Käykö Musti ja Mirri -kanta-asiakaskortti äänestykseen?
Kommentit (24)
Jaa, siksi se on kadonnut. Kissa mennyt ja äänestänyt.
Mun kissalta vaadittiin kuvallinen henkilötodistus, mutta olen kuullut, että joissain tapauksissa käy.
Luulisi, että käy. Meidän kissa käytti eilen äänestäessään Mensan jäsenkorttiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:00"]Mun kissalta vaadittiin kuvallinen henkilötodistus, mutta olen kuullut, että joissain tapauksissa käy.
[/quote]
Niin kun ei meidän kisulla ole passiakaan, niin ovat varmaan siksi kelpuuttaneet sen.
Minulla on epäilys, että meidän kissa on saattanut äänestää kahdesti (omalla Faunatar-kortillaan ja myös minun nimissäni, prkl). Huomasin nimittäin juuri, että elinluovutuskorttini oli kadonnut lompakostani. Tai sitten sillä on jokin muu salainen suunnitelma, josta en ole vielä päässyt kärryille..
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:03"]Tai marsuista?
[/quote]
Sorry, Musti&Mirri ei tarjoa mitään marsuille.
Meidän kissa äänesti vapaamuurarikortilla mutta ääni diskattiin, kun seiskassa ei ollut väkästä piirretty.
Saadaanko plussa-pisteitä, jos lainaan kissalle äänestykseen plussa-kortin?
Meillä kissa oli mennyt äänestämään koiran 10-kerran koirauimalakortilla. Koira veti herneet otsalohkoon asti huomatessaan, että olivat äänestyspaikalla ruksineet yhden uimakerran yli kissan äänestyksestä. Koira ei siis pääsekään uimaan viittä kertaa vaan neljä, kiitos kissan.
Käytiin koko kanalan kanssa äänestämään Onnellisten Kanojen -kortilla. Saatiin reilu ryhmäalennus. Håkan-kukko on munaton RKP:läinen, sitä ei otettu mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:02"]Kenelläkään kokemuksia koirista??
[/quote]
Kyllä nekin pystyy. Mun koiro kävi kans äänensä antamassa tänään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:02"]
Kenelläkään kokemuksia koirista??
[/quote]
Meidän kissa kertoi, että koiratkin voi äänestää, mutta niiden äänestyslippuun tulee sellainen pieni leima, jonka perusteella ne ohjataan ääntenlaskennassa erilleen. Koirien ääntenlaskennan suorittaa pelkästään kissoista koostuva ääntenlaskennan erikoisjaosto. Voitte varmaan kuvitella, kuinka puolueettomasti koirien antamat äänet lasketaan...
Siis MITÄ!? ette oo tosissane. Ei kissat saa äänestää!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:17"]Siis MITÄ!? ette oo tosissane. Ei kissat saa äänestää!
[/quote]
Olet erehtynyt.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:17"]Siis MITÄ!? ette oo tosissane. Ei kissat saa äänestää! [/quote] Olet erehtynyt.
[/quote]
Ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:17"]Siis MITÄ!? ette oo tosissane. Ei kissat saa äänestää! [/quote] Olet erehtynyt.
[/quote]
Ja pahasti.
[/quote]himpura! Näin on!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:17"]
Siis MITÄ!? ette oo tosissane. Ei kissat saa äänestää!
[/quote]
Palstakoirako se siellä haukahti?
Mun kissa käytti ainakin sitä korttia kun äänesti