Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvä sairasvakuutus?

Vierailija
10.04.2015 |

Kannattaisko mun kÖYHÄN työttömän nyt ottaa se sairasvakuutus, koska tilanne on se että tarviin gynekologin palveluita sekä muita tutkimuksia mutta kaikki ne on kiellety terveyskeskuksessani. Ei päästetä edes ihotautilääkärille. olen saanut mittani täyteen. Ei ole rahaa gyneen edes. MITÄ hyötyä olisi jos ostan sairausvakuutuksen? paljo se maksaa kuussa ,ja maksaako ne tosiaankin kaikki gyne/yksityislääkärikulut? Siis kertokaa muut konkreettisia lukuja paljonko saitte rahaa takasin gynen maksuista ja miten se systeemi toimii? vai onko nää kieroja ryöstäjiä jotka ei jonkun pikkusäännön takia sitten maksakaan kuluja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos tiedät jo että tarvitset hoitoa johonkin tiettyyn vaivaan, vakuutus ei tule sitä enää korvaamaan. Joudut tekemään terveysselvityksen ottaessasi vakuutuksen, ja yleensä kaikki olemassaolevat sairaudet rajataan pois. Gynekäyntejä ei vakuutus välttämättä muutenkaan korvaa, jos on siis perus tarkistuskäynneistä kyse. Jos hoidetaan jotain sairautta, niin sitten toki. Mutta sinun tilanteessa ei kyllä kannata vakuutusta ottaa, kun sairaudet on jo olemassa.

Vierailija
2/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vielä mitään sairautta, mutta haluan käydä tutkimuksissa, poissulkemiseksi. NO MITÄ HYÖTYÄ KOKO VAKUUTUKSESAT SITTEN EES ON JOS NE EIO KORVAA? HÖLMÖJÄKÖ TYÖ OOTTE?MAKSATTE TURHASTA!!HAHHAHAHAH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tutkimuksiin poissulkemiseksi, niin silloin varmaan on epäilys jostakin / jotain oireita. Ja jos jotain löytyisi, niin vakuutus ei korvaa koska sairaus on alkanut ennen vakuutuksen ottamista. Eipä niitä vakuutuksia siinä vaiheessa enää hyödytä haikailla kun niitä tarvittaisiin, ne pitää ottaa ENNEN kuin jotain sattuu. Ja en kyllä itsekään pidä noita sairauskuluvakuutuksia mitenkään kovin järkevinä.

Vierailija
4/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakuutuskorvaa yksityisiä lääkärireissuja, j[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:11"]ei oo vielä mitään sairautta, mutta haluan käydä tutkimuksissa, poissulkemiseksi. NO MITÄ HYÖTYÄ KOKO VAKUUTUKSESAT SITTEN EES ON JOS NE EIO KORVAA? HÖLMÖJÄKÖ TYÖ OOTTE?MAKSATTE TURHASTA!!HAHHAHAHAH!
[/quote]

No itse mursin nilkkani. Nilkan murtuma tuli lääkärireissuineen, lääkkeineen (veritulpanestolääkitys 200e) ja fysioterapiakäynnit 10kpl maksamaan lähes 1000 euroa eli kannatti olla vakuutus.

Vierailija
5/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen myös miksi ihmiset eivät ota vakuutuksia sairauksien varalta. Kannattaisi ottaa. Vakuutuksen avulla saa rahaa hoitoihin, hyvät korvaukset ja korvauksia myös ansionmenetyksestä. Eikä tarvitse jonotella arvauskeskuksessa.

Vierailija
6/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:36"]

Ei vakuutuskorvaa yksityisiä lääkärireissuja, j[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:11"]ei oo vielä mitään sairautta, mutta haluan käydä tutkimuksissa, poissulkemiseksi. NO MITÄ HYÖTYÄ KOKO VAKUUTUKSESAT SITTEN EES ON JOS NE EIO KORVAA? HÖLMÖJÄKÖ TYÖ OOTTE?MAKSATTE TURHASTA!!HAHHAHAHAH! [/quote] No itse mursin nilkkani. Nilkan murtuma tuli lääkärireissuineen, lääkkeineen (veritulpanestolääkitys 200e) ja fysioterapiakäynnit 10kpl maksamaan lähes 1000 euroa eli kannatti olla vakuutus.

[/quote]

Eikös tuommoinen korvata tapaturmavakuutuksesta vai olenko ymmärtänyt väärin? Näin ainakin ajattelin kun tapaturmavakuutuksen otin. Sairaskuluvakuutusta minulla ei ole.

Vierailija
7/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut tekemään vakuutusyhtiölle tarkan terveysselvityksen, kaikki vanhat vaivat ja sairaudet vaikuttavat vakuutuksen laajuuteen. Joten jos sulla on vaikka astma, niin vakuutus ei korvaa astmaan liittyvä käyntejä. Gynekologin palvelut eivät kuulu vakuutukseen oikeastaan koskaan.

Mene vakuutusyhtiöön ja selvitä asiaa. Itse sain 40-vuotiaana 140€ vuodessa maksavan vakuutuksen. Siinä on 100€ omavastuu ja olen netonnut tänä vuonna jo 200€ plussaa. Siihen saa laittaa kaikki lääkkeet.

Vierailija
8/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään pakkooo kertoa kaikkia vaivojaan ;) heh heheheheheh!!! ei ne maksa kuitenkaan mitä pitää, on pyramidihuijaus!!

Vierailija
9/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:58"]ei mikään pakkooo kertoa kaikkia vaivojaan ;) heh heheheheheh!!! ei ne maksa kuitenkaan mitä pitää, on pyramidihuijaus!!
[/quote]

Mee provo pois

Vierailija
10/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:36"]

Ei vakuutuskorvaa yksityisiä lääkärireissuja, j[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:11"]ei oo vielä mitään sairautta, mutta haluan käydä tutkimuksissa, poissulkemiseksi. NO MITÄ HYÖTYÄ KOKO VAKUUTUKSESAT SITTEN EES ON JOS NE EIO KORVAA? HÖLMÖJÄKÖ TYÖ OOTTE?MAKSATTE TURHASTA!!HAHHAHAHAH! [/quote] No itse mursin nilkkani. Nilkan murtuma tuli lääkärireissuineen, lääkkeineen (veritulpanestolääkitys 200e) ja fysioterapiakäynnit 10kpl maksamaan lähes 1000 euroa eli kannatti olla vakuutus.

[/quote]

Eikös tuommoinen korvata tapaturmavakuutuksesta vai olenko ymmärtänyt väärin? Näin ainakin ajattelin kun tapaturmavakuutuksen otin. Sairaskuluvakuutusta minulla ei ole.

[/quote]

Kyllä, yleensähän nämä korvaa tapaturmavakuutus. Jos henkilöllä ei tapaturmavakuutusta ole, niin silloin voidaan yleensä korvata myös sairauskuluvakuutuksesta. Riippuu tietysti vakuutusehdoista.

Vierailija
11/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:43"]

Minä ihmettelen myös miksi ihmiset eivät ota vakuutuksia sairauksien varalta. Kannattaisi ottaa. Vakuutuksen avulla saa rahaa hoitoihin, hyvät korvaukset ja korvauksia myös ansionmenetyksestä. Eikä tarvitse jonotella arvauskeskuksessa.

[/quote]

Missä yhtiössä yksityishenkilön sairauskuluvakuutus korvaa ansionmenetykset?

Vierailija
12/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa sieltä vakuutusyhtiöstä joku jeppe tulee mun vaginaani tarkastamaan mahdollisen ennalla olevan sairauden vuoksi ennen kun menen gynekologin luo, HAHAHAHAHHAHAHAHA!