Tinder mahdottomat kriteerit
Tällaisia naisia ei tinderissä ole yhtään. Onko kriteerini liian tiukat? Ikä 34-40. Hoikka, ei fitness kissa tai wanna be missi, nätti toki kun sisäisellä kauneudella ei hurmaa parilla kuvalla ja pettymys deitit on niin nähty. Tupakoimaton, alle 165cm pitkä. Lapset jo kouluiässä.
Nolla kappaletta tullut vastaan kun swaippaillut menemään ja jos yksi harvinaisuus tulisi niin toki mätsi olisi vielä kaukana.
Kommentit (35)
tatuoimaton. Piirrokset piirretään paperille.
Outo toi pituusvaatimus.. Miksi juuri tuo lukema?
Tatuoinnit ok minulle, mutta ihmetyttää ettei tuollaisia naisia ole ollenkaan. Ja 2 kommentoija, yksi kriteeri myös että edellinen suhde on long gone eikä mitään suhteesta toiseen hyppijä...
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimattomia, henkisesti tasapainoisia, viehättäviä ja omillaan toimeentulevia ei noilla kriteereillä löydy yhtään. Tai jos löytyy, niin ovat entisiä tai nykyisiä kyläpyöriä.
Ihanaa! Täysin kokematon palstamies, jolla on poikuus tallella!
Olisin tuossa iässä muuten täyttänyt kriteerisi, mutta nättiys on toki katsojan silmässä. Olin 160/52, lapsi kouluiässä ja tupakoimaton. Akateeminen koulutus ja sitä vastaava ammatti. Ei ollut niitä tatuointejakaan.
En kuitenkaan olisi ikinä kiinnostunut miehestä, joka kirjoittaa noin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Outo toi pituusvaatimus.. Miksi juuri tuo lukema?
Aloittaja on 166-168 -senttinen.
Mikä on määritelmäsi tuolle "ei missi mutta nätti"- käsitteelle? Kuka tuota ikäluokkaa oleva julkisuuden henkilö on esim mielestäsi "nätti vaikkei yhtä kaunis kuin missit"?
Esimerkiksi joku voi sanoa että juu Sanna Marin on ihan nätti muttei mikään kaunotar kun ei ole edes missi, kun taas todellisuudessa hänen ulkonäköään hehkutetaan ympäri maailmaa (siellä missä hänen kuvansa nyt on esillä olleet), mitä ei tapahdu "ihan nätille". Elikkä miestenkin ulkonäkökriteerit on joskus aika korkeat.
Pituus siksi kun itse en mikään hongankolistelija ole. Itselle kyllä pitkäkin nainen käy, mutta niinno eihän sellainen tinderissä toimi..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on määritelmäsi tuolle "ei missi mutta nätti"- käsitteelle? Kuka tuota ikäluokkaa oleva julkisuuden henkilö on esim mielestäsi "nätti vaikkei yhtä kaunis kuin missit"?
Esimerkiksi joku voi sanoa että juu Sanna Marin on ihan nätti muttei mikään kaunotar kun ei ole edes missi, kun taas todellisuudessa hänen ulkonäköään hehkutetaan ympäri maailmaa (siellä missä hänen kuvansa nyt on esillä olleet), mitä ei tapahdu "ihan nätille". Elikkä miestenkin ulkonäkökriteerit on joskus aika korkeat.
Nätti nyt on kuka vain iloisen luonteen omaava. Terveelliset elämäntavat ja niin se hoikkuus.
Huh, kävi oikein pelottamaan, kun kuvailit mut niin tarkkaan. En mä tosiaan siellä enää ole.
Ei kai nuo nyt mitkään kamalan tiukat kriteerit oo. Veikkaan, ettei tuollaiset naiset pahemmin Tinderissä ole tai jos ovat, eivät kauaa.
Sovin muuten kriteereihin, mutta olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ite tarjoot?
Tämä ei tainnut olla ketjun aihe? En valita että minua ei huolita tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo nyt mitkään kamalan tiukat kriteerit oo. Veikkaan, ettei tuollaiset naiset pahemmin Tinderissä ole tai jos ovat, eivät kauaa.
Sovin muuten kriteereihin, mutta olen varattu.
Tämä juuri, valitettavan pieni osuus on kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ok minulle, mutta ihmetyttää ettei tuollaisia naisia ole ollenkaan. Ja 2 kommentoija, yksi kriteeri myös että edellinen suhde on long gone eikä mitään suhteesta toiseen hyppijä...
No mikä nyt on suhde ja mikä ei. Mielestäni vakavampi suhde (josta pitäisi olla oikeasti päästy jo yli) on sellainen missä on esim. asuttu yhdessä ja tehty tulevaisuuden suunnitelmia. Semmoinen "suhdetta kokeiltu ja toimimattomaksi havaittu" ei mielestäni kaipaa kummempia karanteeniaikoja.
Täytän kyllä kaikki kriteerit noista, 163/51, lapset alakoulussa. Vartaloa kehutaan aina, naamakin ok, söpöksi sanotaan. Mutta tinderissä minulta vongataan seksiä. Ja seksisuhteen sieltä sitten löysinkin, kun en välttämättä jaksaisi mitään parisuhde arkea, kun viihdyn yksinkin. Ja lasteni kanssa, he on täällä 50%. Toki minullakin on varmaan jonkun mielestä kovat vaatimukset miehen suhteen. Koska tosiaan viihdyn mieluummin yksin, kuin vähänkään huonossa suhteessa.
N37
Muuten täyttäisin vaatimuksesi, mutta olen 170 cm eikä ole lapsia lainkaan. En kyllä myöskään etsi seuraa panosovelluksista.
Muista pistää ilmoitukseesi hymykuva ja kokovartalokuva. Ulkonäön perusteella tehdään alustava karsinta. Sen jälkeen keskitytään luonteeseen ja persoonaan.
Toki sitten erikseen ne, joille eritteidenvaihto -- ns. romantiikka - on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on suhde ja mikä ei. Mielestäni vakavampi suhde (josta pitäisi olla oikeasti päästy jo yli) on sellainen missä on esim. asuttu yhdessä ja tehty tulevaisuuden suunnitelmia. Semmoinen "suhdetta kokeiltu ja toimimattomaksi havaittu" ei mielestäni kaipaa kummempia karanteeniaikoja.
Jos itse hakee sitä oikeaa ja vastapuoli löytää mahdollisesti seuraavan oikean joka kerta kun on töiden jälkeen yksillä jos on edellisestä karanteenittomasta irtautunut. Mutta tinderhän lieneekin tuon vastine, eihän sieltä oikeasti oikeaa löydä.
Muuten osuisi kohdalle, mutta lapsia ei ole vielä ollenkaan. Sinkkuna juu, mutta tällä hetkellä en ole Tinderissä, kun ollaan tapailu-kokeilu vaiheessa yhden miehen kanssa. Jossei tällä kertaa onnaa, niin kai sitä täytyy käväistä taas Tinderissä. Ikinä en siellä ole ollut viikkoa kauemmin yhteen menoon, joten se on todellakin "nopeat syö hitaat". Aina en ehdi sinne tinderiinkään, kun seuraa tuppaa löytymään baarista vaikka kävisi vaan yksillä duunista suoraan.
Kyllä meitä välillä parisuhteista vapautuu, silloin kannattaa iskeä nopeasti.