Lue keskustelun säännöt.
Järkyttävät menkkakivut..
10.04.2015 |
Kertokaa kaikki vinkit mitä vaan tiedätte..Oon 19 ja tällästä tää on ollut siitä asti kun menkat alko (13v). Välillä pahemmat kivut..Nytkin tekis mieli vaan itkeä mutta ei jotenkin jaksa.
Kommentit (3)
Mullaki auttaa lämpöpussi. Se on aina ihan välttämätön, jos vaikka yöllä herää kipuihin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän tunteen.. Syötkö e-pillereitä? Itselläni auttoivat kipuihin ja vuotoa on vain 2-3 päivää. Ja buranaa otan kolme kertaa päivässä, lisäksi juon paljon vettä. Ja muista syödä kuitupitoista ruokaa. Lepo auttaa ja hyvät yöunet. En ainakaan itse pysty harrastamaan liikuntaa ensimmäisinä vuotopäivinä kun olo on niin huono ja vatsassa tuntuu kramppeja..
Särkylääke ihan ehdoton! Ja otan sen heti kun alkaa tuntua vatsakipua, monesti jo edellisenä päivänä alkaa kivut, joten sillon nappia naamaan. Sen lisäksi pidän vatsan päällä kuumaa (ihan todella kuumaa) riisipussia, kuumuus vie huomion kivusta, ainakin mulla. :) Niin ja kävely auttaa kanssa, reipas lenkki tekee aina hyvää. Ja totta kai tärkeä on myös "sääliä" itseään ja syödä jäätelöä viltin alla, katsoen samalla telkkaa. :)
Mulla onneksi pahimmat kivut kestää vaan 2-3 päivää, joten senkin ajatuksen voimalla jaksaa. Tsemppiä!