Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2,5 vuoden liiton jälkeen miehestä paljastui kamala asia

Vierailija
10.04.2015 |

Eli miehen sisko kertoi kunnon jurrissa (eivät ole hyvissä väleissä mieheni kanssa mutta olen ystävä hänen kanssaan), että mieheni oli pettänyt minua. Kuulemma silloin, kun seurustelimme ja olimme siskoni kihlajaisjuhlissa. Hän oli päätynyt sänkyyn jonkun siskoni miehen sukulaistytön kanssa, joka oli 16-vuotias tapahtuma hetkellä! Siis teinitytön kanssa?! Kaiken lisäksi tyttö oli tullut raskaaksi ja mieheni oli pakottanut tämän tytön aborttiin. Olen niin vihainen! Ei pettäminen sureta tässä läheskään niin paljon, kun se mitä hän teki sille tytölle. Mies kun töistä tulee kotiin saa kerätä tavaransa! Olemme olleet yhdessä yhteensä 4 vuotta eikä olisi tullut mieleenikään, että miehestä paljastuisi tuollainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukut siitä että on niin naurettava provo. Olisit edes yrittänyt, mutta ethän sä osaa. Nainen 26v

Vierailija
2/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla tottakin, mutta kirjoitustyylin vuoksi epäilen itsekin keksittyä tarinaa. Kaikki villeimmätkin palstan provot kun usein ovat monellekin ihmiselle ihan oikeaa elämää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
4/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lukenut saman trollin aiemmin.

Vierailija
5/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Jos olisit oikeasti saanut moista tietää, tuskin olisit muotoillut asiaa noin tunteettoman sensaationhakuisesti. Oisit ees yrittänyt, tää ois voinut olla hauska.

Vierailija
6/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei se ollut 2,55 tai peräti 2,6 vuoden seurustelun jälkeen? Ja miksi vain yhden desimaalin tarkkuus?

Vierailija
7/7 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, huono...