Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rintanne ovat iän myötä muuttuneet?

Vierailija
26.12.2021 |

Huomaatteko selkeitä muutoksia ja ovatko ne jo erilaiset esim kaksi -ja kolmekymppisillä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset kuin aina olleet.

Raskaudet ja imetykset eivät ole "vaurioittaneet".

Olen käyttänyt rintiskoita myös öisin ekasta raskaudesta alkaen, koska silloin neuvolan ohjeissa neuvottiin tekemään niin. Minulle hyvä,  hyödyllinen sekä mukava ratkaisu. Inhosin silloin nuorena kun valuivat nukkuessa kainaloihin.

Vierailija
2/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lölleröityneet pahasti enkä ole vielä edes 40v. Teininä kiinteät ja pienehköt, sitten turposivat valtaviksi ryntäiksi, joka aloitti venytyksen ja nyt säkittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ja vielä 25 vuotiaana rinnat olivat b kokoa. Nyt 5kg lihavampana… HUOM! Nyt 169cm 68kg rinnat ovat c-kokoa

Vierailija
4/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaaksi asti kiinteä B-kuppi, nyt löllerömpi C-kuppi. N45

Vierailija
5/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä ja vielä 25 vuotiaana rinnat olivat b kokoa. Nyt 5kg lihavampana… HUOM! Nyt 169cm 68kg rinnat ovat c-kokoa

Lisäyksenä, että jos laihdutan tissit häviävät savuna ilmaan….kerrankin muotoja 😊😊

Vierailija
6/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi 50v asti ja sitten 5kg tullut lisää niin olen siirtynyt 75b kuppiin.

Vierailija
7/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D kuppi ollut viimeiset 30v vaikka paino heitellyt 30kg ees taas.

Vierailija
8/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maan vetovoima on alkanut vaikuttaa. En ole koskaan imettänyt, joten se ei ole vaikuttanut ja käsittääkseni tästäkin syystä "roikkuminen" on alkanut vasta viime vuosina. Olen 53v. 

Tosin eihän kai kaikilla imettänen rintoihin vaikuta, mutta monella. 

Vierailija
9/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun nää beet teini-iässä pullahti niin tossa ne on tönöttäneet. Naama muuttuu joo mut nää näköjään ei. Kiinteä iso A - pieni B. Oon aina pysytellyt normaalipainon alarajalla, jos se mitään merkitsee. 53v, kk loppui 7v sitten.

Vierailija
10/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti kun nää beet teini-iässä pullahti niin tossa ne on tönöttäneet. Naama muuttuu joo mut nää näköjään ei. Kiinteä iso A - pieni B. Oon aina pysytellyt normaalipainon alarajalla, jos se mitään merkitsee. 53v, kk loppui 7v sitten.

Ai niin ja rintsikoita en oo käyttänyt ikinä.

Vierailija
11/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, että parhaat daisarit on yleensä noin nelikymppisillä. Nännit törröttää mukavasti, toisin kuin parikymppisillä.

Vierailija
12/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa kuvia. Otin kullin jo käteen.

Vierailija
13/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kale57 kirjoitti:

Laittakaapa kuvia. Otin kullin jo käteen.

Minäkin olen odottanut tässä jo vartin. Sais kuvia kohta jo tulla. Muuten pian veltostuu.

Vierailija
14/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset ovat olleet siitä asti kuin kasvoivat. Hyvin pieniä muutoksia painonvaihteluiden mukana. 35veehen asti en muita muutoksia huomannut. Rintasyövän ja korjausleikkausten jälkeen ei tarvitse paljoa muutoksia enää odottaa, nyt on kiinteämmät ja pystymmät kuin ennen reikkauksia 👌

Vierailija
15/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jostain 14-15-vuotiaasta tähän päivään ovat pysyneet samanlaisina ja samassa koossa. 70C.

Voi olla, että ehkä hieman alempana ovat, itse en sitä kyllä huomaa. Ovat niin pienet ettei maan vetovoima paljon vaikuta.

N30

Vierailija
16/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ihmetellyt, että miksi nainen huohottaa ja kiihottuu jos mies imee nännejä, mutta ei silloin jos lapsi imee. Samaa stimulaatiotahan ne siinä saavat.

Vierailija
17/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä tissit oli jo hyvin pitkälti kasvaneet täysiin mittoihin (F kuppi), 25v alkoivat tissit jo selkeästi riippumaan ja nyt kolmevitosena ne laahaa polvissa.

Vierailija
18/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä B75, nuorena naisena C75, raskaana ja imetyksen alussa D-DD75, imetyksen lopussa laihana C70, siinä pitkään. Kun paino nousi oli D70 ja nyt laihduttuani D65, kohta ehkä C65. Pulleampana oli kiinteimmät ja kauneimmat toki kroppa muuten rumempi pullukkana.

Vierailija
19/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli kiinteät ja olin pienirintainen, kun sain ekan muksun parikymppisenä mulla tuli maitoa paljon ja rinnat venähti täysin. Imetyskauden jälkeen nännit ja rinnat sojotti alaspäin, onneksi en ole isorintanen.  Nuorempana häpesin katsoa rintojani, enkä halunut että mieheni näkee niitä. Imetys pilasi rintasi ihan täysin.

Vierailija
20/32 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 75B, e-pillereiden aloituksen jälkeen 75C, raskaana 75D, imettäessä 75F, nyt taas 75D lutta kolme raslautta ja imetystä ovat tehneet tehtävåbså ja ovat mallia rukkaset.