Eikö silikoneja saisi harkita silloinkaan jos...
...on oikeasti lähestulkoon rinnaton tai pienet "ketunnokat" että pelkät nännit nöpöttää?
Hyvä teidän on moralisoida, ketkä ootte saaneet luonnostaan OIKEAT RINNAT :(
Ei kaikista muutu rintojen suurennuksen myötä ns.silikonibimboja.
Kommentit (14)
No minulla on hädintuskin a-kupin rinnat (ja toinen rinta taitaa olla enemmän aa) joten uskallan sanoa mielipiteeni =)
Minusta silikonien ottaminen ei vain ole mikään ratkaisu. Ihminen on vähän sellainen otus, että aina löytyy jotakin vikaa kropasta, siis omasta mielestä. Ensin tissit, sitten rupeaa vaivaamaan heltta kaulassa. Nenäkin voisi olla vähän pienempi jne. Eli aina löytyy korjattavaa, ikinä ei olla tyytyväisiä. Mutta kun kaikki lähtee ihan pääkopasta. Totta kai leikkauksilla voi korjata niitä "vikoja" mutta väitän, että loppupeleissä sitä ei sitten kuitenkaan ole koskaan tyytyväinen ellei oikeasti hyväksy itseään sellaisena kuin on.
En väitä, että minäkään olisin täysin tyytyväinen kroppaani (koska ongelmakohdat ovat lähinnä vatsa, reidet ja ahteri, jotka pienellä liikkunalla saisi pienemmiksi) mutta tykkään itsestäni tällaisenä.
No saa ottaa, mutta jos otat tuleeko susta sellainen mulkku että haukut sen myötä tissittömät? Mun frendeillä jollakin on ja ei todellakaan tee asiasta numeroa tai väheksy silarittominen rintoja. Harmi että jotkut pilaa silkkaritypyjen maineen hölmöillä puheillaan. Eikä niissä silikoneissakaan tarvi yli ampua.
Onneks painann 55kg ja mulla on aidot D:t ♡ tasan ei käy onnen lahjat
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 02:53"]
...on oikeasti lähestulkoon rinnaton tai pienet "ketunnokat" että pelkät nännit nöpöttää? Hyvä teidän on moralisoida, ketkä ootte saaneet luonnostaan OIKEAT RINNAT :( Ei kaikista muutu rintojen suurennuksen myötä ns.silikonibimboja.
[/quote]
Saa toki ottaa silikonit, jos se kohotaa itsetuntoa, mutta kuitenkin miehenä minulle riittää, että kiihoittumisen merkkinä nännit nöpöttävät terhakkaasti. Ihan jätti rinnoissa tämä ihana juttu jää varsin laimeaksi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:19"]
[/quote]
Niin ja sä tulit ketjuun ilmoittamaan asiasta...?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:19"]
[/quote]Sama, et ole ainua ;)
Oon vähän jäävi vastaamaan tähän, sillä jos tissien kokoa lähtisin muokkaamaan niin kyllä se olisi pienemmäksi eikä isommaksi, mutta teinistä asti olen ollut sitä mieltä että ainoa 'oikea' syy silareille olisi rintasyöpä. Siis se, että toinen tai molemmat rinnat poistettaisiin syövän takia ja tilalle laitattaisi silikonit. Ovat ne tissit kuitenkin niin suuri osa naiseutta ja ymmärrän että pienet tai olemattomat tissit varmasti aiheuttavat epävarmuutta ja mahdollisesti itsetunto-ongelmia. Kaikki kuitenkin lähtee pääkopasta enkä itse ainakaan koe, että olisin lolleroistani (E/F-kuppi) mitenkään elämässäni hyötynyt, päinvastoin tuntuvat rajoittavan liikuntaa, kunnollista venyttelemistä, herättävät väkisinkin epätoivottua huomiota ja kaikki muut paitsi poolopaidat ovat "liian avonaisia" näyttääkseen kivoilta päälläni. Sopivia liivejä en ole löytänyt kuin alan liikkeistä ja ne hinnat ovat suolaisia!
En kuitenkaan tuomitsisi yhtäkään ystävääni, vaikka he rintojaan suurentaisivatkin. Olisi toisaalta jännä nähdä, vaikuttaisiko se mitenkään persoonaan. Oletusarvoisesti kuitenkin pidän silikonirintaisia bimboina mutta kyllä vähän hölmöinä pidän niitäkin jotka käyttävät tekoripsiä, hiuslisäkkeitä, feikkikynsiä ja feikkirusketusta :D. En ole ikinä ymmärtänyt mistä sellainen riittämättömyyden tunne omana itsenään ja feikkiyden kaipuu kumpuaa. Mutta ketäpä minä olen muita tuomitsemaan, kukin tehköön itselleen mitä haluaa :).
Jos tosissasi haluat silarit, niin ota sellaiset. Jos koon pitää maltillisena, niin ei niitä varmasti ohimennen aidoista erottaisi niin mistäpä kukaan ymmärtäisi sinua bimboksi luulla? Tutut oletettavasti kuitenkin tuntevat sinut sen verran hyvin, että tosiaan tietävät oletko bimbo jo ilman tissejäkin :D. Vieraille sitä taas on turha edes kertoa ja harvoimpa sitä kukaan alkaa kyselemään "onks noi aidot?" elleivät ne tosiaan näytä aivan eeppisiltä.
Ja millähän valtuuksilla jotkut vitun mammat saisi määrätä toisten silikonien ottamisesta? Eivät millään.
Minä en välittänyt muiden mielipiteistä ja otin vaan, itseäni varten ne on. Moni on ehkä kauhistellutkin, mutta jos joku haluaa kysyä jotain niin olen valmis vastaaman. Ei ole tullut tarvetta kropassa mitään muuta muuttaa, itseasiassa olen antanut painonkin vähän nousta nyt kun näyttää sopusuhtaiselta vaikka kiloja on enemmän. Rinnat oli imetyksen jäljiltä sellaiset, että aa-kuppi täyttyi juuri ja juuri, muutoin olen täysin normaalikokoinen 36 nainen. Epäsuhta oli minusta se ikävin asia. Lapsia minulla on yksi, reilusti yli vuoden imetetty. Enempää en voi välttämättä saada koska munasarjani ovat vanhentuneet ennenaikaisesti (olen reippaasti alle 30), nyt tämän kuultuani tuntuu ehkä aavistuksen vielä tärkeämmältä että rintani eivät ole 80v rouvan. Ja sitä en ymmärrä, miten silikonit vaikuttaisi persoonaan. Ei ainakaan minulla.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:17"]No saa ottaa, mutta jos otat tuleeko susta sellainen mulkku että haukut sen myötä tissittömät?
[/quote]
En ole ottanut ja haukun silti. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:19"]Onneks painann 55kg ja mulla on aidot D:t ♡ tasan ei käy onnen lahjat
[/quote]
Oh really.. 55kg ja aidot F:t, tasan ei käy onnen lahjat.
Dumbass...
Mä voisin ottaa, jos se ei edellyttäisi anestesiaa. Olen sairaanhoitaja ja liian tietoinen riskeistä. Tilanteeni on se että mies on minuun tyytyväinen mutta itse en ollenkaan. Inhoan olla alasti miehen edessä. Olen monen lapsen äiti ja rinnat ovat venähtäneet raskauksien aikana ja ovat täynnä raskausarpia ja litteät. Rinnat näyttävät kyllä kauniilta kun on topatut rintsikat mutta paljaana ovat raidalliset tyhjät säkit. Ja maksaahan se edelleen tosi paljon. Viroon en lähtisi missään tapauksessa, enkä muuallekaan ulkomaille operaatiota teettämään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:12"]Oon vähän jäävi vastaamaan tähän, sillä jos tissien kokoa lähtisin muokkaamaan niin kyllä se olisi pienemmäksi eikä isommaksi, mutta teinistä asti olen ollut sitä mieltä että ainoa 'oikea' syy silareille olisi rintasyöpä. Siis se, että toinen tai molemmat rinnat poistettaisiin syövän takia ja tilalle laitattaisi silikonit. Ovat ne tissit kuitenkin niin suuri osa naiseutta ja ymmärrän että pienet tai olemattomat tissit varmasti aiheuttavat epävarmuutta ja mahdollisesti itsetunto-ongelmia. Kaikki kuitenkin lähtee pääkopasta enkä itse ainakaan koe, että olisin lolleroistani (E/F-kuppi) mitenkään elämässäni hyötynyt, päinvastoin tuntuvat rajoittavan liikuntaa, kunnollista venyttelemistä, herättävät väkisinkin epätoivottua huomiota ja kaikki muut paitsi poolopaidat ovat "liian avonaisia" näyttääkseen kivoilta päälläni. Sopivia liivejä en ole löytänyt kuin alan liikkeistä ja ne hinnat ovat suolaisia!
En kuitenkaan tuomitsisi yhtäkään ystävääni, vaikka he rintojaan suurentaisivatkin. Olisi toisaalta jännä nähdä, vaikuttaisiko se mitenkään persoonaan. Oletusarvoisesti kuitenkin pidän silikonirintaisia bimboina mutta kyllä vähän hölmöinä pidän niitäkin jotka käyttävät tekoripsiä, hiuslisäkkeitä, feikkikynsiä ja feikkirusketusta :D. En ole ikinä ymmärtänyt mistä sellainen riittämättömyyden tunne omana itsenään ja feikkiyden kaipuu kumpuaa. Mutta ketäpä minä olen muita tuomitsemaan, kukin tehköön itselleen mitä haluaa :).
Jos tosissasi haluat silarit, niin ota sellaiset. Jos koon pitää maltillisena, niin ei niitä varmasti ohimennen aidoista erottaisi niin mistäpä kukaan ymmärtäisi sinua bimboksi luulla? Tutut oletettavasti kuitenkin tuntevat sinut sen verran hyvin, että tosiaan tietävät oletko bimbo jo ilman tissejäkin :D. Vieraille sitä taas on turha edes kertoa ja harvoimpa sitä kukaan alkaa kyselemään "onks noi aidot?" elleivät ne tosiaan näytä aivan eeppisiltä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:12"]Oon vähän jäävi vastaamaan tähän, sillä jos tissien kokoa lähtisin muokkaamaan niin kyllä se olisi pienemmäksi eikä isommaksi, mutta teinistä asti olen ollut sitä mieltä että ainoa 'oikea' syy silareille olisi rintasyöpä. Siis se, että toinen tai molemmat rinnat poistettaisiin syövän takia ja tilalle laitattaisi silikonit. Ovat ne tissit kuitenkin niin suuri osa naiseutta ja ymmärrän että pienet tai olemattomat tissit varmasti aiheuttavat epävarmuutta ja mahdollisesti itsetunto-ongelmia. Kaikki kuitenkin lähtee pääkopasta enkä itse ainakaan koe, että olisin lolleroistani (E/F-kuppi) mitenkään elämässäni hyötynyt, päinvastoin tuntuvat rajoittavan liikuntaa, kunnollista venyttelemistä, herättävät väkisinkin epätoivottua huomiota ja kaikki muut paitsi poolopaidat ovat "liian avonaisia" näyttääkseen kivoilta päälläni. Sopivia liivejä en ole löytänyt kuin alan liikkeistä ja ne hinnat ovat suolaisia!
[/quote]
Ja minä pidän vähän hölmönä sinua. Toisilla ei kasva hiukset miltein ollenkaan ja sen takia haluavat käyttää pidennyksiä. En ymmärrä mitä hölmöä siinä on jos se tekee toisen itsevarmemmaksi ja iloiseksi. Ja miten esim akryylikynsien laittaminen eroaa kynsilakasta? Eikä kynsilakkaakaan saa käyttää? Eihän sekään ole luonnollista. Tunnen itseni paljon naisellisemmaksi akryylikynsien kanssa. Onko siinä jotain kamalaa? Ja toisilla ripset ovat niin huomaamattoman harvat ja lyhyet että haluavat pitää ripsienpidennyksiä. Niissäkin on se hyvä puoli että silmät näyttävät eloisilta vaikka ei käyttäisi meikkiä ollenkaan. Ja niiden kanssa ei tarvitse käyttää ripsiväriä.
Eihän silikonien ottamista tarvitse mitenkään mainostaa. Ei kukaan pidä sitten bimbonakaan, kun eivät asiasta tiedä.