Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder mahdottomat kriteerit

Vierailija
26.12.2021 |

Tällaisia naisia ei tinderissä ole yhtään. Onko kriteerini liian tiukat? Ikä 34-40. Hoikka, ei fitness kissa tai wanna be missi, nätti toki kun sisäisellä kauneudella ei hurmaa parilla kuvalla ja pettymys deitit on niin nähty. Tupakoimaton, alle 165cm pitkä. Lapset jo kouluiässä.
Nolla kappaletta tullut vastaan kun swaippaillut menemään ja jos yksi harvinaisuus tulisi niin toki mätsi olisi vielä kaukana.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osuu aivan kaikki nuo kriteerit kohdalleen ja olen tinderissä. En kylläkään AP:n kanssa harkitsisi suhdetta, koska hänellä on ulosanti niin heikkoa.

Vierailija
22/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tuossa iässä muuten täyttänyt kriteerisi, mutta nättiys on toki katsojan silmässä. Olin 160/52, lapsi kouluiässä ja tupakoimaton. Akateeminen koulutus ja sitä vastaava ammatti. Ei ollut niitä tatuointejakaan.

En kuitenkaan olisi ikinä kiinnostunut miehestä, joka kirjoittaa noin huonosti.

Totaali turn off useimmille fiksuille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, mutta 170 cm pitkänä naisena olisin liian pitkä.

Vierailija
24/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ite tarjoot?

Tämä ei tainnut olla ketjun aihe? En valita että minua ei huolita tms.

Se on erittäin oleellinen tieto, kun arvioidaan oletko tuollaisen naisen arvoinen lainkaan vai elätkö elämääsi pelkästään tuurin voimalla.

Vierailija
25/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla osuu aivan kaikki nuo kriteerit kohdalleen ja olen tinderissä. En kylläkään AP:n kanssa harkitsisi suhdetta, koska hänellä on ulosanti niin heikkoa.

Ja mitähän heikkoa ulosannissa on? En tiedä millaista tieteellistä tutkielmaa ja pilkuntarkistusta tänne tarvisi kirjoittaa, mutta joo...

Vierailija
26/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tyytyväinen pituuteeni, yletyn kaupassa ylähyllylle, housut ja muut vaatteet sopivan pituisia ja kokoisia.

Vierailija
27/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ite tarjoot?

Tämä ei tainnut olla ketjun aihe? En valita että minua ei huolita tms.

Se on erittäin oleellinen tieto, kun arvioidaan oletko tuollaisen naisen arvoinen lainkaan vai elätkö elämääsi pelkästään tuurin voimalla.

Hmm ei ketjussa käsittääkseni puhuta minusta ( ok minun valitsemat kriteerit), vaan siitä missä noista kriteereistä tulisi joustaa että edes yksi löytyisi tinderistä. Unelmoida edes voisi mahdollisesta matchista jne.

Vierailija
28/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tyytyväinen pituuteeni, yletyn kaupassa ylähyllylle, housut ja muut vaatteet sopivan pituisia ja kokoisia.

Kyllä aplle kelpaisi myös, mutta itse olen 172 ja hoikka.

Vierailija
29/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollainen vaatimuslistojen ja toiveiden esittely kyllä nostaa niskakarvat pystyyn. Mitä ihmeen myyntiluettelomorsiamia tässä oikein ollaan? Mitä tosiaan nainen tuollasesta miehestä saa? Kuka tahansa 50v Seppo Kaljasieppo voi tuollaisia rustailla, ja sitten kinkkurasvat suupielistä roiskuen mouruta, kun ei suomileidi ole niin hyvä kuin jostain toisesta kulttuurista tuleva on. No, mites on, Seppo Kaljasieppo ihan itsensä kohdalla asia?

Ja tuollaisena naisena ei ole järin hauskaa, kun kaikenmaailman järkijättöiset monkuvat perään. 

Vierailija
30/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän heikkoa ulosannissa on? En tiedä millaista tieteellistä tutkielmaa ja pilkuntarkistusta tänne tarvisi kirjoittaa, mutta joo...

Virke jossa luki "nätti toki kun parilla kuvalla .. pettymys deitit on niin nähty" oli vähän vaikea ymmärtää mitä oli haettu takaa.

Vierailija
31/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 165cm lienee varsin rajaava kriteeri, kun vielä yhdistetään siihen muut, niin suht pieneksi jää potentiaalinen porukka, josta pitäisi löytyä se nainen kenen kriteereihin ap sopii.

Vierailija
32/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 165cm lienee varsin rajaava kriteeri, kun vielä yhdistetään siihen muut, niin suht pieneksi jää potentiaalinen porukka, josta pitäisi löytyä se nainen kenen kriteereihin ap sopii.

Näin olen päätellyt, kun ei ole vastaantullut. Ja huomiona, nämä kriteerit vain tinderissä. Jos livenä tapaa ihmisen niin sitten ei niin pinnallista ole, jos ns. kemiat kohtaa. Nykyaikana vain tällaisia live kohtaamisia on todella harvoin.

Vierailija
33/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen päätellyt, kun ei ole vastaantullut. Ja huomiona, nämä kriteerit vain tinderissä. Jos livenä tapaa ihmisen niin sitten ei niin pinnallista ole, jos ns. kemiat kohtaa. Nykyaikana vain tällaisia live kohtaamisia on todella harvoin.

Livenä harvemmin ollaan mittanauhan kanssa "Joo, vitsi kun sä oisit muuten tosi hyvä mutku oot 166cm et soon moro"

34/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti minun Tinder-kriteereilläni löytyisi fiksua seuraa. Kaipasin hyvin rintavaa jumalatarta, siis huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat olisi hyvä olla. Ja ikää tällaisella kaunottarella n. 37-47 vuotta. Myöskin lantiota ja takamusta saa olla vaikka miten reilusti tahansa. Eli kaikki feminiiniset ulokkeet mahdollisimman suurina ja riippuvaisina, kiitos!

Saa olla ylipainoakin, kunhan vain tuo viaton ja harras toiveeni toteutuisi. Tai edes jompi kumpi noista, mieluummin tuo rintahommeli. Pullaa jos vielä leipoisi lauantaisin vaaleassa essussa, niin palvoisin maata tällaisen uhkean upean feminiinisen kuningattaren jalkojen alla!

Vierailija
35/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 2cm liian pitkä. Ei mulla kyllä ole lapsiakaan. Yllättävän vaikea tinderistä on löytää 30-40-vuotiasta lapsetonta miestä. Aika paljon saan vonkausviestejä. Harva uskaltautuu oikeille treffeille. Siellä sitten paljastuu, että mies onkin kuviaan vanhempi ja lihavampi. Jee! Niin, ja suomalaiset eivät edes vaivaudu vastaamaan järkeviin viesteihin. Pitäis vaan samantien lähteä saunaseuraksi.