Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kännissä, kysy mitä haluat.

Vierailija
10.04.2015 |

Otsikkko kertoo kaiken tarvittavan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:29"]miksi kirjoitat tänne? [/quote] Aikani kuluksi. Miksi vaivaudut kirjoittamaan tähän keskusteluun? Ap

[/quote]

Annatko pildee?

Vierailija
22/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:37"]Koetko olevasi alkoholisti?
[/quote] En osaa vastata tuohon. Juon yleensä joka perjantai itseni humalaan. Mitä mieltä itse olet, tekeekö se minusta alkoholistin? Arkisin olen siis selvä. Suvussa paljon alkoholisteja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:37"]Onko sulla lapsia, entä miestä?
[/quote] Ei ole lapsia ja olen mies. Sisaruksia on 5 ja olen päättänyt että en ikinä halua lapsia. Mies19 (Ap)

Vierailija
24/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:29"]miksi kirjoitat tänne? [/quote] Aikani kuluksi. Miksi vaivaudut kirjoittamaan tähän keskusteluun? Ap

[/quote]

Annatko pildee?
[/quote] En, koska sr on mahdotonta. M19 (Ap)

Vierailija
25/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko töitä, vai kärvistelenkö työttömänä seuraavat 30 vuotta?

Vierailija
26/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:45"]Saanko töitä, vai kärvistelenkö työttömänä seuraavat 30 vuotta?
[/quote] Tuohon en osaa vastata:-D Kyllä uskoisin että saat jos tarpeeksi yrität, koska minäkin sain vaikka ei ole koulutusta ja työkokemustakin on vain vähän. (niin ja suhteita ei ollut, ihan itse paikkani hommasin)

Vierailija
27/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan nyt yhden erän änäriä. Tuun vartin päästä takas. Ap :-)

Vierailija
28/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot itsesi kerran viikossa humalaan? Varsinkin kun tiedät, että sinulla on sukurasite alkoholismiin?

Pelaatko mitään hyviä pelejä? Änäriä ei siis lasketa :P

Vierailija
29/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:50"]Miksi juot itsesi kerran viikossa humalaan? Varsinkin kun tiedät, että sinulla on sukurasite alkoholismiin?

Pelaatko mitään hyviä pelejä? Änäriä ei siis lasketa :P Tykkään olla kännisdä, tiedän kyllä ettei se ole fiksua, mutta alkoholi on osa elämääni. Isäni on ollut väkivaltainen hullu, linnakundi. Mutta onneksi olen tajunnut sen, ettei viina sovi mulle ja olen ollut kuukausia. ns selvimpäin. Omasta mirlestäni osaan hyvin hallita alkoholin käyttöäni, mutta juominen on vaan niin kivsa:-D
[/quote]

Vierailija
30/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:50"]Miksi juot itsesi kerran viikossa humalaan? Varsinkin kun tiedät, että sinulla on sukurasite alkoholismiin? Pelaatko mitään hyviä pelejä? Änäriä ei siis lasketa :P Tykkään olla kännisdä, tiedän kyllä ettei se ole fiksua, mutta alkoholi on osa elämääni. Isäni on ollut väkivaltainen hullu, linnakundi. Mutta onneksi olen tajunnut sen, ettei viina sovi mulle ja olen ollut kuukausia. ns selvimpäin. Omasta mirlestäni osaan hyvin hallita alkoholin käyttöäni, mutta juominen on vaan niin kivsa:-D [/quote]

[/quote]

Tykkäät olla kännissä, tiedät ettei se ole fiksua, mutta isäsi takia sinun täytyy?

Olet ollut kuukausia selvinpäin, vaikka olet tälläkin hetkellä humalassa?

Ja näin ollen osaat hallita juomistasi?

Eihän mikään tuossa tee järkeä, vai tekeekö sinun mielestäsi?

Entäs ne muut pelit mitä pelaat?

Vierailija
31/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:50"]Miksi juot itsesi kerran viikossa humalaan? Varsinkin kun tiedät, että sinulla on sukurasite alkoholismiin? Pelaatko mitään hyviä pelejä? Änäriä ei siis lasketa :P Tykkään olla kännisdä, tiedän kyllä ettei se ole fiksua, mutta alkoholi on osa elämääni. Isäni on ollut väkivaltainen hullu, linnakundi. Mutta onneksi olen tajunnut sen, ettei viina sovi mulle ja olen ollut kuukausia. ns selvimpäin. Omasta mirlestäni osaan hyvin hallita alkoholin käyttöäni, mutta juominen on vaan niin kivsa:-D [/quote]

[/quote]

Tykkäät olla kännissä, tiedät ettei se ole fiksua, mutta isäsi takia sinun täytyy?

Olet ollut kuukausia selvinpäin, vaikka olet tälläkin hetkellä humalassa?

Ja näin ollen osaat hallita juomistasi?

Eihän mikään tuossa tee järkeä, vai tekeekö sinun mielestäsi?

Entäs ne muut pelit mitä pelaat?
[/quote] En syytä isääni, vaan olen omasta tahdosta kännissä. Sanoin vaan että isäni on alkoholisti. En ole sanonut että hallitsisin juomistan. Teen nyt kerralla selväksi. Juon joka viikonloppu, koska tykkään juoda, en tiedä olenko alkoholisti vai en. En myöskään ole sanonut että hallitsen juomistani. Suosikki pelini ovat, gta online, nhl15 ja fallout. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi