Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö olette joulufiiliksissä vai joko mietitte uuden vuoden lupauksia?
26.12.2021 |
Joulutunnelmissa vai joko paketoitte kuluneen vuoden ja suunnittelette tulevaa? Itse yritän vielä keskittyä fiilistelyyn. Uudet lupaukset ensi viikolla.
Kommentit (3)
En ole ehtinyt vielä fiilistellä joulua, vaikka se ihan normaalisti tuli vietettyä, saatikka uutta vuotta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uuden vuoden lupaus on käyttää vain käteistä ja kortista vain käteisnostokortti.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen luvannut itselleni, että ensi vuonna teen hyvinvointiani parantavia valintoja. Tai lähinnä tarkoitan, että pysähdyn miettimään omia valintojani ja onko ne hyvinvointiani tukevia. Esimerkiksi uni on mulle tärkeää ja siksi iltaisin on hyvä miettiä voinko paremmin jos menen ajoissa nukkumaan vai valvon. Useimmiten vastaus olisi varmaan ajoissa nukkumaan, mutta ei ehkä aina. Jos vaikka tulee telkusta jääkiekon mm-ottelun finaali niin sen katsominen voi tuoda enemmän mielihyvää kuin pari tuntia lisää unta sinä yksittäisenä yönä. Samaa ajatusmaailmaa yritän käyttää myös muilla elämän alueilla esim. herkkujen syönnissä. Ei siis mitään mustavalkoisia "en ikinä enää tee jotain tai tästä lähtien teen aina" lupauksia.