Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna vaihtamaan teinin lahja

Vierailija
26.12.2021 |

Kun ei kelvannut. T. Valis

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaihda teiniä?

Vierailija
2/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä jos sen kerran voi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda teiniä?

Olipa taas kommentti t. Ap

Vierailija
4/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Minä pyysin teiniä kirjoittamaan tarkat toiveensa listalle. Sieltä sitten valitsin mitä itse ostan ja vihjaisin sukulaisille toiveista. Ja tadaa, teini sai monta itselleen mieluista lahjaa.

Missä meni teillä vikaan?

Vierailija
5/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Minä pyysin teiniä kirjoittamaan tarkat toiveensa listalle. Sieltä sitten valitsin mitä itse ostan ja vihjaisin sukulaisille toiveista. Ja tadaa, teini sai monta itselleen mieluista lahjaa.

Siinä, ettei kelvannut peliratti, kun ei ollut tiettyä merkkiä. No, kuitti on, niin voi palauttaa.

Vierailija
6/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä, ettei kelvannut peliratti, kun ei ollut tiettyä merkkiä. No, kuitti on, niin voi palauttaa.

Kiittämätön lapsi. Sietäisi hävetä.

Vierailija
7/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuustin paikka. Ota kasvatusvastuu.

Vierailija
8/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko. Kyllähän näillä asioilla on väliä. Ei aikuinenkaan hyväksy mitä tahansa merkkiä. Jos auton pitää olla Mersu, ei Opel vaan ole sama asia. Jos takissa haluaa lukevan Haglöfs, ei Tokmanni ole sama. Siksi kysynkin aina mahdollisimman tarkat toiveet.

Vierailija
9/9 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko. Kyllähän näillä asioilla on väliä. Ei aikuinenkaan hyväksy mitä tahansa merkkiä. Jos auton pitää olla Mersu, ei Opel vaan ole sama asia. Jos takissa haluaa lukevan Haglöfs, ei Tokmanni ole sama. Siksi kysynkin aina mahdollisimman tarkat toiveet.

Tiesin sen merkin, minkä halusi. Sitä vaan ei saa ennen helmikuuta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi