Olen kaunis 30v nainen mutta miehet jättää kun selviää etten voi saada lapsia
Miksi? Onko niin että nykyään kaikki miehet haluaa että nainen synnyttää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan järkevä suomalainen hetero halua lapsia tähän maailmaan!!!
Määrittelit juuri vanhempasi.
Minulla on kaksi lasta ja he ovat hyvin iloisia siitä, että ovat olemassa. Nauttivat elämästä.
Lapsesi eivät tietäisi mitään jos eivät olisi olemassa. Parasta mitä voin lapsilleni tehdä on olla synnyttämättä heitä lainkaan.
Niitä ihmisiä, joita ei ole olemassa on miljoonakertaisesti heihin verrattuna, jotka ovat olemassa, joten en ota stressiä siitä että lapseni ovat olemassa. Eivät ota hekään, vaan nauttivat elämästä.
Onpa epälooginen kommentti ohi aiheen. Taisi olla liian korkealentoista sinun äo:lle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan järkevä suomalainen hetero halua lapsia tähän maailmaan!!!
Määrittelit juuri vanhempasi.
Minulla on kaksi lasta ja he ovat hyvin iloisia siitä, että ovat olemassa. Nauttivat elämästä.
Ai ovat siis keskenkasvuisia eikä aikuisia. Eiväthän kaikki koe eksistentiaalista kriisiä tai pelkää kuolemaa ta välttämättä ajattelekaan mitään. Sitä ei tiedä ennen kuin uhkapelaa lastensa onnellisuudella.
Minäkin olin sanonut vauvana että haluan pikkusisaruksen koska paksuna oleva emäni oli laittanut ne sanat suuhuni. Itsellä ei mitään muistikuvaa ko. mielipiteestä.
Jokainen on keskenkasvuinen, koska henkinen kasvu jatkuu kuolemaan saakka. Kaikki todellakaan eivät kriiseile, ja se on vain hyvä.
Mahtaa olla raskasta olla noin katkera. Olet sen johdosta omaksunut todella ruman kielenkäytön.
Sieltä tulee analyysiä. Pärjäsitkö tuollaisella älyllä ja olet nyt vaativassa työssä, mahdollisesti jakamassa diagnooseja muille parin sanan perusteella? 🤣🤣🤣
Kannattaisiko tapailla miehiä jolla on jo lapsia?