Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmistetaanko raskaus ekalla neuvolakerralla?

Vierailija
10.04.2015 |

Moikka! Mulla on ens viikolla eka neuvola, raskaus on edennyt nyt 9+4. Kiinnostaa vaan, että varmistetaanko ekalla neuvolakerralla raskaus testilla tai jollain? Ja mitä muuta täytyisi tietää otta huomioon yms. ekalla käyntikerralla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olla ainakaa varmistettu kummallakaan raskauskerralla, on pitänyt vaan siihen itse tehtyyn testiin luottaa.

Vierailija
2/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo mullakaan varmistettu. On vaan juteltu, otettu verenpaineet ja kyselty omista ja lähisuvuv sairauksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole varmistettu, hoitaja on kysynyt että oöetko tehnyt testin ja sillä hyvä. :)

Vierailija
4/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla tehtiin raskaustesti. Piti pissaa pidätellä. Muitakin testejä ottavat pissasta. Loppu onkin juttelua ja verenpaineen mittausta jne

Vierailija
5/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmistettu millään testillä.  Sydänäänet ollaan kyllä kuunneltu. Tai terkka on molempien kohdalla vain sanonut että katsotaan jos saataisiin jo kuuluviin. Ja kyllähän se kuului.

Vierailija
6/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:17"]Kyllä minulla tehtiin raskaustesti. Piti pissaa pidätellä. Muitakin testejä ottavat pissasta. Loppu onkin juttelua ja verenpaineen mittausta jne
[/quote
Tosin nykyään säästävät joka asiassa.. Tästä oho! Jo 5 vuotta

Vierailija
7/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on? Mulla piti antaa pissanäyte joka ikisellä neuvoläkäynnillä ja kyllä siitä ekasta näytteestä varmistettiin se raskauskin. Tämä siis 2012 Vantaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan