Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi toipua masennuksesta kun MIKÄÄN ei kiinnosta tai tunnu miltään...

Vierailija
26.12.2021 |

Pitkään olen ollut väsynyt mutta sentään tietyt asiat tuoneet mielihyvää. Nyt ei mikään, ei millään. Pelkkää tasapaksua harmaata kaikki. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia ja mielialalääkkeet. Jos jaksaisit harrastaa edes vähän liikuntaa, se auttaa. Luonnossa liikkuminen varsinkin kohottaa mielialaa.

Vierailija
2/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene verikikeisiin ja ala syömään d vitamiinia, rautaa ja b vitamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vitamiineja. Aiemmin matala ferritiini on hoidettu kuntoon, samoin syön eri vitamiineja, kalsiumia, sinkkiä, magnesiumia... ruokavalio on muutenkin suht terveellinen. Liikuntaakin harrastin kun vielä jaksoin. Tänä syksynä vain tapahtui romahdus ja haluaisin vain lakata olemasta. Lääkkeitä en ole uskaltanut kokeilla. Ap

Vierailija
4/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sairaus ja siitä parantuu vaan kuolemalla.

Vierailija
5/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut päivittäiset rutiinit. Eli aloittaa esim. siitä, että käy joka päivä pihalla. Siis vaikka vaan happihypyllä, jos ei muuta jaksa. Pikkuhiljaa sitten muuttaa noita rutiineja isoimmiksi eli käykin happihypyn lisäksi kävelemässä vaikka 10 min.

Sama pätee myös kotitöihin eli joka päivä teen jotain, mikä on itselle tärkeää. Omalla kohdalla se on siisti keittiö eli laitan päivällä sen kuntoon.

Myös armollisuus tärkeää itseä kohtaan eli kun olen nuo rutiinit hoitanut, niin voin levätä sitten ns. hyvillä mielin :)

Vierailija
6/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkeile kuunnella Alan Wattsia :)

Vierailija
7/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, mikä mua on auttanut (jokainen hilaa mielialaa himpun ylös). Päivärytmi, sisältäen illalla melatoniini ja aamulla kirkasvalo. Huijaa ittensä tuntemaan jonkin asian tärkeäksi, esim auttaa muita. Jos itsestä ei tunnu miltään, niin ainakin toisille on parempi. Kuntosali, ekan kerran varmaan viiteen vuoteen tunsin dopamiinia, mutta siihen ei riitä mikään kevyt jumppa. Kuuma kylpy, sauna. Sushi. Hieronta. Seksi. 

Jos vähänkin joku tuntuu hyvältä tai edes joltain, niin hyvä on. 

Vierailija
8/8 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paroni von Munchausen nosti itsensä niskasta suosta.

Tosielämässä tarvitsemme muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi