Naapuri pesee pyykkiä pyykinpesukoneella pyhäpäivänä
Kommentit (40)
Tuiiko se teille pesemään? Sit ymmärrän harmituksen, mut jos omassa kodissaan pesee, niin ei pitäis ketään muuta painaa.
Minä moukka olin töissä tänään, eilen ja toissapäivänä. Pyykkään miten sopii. Vapaapäivinäni lepään.
Minä pesin pyykkiä koneella, mutta en kehdannut laittaa linkoukseen. Rutistin pyykit käsin kuiviksi.
OO kiitollinen ettei leivo karjalanpiirakoita, tuoksu on nimittäin mieletön.
No joo kieltämättä. Kyllä pyhäpäivänä pyykit pitäisi pestä separaattorilla.
Pesin tänään pyyhkeet. Anteeksi.
Eilen en pyykännyt, koska oli joulupäivä.
Huomenna on monella ihan tavallinen arki ja työpäivä edessä, likaisilla vaatteillako pitäisi töihin mennä? Edellinen työpäivä saattoi olla aattona, joten ihan tarpeeksi joulurauhaa on naapureille annettu ja pyykit muhineet likaisina.
Mullaki lähtee kolmas satsi.
En elä viime vuosituhatta.
Naapurit voi olla iha töissäki pyhänä.
Tai se ainoa vapaa joten annetaan pestä
Tule pesettämään pyykkiä, jollain verukkeella. Sydämeni on sinulle avoin.
Vierailija kirjoitti:
On sallittua klo 12-18 välillä.
Mitä? Mistä tämä tieto on tullut?
Minä olin joulupäivän aamuna luuttuamassa lattioita ja siivoamassa paskoja eläinsuojassa. Aika monessa paikassa lypsettin lehmiä. Jossain päin Suomea tuli helkutisti lunta ja ilkesivät aurata jouluyönä.Revi siitä.
Mä pesin aattona 3 koneellista ja eilen yhden. Vauvan vaippa falskasi sänkyyn, oli pestävä petarinpäällinen ja petivaatteita. Ei mahda mitään.
On kyllä tämä nykymaailma mennyt kylmäkiskoiseksi ja synkäksi. Eikö kanssaihmisille voi antaa rauhaa edes joulun pyhinä?
Mitä siitä?