Mies sai töitä!!
6 v työttömänä ja nyt sai vakituisen työn. Perheemme tulot nousee monta tonnia! Mä saan kesällä auton.. Arvatkaa ollaanko täällä iloisia.
Hyvästi kituuttaminen ja apaattinen sohvaperunamies. Taidan järjestää juhlat kavereille asian kunniaksi.
Ja mainittakoon, että sen 6 työttömän vuoden aikana mies tehtaili satoja työhakemuksia. Uurastus palkittiin :)
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:02"]Onnea, jäikö iso kolo sohvaan?
[/quote]
Kyllä jäi ja vaihtoon menee ;)
Onnea tosi paljon!! Mutta odottakaa nyt talouden vakiintumista, ennenkuin kaiken vaihtoon laitatte..=)
Miten hän onnistui 6 v jälkeen saamaan työn? Onko koulutusta vastaavaa?
On kyllä juhlimisen arvoinen asia. Mutta kannattaa odottaa koeajan verran ennenkuin pistää kaiken ranttaliksi :) T. Itse koeaikana irtisanottu ilman omaa syytään
Saispa omakin mies "oikeita" töitä mutta ei. Päätyi palkkatukityöhön ja käteen jää ehkä satanen enemmän kaikkien kulujen jälkeen kuin työttömänä. Voin sanoa, ettei hänellä kauheastikaan ole motivaatiota nousta aamuisin ylös.
Hyvä, nyt voi ottaa autolainan ja pistää koko irtaimiston uusiksi osamaksuilla.
Kiitos onnittelijoille!
Kyllä on mahtavaa, kun mun pikku palkalla ja miehen tuilla on menty monta vuotta. Työmatkat mulla hankalat vuorotyön takia ja auto tulee tarpeeseen. Myytiin se aikanaan, kun ei ollut varaa pitää. Ja ostoslistalla on astianpesukone ( joka hajosi viime jouluna) ja miehelle puhelin. Sillä on ollut sama kännykkä lähes 7 vuotta!! Nämä on monille itsestään selviä, mutta meillä aikanaan tiputtiin tosi pohjalle. Nyt kun saa kerta heitolla hyvän liksan ( mikä oli myös aikanaan) saadaan perusasiat kuntoon ja voidaan tarjota lapsellekin parempaa. Ja mikä parasta: ihanaa kun mies iloisena touhuaa ja suunnittelee tulevaa ekaa kertaa vuosiin!! Pakko nipistellä itteään välillä, että onko tämä tottakaan!
Onneksi olkoon! Tiedän tunteen. Oma mieheni teki tosissaan noin 250 työhakemusta ennen kuin tärppäsi.
kuulostaa niin ihanalta. mun mies sai just lopputilin töistä..:(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:01"]6 v työttömänä ja nyt sai vakituisen työn. Perheemme tulot nousee monta tonnia! Mä saan kesällä auton.. Arvatkaa ollaanko täällä iloisia.
Hyvästi kituuttaminen ja apaattinen sohvaperunamies. Taidan järjestää juhlat kavereille asian kunniaksi.
Ja mainittakoon, että sen 6 työttömän vuoden aikana mies tehtaili satoja työhakemuksia. Uurastus palkittiin :)
[/quote]nyt ajattelit sit loisia oikein kunnolla. Naapurin akoille bileet ja itelle auto miehen rahoista. Ja oma lonkanveto sen kun jatkuu
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:13"]
Hyvä, nyt voi ottaa autolainan ja pistää koko irtaimiston uusiksi osamaksuilla.
[/quote]
Laittakaa lisäksi muutama kymppi tai satanen kuukaudessa vaikka rahastotalletukseen. Tuollainen kuuden vuoden työttömyys tekee aika loven eläkkeeseen, joten kannattaa olla jotain sijoituksia. Tosin niitä kannattaa olla muutenkin, lapsillekin kannattaa opiskelu-, kotoamuutto- ja perheenperustamisvaihetta varten laittaa sijoitussalkku kasvamaan, siihen voi säästää paitsi lapsilisiä myös lahjarahoja ja lapsi voi työhön mentyään itse säästää sitä. Nyt vaan kannattaa olla tarkkana mihin sijoitta, kuuluu olevan pörssikupla. ONNEA, OLEN ILOINEN TEIDÄN PUOLESTANNE. MUKAVAA KEVÄTTÄ JA KESÄÄ!
Vau, onnea :) oon ihan oikeasti onnellinen kaikkien ihmisten puolesta jotka onnistuvat saamaan koulutuksen vastaista työtä, vielä enemmän onnellinen jos takana on pitkä aika työttömänä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:01"]6 v työttömänä ja nyt sai vakituisen työn. Perheemme tulot nousee monta tonnia! Mä saan kesällä auton.. Arvatkaa ollaanko täällä iloisia.
[/quote]nyt ajattelit sit loisia oikein kunnolla. Naapurin akoille bileet ja itelle auto miehen rahoista. Ja oma lonkanveto sen kun jatkuu
[/quote]
Eikös AP kertonut itse käyneensä kuitenkin kaikki nuo vuodet töissä miehen ollessa tuilla? Vähintäänkin ansaittua, että AP: olla on vuoro ottaa rennommin rahojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:08"]Miten hän onnistui 6 v jälkeen saamaan työn? Onko koulutusta vastaavaa?
On kyllä juhlimisen arvoinen asia. Mutta kannattaa odottaa koeajan verran ennenkuin pistää kaiken ranttaliksi :) T. Itse koeaikana irtisanottu ilman omaa syytään
[/quote]
Sai koulutusta ja osaamistaan vastaavaa työtä. Itseasiassa haki ko. paikkaan jo 4 v sitten ja oli jo silloin vahvasti haussa mukana. Muistivat miehen siitä hausta ja nyt sitten tärppäs. Ja mies ei ensin edes meinannut hakea koko paikkaa, mutta viime tipassa laittoi hakemuksen.
Onnea, jäikö iso kolo sohvaan?