Nainen, oletko koskaan kiinnostunut miehestä hyvän pyllyn vuoksi?
Kommentit (47)
Siis onko miehen pylly saanut kiinostumaan.
Ei todellakaan. Pylly ei ole ikinä ollut mulle mikään juttu.
Töissä oli kerran yks nuori mies sijaisena.Ei helkkari, kun oli hyvä kroppa ja pylly.
Salaa toki ihailin.
Ei, en ole. Mutta olen päässäni pöyristellyt muumipyllyjä, joita nykyään näkee nuorilla miehillä.
Mun pyllyä on pari kertaa naiset nipistäneet. On pyöreä ja kova. Sivuprofiilissa tulee ulos. Lommot kyljissä.
Lääkäri kysyi joskus nuorena että pelaanko jääkiekkoa.
Minun mieheni pylly on mahdottoman herkullinen ja kiinnitin siihen huomiota jo ennen kuin aloimme tapailla - mies oli töissä eräässä paikassa jossa välillä kävin, joten ihailin häntä salaa jo etukäteen. Oli kyllä komea mies muutenkin, mutta pylly erityisen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mun pyllyä on pari kertaa naiset nipistäneet. On pyöreä ja kova. Sivuprofiilissa tulee ulos. Lommot kyljissä.
Oliko naislääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko naislääkäri?
Mieslääkäri. Kuinka niin?
Minulla on vieläkin valokuva teiniaikaisen ihastukseni pyllystä :)
Yleensä miehillä on lattapylly... jos joskus näkee hyväpyllyisen luehen, kyllähän siitä innostuu.
No olen ollut kiinnostunut. Yhdellä miehellä oli tosi ihana pylly ja on vieläkin. Kutsun miestä aviomiehekseni ja sitähän hän onkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mieleenpainuneita pyllyjä?
Jos joku yrittäisi painaa pyllynsä minun mieleeni, niin sepä olisi näky.
Mitä te sitten teette sillä miehen pyllyllä?
Pitkät jalat ja pieni peba. Tykkään.
Ei pylly saa kiinnostumann, mutta onhan se kiva jos tykkäämälläni miehellä on hyvä pylly. Täytyy vaan olla monet muut, tärkeämmätkin, asiat kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten teette sillä miehen pyllyllä?
Pelkästään katselen.
En mutta ison lompakon olen. Taisi olla krokoa.