Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihan oikeasti joskus saanut apua uskovaiselta?

Vierailija
11.04.2015 |

Minä en.

Ne hehkuttaa vaan sitä oman elämän autuutta huomaamatta lähimmäisen hätää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tavalla? Olen saanut tukea ja apua tutulta uskovaiselta. Siihen tosin uskonto ei millään tavalla liittynyt eikä hän sitä mulle tuputtanut.

Vierailija
2/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt on taas yleistystä kehissä. Ei todellakaan kaikki tuputa sitä uskontoaan ja hehkuta kuinka täydellistä heidän elämänsä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti.

Vierailija
4/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, että tuputtaisivat uskontoa. Vaan siinä oman elämän autuudessa unohtavat toisten murheet.

Vierailija
5/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut mitään "konkreettista" apua, rukoiltu mun puolesta kyllä on. Itse olen uskovainen ja olen auttanut ihmisiä, esimerkiksi rahaa olen antanut silloin tällöin sitä pyytäville.

Vierailija
6/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monia kertoja. Esim , vaatteita/kankaita, rahaa, ruokaa.....liäksi myös ei materiaalista apua olen saanut.

Vierailija
7/7 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä yleensä kysellä uskontoa kun pyydetään apua. Siis olen ateisti, enkä ymmärrä miksi pitää yrittää jotenkin mollata uskovaisia. Tiedät ihan hyvin, että et sinä ketään käännytä, etenkään tällaisilla aloituksilla. Ketään edes tarvitse käännyttää mihinkään kun kaikilla on omat aivot ja voivat vapaasti niitä käyttää.

Pilaat örvellykselläsi ateistien maineen. Jos olet mielestäsi jotenkin järjen ja totuuden varaan rakentanut elämäsi, niin mieti oikeasti järjellisiä perusteita tällekin aloitukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi