiset voisivat pitää rajansa paremmin ja huolehtia terveydestään, eikä suostua kivuliaisiin akteihin. Mitäpä se miestä haittaa, jos mieheen ei satu. Itsekkäitä ovat.
Huolehtisivat edes että naiseen ei satu, se olisi vähintä mitä voisivat tehdä jos eivät edes orkkua saa(viitsi) annettua naiselle.
Se ajatus että onkohan tämäki heppu ollu joskus naisenki kanssa. Vai onko kans ihan umpihomo.
Kyllä mä pelkään eniten sitä, että onko turvallinen vai vaarallinen, olenko lukenut tyypin oikein. Kavereiden juttuja kuunnellessa tuntuu, että tämä maa on täynnä hirviöitä, jotka ensin vaikuttavat ihanilta, mutta sängyssä paljastuvat kamaliksi. Itselle ei onneksi ole vielä käynyt mitään hirveää, mutta monelle kaverille on.
Se, että osaanko olla miehelle riittävän hyvä. Omassa kropassa ei oikein mikään hävetä, se on mikä on. Pidän myös pienestä alistamisesta seksissä ja epäröin missä kohtaa siitä voisi puhua miehelle niin, että tuntisin silti olevani turvassa.
Naisilla on aina joku ongelma kropan kanssa vaikka miten kaunis ja hyväkroppainen nainen olisi.
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meistä jokainen joka tänne kirjoittaa ole jo sen ensimmäisen kerran miehen kanssa sängyssä ollut. Tuskin täältä yhtään neitsyttä löytyy.
Mä oon neitsyt. En laske dildoilla leikkimistä neitsyyden menestykseksi, vaikka immenkalvo onkin puhjennut. Miehen kanssa en ole vielä ollut kertaakaan.
Oon luova ja leikkisä persoona, luulen että heittäytyisin seksipuuhiin miehen kanssa täysin rinnoin ja uteliaana.
Muodot ovat uhkeat ja esim vatsan näyttämistä ujostelisin kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina joku ongelma kropan kanssa vaikka miten kaunis ja hyväkroppainen nainen olisi.
T: mies
Ei välttämättä ole. Kuten näistäkin vastauksista huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meistä jokainen joka tänne kirjoittaa ole jo sen ensimmäisen kerran miehen kanssa sängyssä ollut. Tuskin täältä yhtään neitsyttä löytyy.
Mä oon neitsyt. En laske dildoilla leikkimistä neitsyyden menestykseksi, vaikka immenkalvo onkin puhjennut. Miehen kanssa en ole vielä ollut kertaakaan.
Oon luova ja leikkisä persoona, luulen että heittäytyisin seksipuuhiin miehen kanssa täysin rinnoin ja uteliaana.
Mikä siinä vatsassa ujostuttaa? Muista, että sillä miehelläkin on vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä vatsassa ujostuttaa? Muista, että sillä miehelläkin on vatsa.
Tämä ujostelu on ihan oman pään sisällä. Varmaan oon epävarma siitä, koska en itse pidä pehmeän vatsani ulkonäöstä. Olen itseni pahin kriitikko.
Eniten jännittää se, että onko seksi hyvää ja miellyttääkö mies myös alasti. Kun on siihen pisteeseen päästy, että ollaan seksissä, ollaan jo aika pitkällä.
Jos mies on muuten kiva, mutta seksissä joku tökkii niin alkaa pohdinta, että mitä seuraavaksi. Pitää luottaa kroppansa vaistoihin, mutta myös ottaa huomioon, että tilanne on molemmille jännä ja uusi. Miettii, että oppisiko tämä mies, kannattaako tähän satsata vai katkaista suhde heti ettei turhaan johda harhaan.
Sen verran on jo ikää, että eniten askartuttaa, että osaako ja haluaako mies tyydyttää minut? En saa orgasmia yhdynnässä, mutta suuseksissä laukean kyllä.
Olen treenannut itselleni seksikkään vartalon. Tämän vuoksi en hyväksy myöskään mieheltä minkäänlaista löysyyttä enkä epävarmuutta. Joskus arviointikykyni on pettänyt ja sänkyyn on päässyt mies, joka ei saanut oikein mitään aikaiseksi, tämä lensi välittömästi takaisin yöhön. Jännitän, että tämä toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran on jo ikää, että eniten askartuttaa, että osaako ja haluaako mies tyydyttää minut? En saa orgasmia yhdynnässä, mutta suuseksissä laukean kyllä.
Sama mulla mutta olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla suuseksisuojat mukanasi. Mä en ainakaan ala nuolemaan kenenkään vieraan pillua ilman suojausta. Panettaa voi, mutta tyhmä en sentään ole.
Mä en murehdi mitään vaan rennosti vaan leikkiin. Mies on aina ollu tyytyväinen. Itse en, riippuu onko mies ihan huono, kehityskelpoinen vai hyvä niin voi saada uuden mahdollisuuden ja jatkoon. Koska itse tykkään vakituisista miehistä, en yhden kerran jutuista. Aina kun näen jonkun niin toivon että tulis pysyvämpää mutta aina se ei oo mahdollista. Ja siis kaikki vain seksisuhde, ei vakavampaa.
Miesten kesken on helpompaa: etukäteen voidaan puhua suoraan suomeksi mitä kumpikin haluaa tehdä ja hänelle tehtävän. Ei tarvitse enää h-hetkellä hermoilla.
Ei oikeastaan mikään, mutta ei johdu itsevarmuudesta tai siitä että olisin erityisen upea. En vaan koskaan ole mennyt sänkyyn ennen kuin jo seurustellaan ja ollaan ehditty puhua seksistä, menneisyydestä, tulevaisuudesta jne. Ekan suhteen alkaessa oli saunassakin käyty jo ainakin muutaman kerran ja uimassa.
Minusta ei olisi menemään sänkyyn tai edes treffeille jos en olisi ensin todella varma, että olemme yhteensopivia. Ja olen hidas luottamaan, vaikkakin nopea ihastumaan ja kiihottumaan.
Oma ulkonäkö aiheuttaa hieman epävarmuutta, mutta ei kauhean paljon. Eniten ehkä jännittää se, että millainen mies on sänkyhommissa. Millaiset otteet hänellä on, kuinka huomioonottava hän on, onko yleisfiilis rento ja kepeä, onko meillä samanlaiset mieltymykset.
Vaikka tykkäänkin etukäteen vähän kysellä, että millaisesta seksistä se toinen pitää, niin se miten asiat toteutuvat voi olla sitten aivan erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas olisi mielessä, että antaako nainen nuolla ja hyväillä sormin? Vai onko seksi pelkkää lähetyssaarnaajaa? Exän kanssa ei ollut koskaan suuseksiä eikä juuri muita asentojakaan kuin lähäri. Tuntui tosi pahalta lukea tällaisia kommentteja, kun nainen ei antanut mitään muuta kuin panna yhdessä asennossa ja hoiteli orgasmit itselleen sitten yksin ollessaan. M50+
Rinnat, onko tarpeeksi tiukka, taidot. Ne nyt ainakin.