Joulu on jo ohi eikö olisi aika ottaa jouluvalot pois ja muutkin joulukrääsät
Kommentit (60)
Meillä valot ei ole joulun vaan talven ja pimeän takia ja ne pysyy vähän kauemmin.
Meilläkin vasta Nuuttina korjataan joulukoristeet pois. Kausivalot jäävät parvekkeelle kyllä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Valot voi olla siihen saakka, kun otetaan pääsiäistipuset esiin.
Varaudu siihen että ensimmäiset mämmirovet ilmestyvät kauppoihin myyntiin tammikuussa.
Uudenvuoden pyhien jälkeen kuusi lähtee varastoon odottamaan seuraavia jouluja mutta jouluvalot saavat tietenkin olla vielä senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Värilliset tingelitangelivalot pitäis lailla kieltää.
Mauttomuuden huippu.
Samoin kaikki mikä vilkkuu! Erityisesti ne sinisenpunasenvihreän🔵🔴🤢😨😱kukertavat.
Kuusen laitoin äsken kaappiin ja ulkokuusesta sammutin valot. Huomenna kerään loput koristeet pois
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Ja ne mauttomat valoletkut vois jättää jatkossa kokonaan laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valot voi olla siihen saakka, kun otetaan pääsiäistipuset esiin.
Varaudu siihen että ensimmäiset mämmirovet ilmestyvät kauppoihin myyntiin tammikuussa.
Eipä tuohon tarvitse erikseen varautua. Jos ne tulee, niin ne vain on.
Aattelin säästää seuraavaan vuoteen, niin ei tarvitse koristella uudelleen...
Ripustin valot parvekkeelle muistaakseni kolme joulua sitten ja siellä ovat roikkuneet.
Tosi kivat syksyllä iltojen pimetessä ja kyllähän nuo juhannuksenakin tunnelmaa toi kun oli pilvinen yö 🙂
Mulle joulu oli ohi jo 24.päivä klo 18, jolloin oli jouluateria syöty. En todellakaan vaan jaksa vielä roudata kuusta ulos kun vasta se tuotiin. Muita koristeita ei olekaan.
Minulla kuusi pysyy niin kauan, kun siinä riittää neulasia ja hyvää tuoksua.
Järkyttävää tuhlausta muutaman päivän takia kasvattaa hyvä puu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähtee kuusi, kuten joka vuosi. Ekana adventtina tulee ja 27. päivänä lähtee. Tämä on traditiomme ollut jo vuosikymmenet.
Ei niin perisuomalainen tapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne mauttomat valoletkut vois jättää jatkossa kokonaan laittamatta.
Missä on bongattu vielä niitä valoletkuja, eikö ne jääny 10 vuoden taa? Ei ainakaan yhdelläkään meidän lähiön parvekkeella löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuden huippu.
Mä olen alkanut tykkäämään värillisistä jouluvaloista. Voisin meidän pieneen pihakuuseen laittaa nämä, on kauniit mielestäni https://productimages.biltema.com/v1/image/imagebyfilename/88-732_xl_3…
Ap ottaa tippaleivät esiin heti ja alkaa nauttia juhannusjuomia samalla. Aikane lintu madon nappaa! Päähän halloween-kypärä jo valmiix.
Nyt on nyt, eletään tässä hetkessä eli JOULUA!
Mikä hätä on karistaa joulun tunnelma pois? Onko jotain patoutumia? Mene jutteleen tai soita srk-auttavaan korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuden huippu.Mä olen alkanut tykkäämään värillisistä jouluvaloista. Voisin meidän pieneen pihakuuseen laittaa nämä, on kauniit mielestäni https://productimages.biltema.com/v1/image/imagebyfilename/88-732_xl_3…
Meillä on tuollaiset ja olen alkanut tykätä niistä. Annoin aiemmat pois, kun en tykännyt, mutta mies osti uudet tilalle. On ne nätit, tulee lapsuuden joulut mieleen. Pihakuusessa ne on meilläkin.
Meillä pidetään nuutinpäivään saakka, eli vasta 13.1. on joulu lopussa ja koristeet siivotaan pois.