Muita, jotka eivät yhtään pidä punaviinistä? Meillä oli anopin luona hieno joululounas ja pöydässä pullo punaviiniä
Minä sanoin ei kiitos. Join mieluummin pelkkää vettä. Jos joku tuo meille tuliaiseksi pullon punaviiniä, lahjoitan sen parin vuoden päästä vähin äänin eteenpäin.
Muita samanlaisia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on vitsinä, että perhejouluun (kolme aikuista lasta) tuon punkkupullon pöytään ja siitä saa itse kaataa lasiin, jos haluaa. Edelleen tuo pullo on avaamatta.
Attelin korkata Tapanin kunniaksi ja juustojen seuraksi.
Uskomatonta, mitä varten tätäkin pitää alanuolittaa? Pitääkö se paska luonne joulunakin ilmaista. Vinkkinä että älä nuolita ollenkaan.
Katsooko joku nuolia??
Nuolia voi hyvin katsella, mutta niiden saamisesta valittajat minua ihmetyttävät. Tulee mieleen, että tuon kommentoijan pitää olla joku some-tyrkky, kun jaksaa nillittää nuolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Saahan niitä nuolia painella miten haluaa, siksi ne tuossa on.
Saa toki, mutta miksi osoittaa koko maailmalle miten nega ihminen on? Jotkut tekee sitä jatkuvasti ja sarjassa.
Oisko kivaa, jos joku näyttäis sulle irl alapeukkua jokaiseen kommenttiisi?
Olet lapsi. Jokainen punaviiniä kaihtava on jäänyt ns. jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on vitsinä, että perhejouluun (kolme aikuista lasta) tuon punkkupullon pöytään ja siitä saa itse kaataa lasiin, jos haluaa. Edelleen tuo pullo on avaamatta.
Attelin korkata Tapanin kunniaksi ja juustojen seuraksi.
Uskomatonta, mitä varten tätäkin pitää alanuolittaa? Pitääkö se paska luonne joulunakin ilmaista. Vinkkinä että älä nuolita ollenkaan.
Katsooko joku nuolia??
Nuolia voi hyvin katsella, mutta niiden saamisesta valittajat minua ihmetyttävät. Tulee mieleen, että tuon kommentoijan pitää olla joku some-tyrkky, kun jaksaa nillittää nuolistaan.
Hah hah haa, minä "sometyrkky". Kun avautuu omasta elämästä, on todella epäkohtelijasta alapeukuttaa sitä. Varsinkaan kun ei jaksa vaivautua sanomaan mikä on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes maistanut?
Punaviinejä on aika laaja skaala erimakuisia.En vain pidä niistä. Valkoviinit taas ovat oikein hyviä. On minulla niissäkin toki lempirypäleeni. Mutta punaviinistä pelkään myös saavani päänsäryn, enkä tosiaan pidä mausta. Mitäpä järkeä sitä olisi juoda? ap
Oho, että pelkäämistrauma! Minäkin pelkään saavani Bemarin muovipenkeistä istumalihasrokon, mutta Jaggen nahkaistuimet käy hyvin. Pelkään saavani päänsäryn kälyn kämäsistä jutuista. Siksi kälyä ei kutsuttu, koska pelkoni oli niin suuri.
On sulla juntti anoppi; joulupöydässä ihan punaviiniä. Ennenkuulumatonta!
Juokoon kuka haluaa! Itse löysin kivan chileläisen punaviinin, joka sopi hyvin joulupöytään. En pakota muita juomaan.
Hep täällä! En ymmärrä tätä nykyajan alkoholikulttuuria, kun koko ajan pitää olla punkkulasihuulilla. Työkaverit kehtas ääneen ihmetellä kun kerroin ettei meillä nautita jouluna alkoholia, edes sitä ah niin hyvää punaviiniä.
Pää alkaa särkeä, naama hehkuu ja paska maku suussa ja sitte pitäis näytellä et on tämä vaan niin hyvää.
Vesi on paras ruokajuoma. Opetelkaa tekemään niin hyvää ruokaa, että sitä pystyy syömään muutenkin kuin punkkupäissään.
Vierailija kirjoitti:
Olet lapsi. Jokainen punaviiniä kaihtava on jäänyt ns. jälkeen.
Sellaisen keksit tapaninpäivän ratoksi.
Minä pidän sekä puna- että valkoviineistä mutta seurustelujuomana, en niinkään ruokajuomana. Ruoan kanssa nautin yleensä (kivennäis)vettä, toisten eli vähän rosoisempien ruokien kaveriksi sopii hyvin lagerolut. En pidä myöskään viskieistä saati konjakista, koska ne närästävät kovasti. Sinänsä jännää, kun Kolmen tähden jaloviina sopii mulle kemiallisesti mainiosti ihan raakana. Myös lonkeroa vierastan.
Viineistä pitämiseen vaaditaan totuttelua. Harvempi pitää oluestakaan ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes maistanut?
Punaviinejä on aika laaja skaala erimakuisia.En vain pidä niistä. Valkoviinit taas ovat oikein hyviä. On minulla niissäkin toki lempirypäleeni. Mutta punaviinistä pelkään myös saavani päänsäryn, enkä tosiaan pidä mausta. Mitäpä järkeä sitä olisi juoda? ap
Oho, että pelkäämistrauma! Minäkin pelkään saavani Bemarin muovipenkeistä istumalihasrokon, mutta Jaggen nahkaistuimet käy hyvin. Pelkään saavani päänsäryn kälyn kämäsistä jutuista. Siksi kälyä ei kutsuttu, koska pelkoni oli niin suuri.
On sulla juntti anoppi; joulupöydässä ihan punaviiniä. Ennenkuulumatonta!
Jollain näkyy olleen oikein miellyttävä joulu...
Homma kustaan sillä, että yritetään juoda kalliita, tanniinisia punaviinejä suomalaisen jouluruuan kanssa, johon oikeastaan paremmin sopisi olut juomaksi. Ja aika harva viini oikeastaan tarvitsee dekantoitumista, harvalla suomalaisella sellaisia on edes kaapissa. Ja nykyäänhän punaviinikin suositellaan juotavaksi +12 asteisena.