Sain lahjaksi sähköpyörän
Älytön lahja sinkulle. Pitäisi koota ja ladata ja opetella nappuloita.
Kommentit (14)
Onko provo? Vai kiittämätön kersa? Sähköpyörät on kalliita. Opettele uusia taitoja ja kasaa itse (youtubesta löytyy hyviä videoita) tai myy eteenpäin. Vässy.
Pyörärane tapamin"tansseista! ja aamulla et lähde viinakauppaan ennenkuin pyörä kulkee!
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Fantastinen lahja! Hae apua kokamiseen.
Mutta silti pitää opetella nappuloita. Ja kasauskin… huoh… eikö voi ihmiset miettiä, että ei sinkulle lahjaksi sähköpyörää!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Mutta silti pitää opetella nappuloita. Ja kasauskin… huoh… eikö voi ihmiset miettiä, että ei sinkulle lahjaksi sähköpyörää!!
Ap
Hyppää rekan alle niin huolet häviää!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ap
No huh en kyllä itkis jos noin hienon lahjan sait. Itse voin vaan unelmoida läskipyörästä atm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ap
No huh en kyllä itkis jos noin hienon lahjan sait. Itse voin vaan unelmoida läskipyörästä atm.
Nolo köyhä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ap
Nolo köyhä.
Ap
Tämä ei ole ap.
- oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua sinkkuus tähän liittyy?
jOOPA JOO.
Jokanainenhan osaa koota sähköpyörän ja ladata ja nappuloida!
Maa kutsuu.
Laita siihen satulaan dildo pystyyn, niin on heti paljon kivempaa ajella