Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen tapailevani kokematonta miestä

Vierailija
09.04.2015 |

Olemme käyneet useilla treffeillä ja alan olemaan aika varma asiasta. Mies on hiukan päälle parikymppinen, että mitään todella kummallista asiassa ei ole, mutta vaikuttaahan asia vähän molempien käyttäytymiseen. En ajatellut lempata miestä asian vuoksi, mutta pari asiaa huolettaa minua.

Ensinnäkin, jos meidän tapailu johtaa seurusteluun ja siitä seksiin, pelkään miehen janoavan kokemuksia muista naisista ja jättävän minut asian takia. Lisäksi mietin mitä hän mahtaa ajatella minusta, kun takana kumminkin on jo muutama vuosi seksielämää.

Toiseksi pelkään, ettei seksi ole hyvää, mutta eihän kukaan kai ole seppä syntyessään? Pelkään, etten osaa opastaa miestä asiassa.

En ole tottunut siihen, että joudun "viemään". Tykkään aloitteellisista ja itsevarmoista miehistä. Hän ei sattuneesta syystä ole ollenkaan sellainen, mutta haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden. Voiko kiltti ja vähän ujonpuoleinen mies oppimaan olemaan itsevarmempi naisten seurassa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus on saanut noin paljon alapeukkuja?

Vierailija
2/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:39"]Joo, tiedän tunteen. Deittailin myös aikoinaan kokematonta miehenalkua joka ilmoitti heti että olen hänen suuri rakkautensa. Siirryin pikkuhiljaa takavasemmalle, olin kyllä ystävällinen loppuun asti. Tämänkin jälkeen hän on ollut Facessa ihmisissä, jotka saatat tuntea". 

Mutta anna ap ajan kulua. Ei tiedä jos kyseinen henkilö kolahtaa.
[/quote]Mitä pahaa siinä on, jos tunnustaa rehellisestti olevansa myyty? Pahempi olisi, jos en säväyttäisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tapaillut muutaman kuukauden miestä, jolla oli vielä pari viikkoa sitten poikuus tallella. ;) itse olen pari vuotta nuorempi ja kumppaneita ei minullakaan ollut viittä enempää. Huomasihan sen, ettei osannut käsitellä naista, hätiköi ja oli kovakourainen. Minusta se oli kuitenkin vain jotenkin söpöä, enkä tietenkään sanonut mitään että huomasin sen. Vaivihkaa tietty ohjailin, että "kun teet noin, tuntuu tosi hyvältä" ja näytin kun teki hyvin. Toivottavasti miehellekin hyvä eka kerta ja ei tule hinkua muiden perään..

Kyllä varmasti miehilläkin on paineita eka kerrasta ja minusta silloin kokeneempi nainen voi helpottaa neuvomalla vaivihkaa ja olemalla hommassa oikeesti mukana. Voin vain kuvitella miespolon jos oisin maannut lahnana hiljaa kun toinen epävarma ja neuvoton.

Vierailija
4/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa ottaa sut itsestäänselvyytenä ja kyllästyy. Etkö tule saamaan suuseksiä.

Ei ikinä enää kokemattomia miehiä mulle.

Vierailija
5/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*etkä

Vierailija
6/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:27"]Ujompi mies pysyy todennäköisemmin uskollisena. Kaikki miehet eivät ole kokemusten perään sinänsä, olen itse ollut saman naisen kanssa yli 10 vuotta, ja hän on ainoani.

Yritä olla kärsivällinen, uskoisin että vähän varovaisempi mies voi ottaa sinut myös seksissä paremmin huomioon, lopputulos voi olla hyvinkin vaivan arvoinen. Alku tulee tietenkin olemaan vähän opettelua...
[/quote]
Ei oo näin todellakaan! Mun ujo mies paljastui sellaseksi, no mikä se nyt on, välttelevä kiintymys tyyppiseksi. Eli kyllä oli selän takana muuta ja aasrrrghhhh en enää ikinä hairahdu luulemaan että ujo = kiltti

Vierailija
7/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:27"]Mulle on käynyt samoin. Tapailin 26v miestä, ja kun päästiin seksiin niin kesken kaiken ilmoitti että on muuten hänen eka kertansa. Meni ihan värkkäämiseksi, kun ei hän oikein osannut eikä ottanut ohjeitakaan kuuleviin korviinsa. Asiaa ei helpottanut, että hänellä oli ihan valtavan iso eikä tajunnut aiheuttavansa kipua. Aika reppana toisaalta. Tää tyyppi sitten rakastui muhun vaan enemmän kun olin hänen neitsyytensä vienyt ja hänen ensimmäisensä, alkoi mennä jo creepyksi. Ei homma kauaa kestänytkään..

Ap, kokeile toki ja katsele vähän aikaa!
[/quote]

"Kokeile toki ja katsele vähän aikaa" voi vittu ihan oikeesti. Jos se toisen kokemattomuus häiritsee noin paljon niin lähtekää lätkimään. Parempi niin kuin että ensin "kokeilette" ja kun ei heti miellytäkään niin lähdetään lätkimään. Varmaan tulee miehelle tosi hyvä fiilis. Hyi hitto teitä.

Vierailija
8/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Tapailin 26v miestä, ja kun päästiin seksiin niin kesken kaiken ilmoitti että on muuten hänen eka kertansa. Meni ihan värkkäämiseksi, kun ei hän oikein osannut eikä ottanut ohjeitakaan kuuleviin korviinsa. Asiaa ei helpottanut, että hänellä oli ihan valtavan iso eikä tajunnut aiheuttavansa kipua. Aika reppana toisaalta. Tää tyyppi sitten rakastui muhun vaan enemmän kun olin hänen neitsyytensä vienyt ja hänen ensimmäisensä, alkoi mennä jo creepyksi. Ei homma kauaa kestänytkään..

Ap, kokeile toki ja katsele vähän aikaa!

Vierailija
9/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujompi mies pysyy todennäköisemmin uskollisena. Kaikki miehet eivät ole kokemusten perään sinänsä, olen itse ollut saman naisen kanssa yli 10 vuotta, ja hän on ainoani.

Yritä olla kärsivällinen, uskoisin että vähän varovaisempi mies voi ottaa sinut myös seksissä paremmin huomioon, lopputulos voi olla hyvinkin vaivan arvoinen. Alku tulee tietenkin olemaan vähän opettelua...

Vierailija
10/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:06"]

Ota nyt edes ensin selvää, että onko kokematon vai ei.

[/quote]

No miten siitä muka täyden varmuuden voi saada?

Ap

[/quote]

Kysymällä ihan suoraan, tietenkin, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
11/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:27"]Ujompi mies pysyy todennäköisemmin uskollisena.  [/quote] Ei oo näin todellakaan! Mun ujo mies paljastui sellaseksi, no mikä se nyt on, välttelevä kiintymys tyyppiseksi. Eli kyllä oli selän takana muuta ja aasrrrghhhh en enää ikinä hairahdu luulemaan että ujo = kiltti

[/quote]

Ei todennäköisyys tarkoita varmuutta. Ainakin omassa tuttavapiirissäni kahden ujon suhteet ovat kestäneet parhaiten ja 40 vuotishääpäiviäänkin viettävät liki poikkeuksetta aika ujonoloiset ja vähään tyytyväiset pariskunnat. Turvallisuushakuinen luonne ei lähde hakemaan riskikokemuksia, vaan tyytyy varmistelemaan sitä mitä on. Mutta mikään ei ole ihmisen elämässä koskaan varmaa.

Vierailija
12/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä syy taas tutustua huoriin, ennen vakavaa seurustelua
kokematon m27

Vierailija
13/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näitä huolia varmaan senkin takia, kun muutama vuosi sitten deittailin kokematonta miestä ja sain hänestä varsinaisen riesan! Ekan seksikerran jälkeen hän jo kyseli milloin muutan hänen luo ja kertoi miten rakastaa minua. Hankala tilanne, kun ei halua toista satuttaa, mutta ei tunne samoin kuin hän.

Elämän jo kolhimaksi joutuneiden kanssa ei tarvitse olla niin varuillaan.

Yritän kai kärsivällisesti vielä katsella tilannetta. :)

Vierailija
14/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 siis ap

En ole kyllä samaa mieltä kanssasi kokematon m27. Ällöttää ajatella miehen olevan niin säälittävä, että joutuu seksistä maksamaan. En minä pidä tätä tapailemaani miestä yhtään säälittävänä, mutta pitäisin jos tietooni tulisi tieto maksullisesta.

Vierailija
15/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen. Deittailin myös aikoinaan kokematonta miehenalkua joka ilmoitti heti että olen hänen suuri rakkautensa. Siirryin pikkuhiljaa takavasemmalle, olin kyllä ystävällinen loppuun asti. Tämänkin jälkeen hän on ollut Facessa ihmisissä, jotka saatat tuntea". 

Mutta anna ap ajan kulua. Ei tiedä jos kyseinen henkilö kolahtaa.

Vierailija
16/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:36"]

5 siis ap

En ole kyllä samaa mieltä kanssasi kokematon m27. Ällöttää ajatella miehen olevan niin säälittävä, että joutuu seksistä maksamaan. En minä pidä tätä tapailemaani miestä yhtään säälittävänä, mutta pitäisin jos tietooni tulisi tieto maksullisesta.

[/quote]

Mielestäni maksullisilla "harjoittelu" kuulostaa Barbara-nukkeleikiltä. Kokemus kasvaa harjoitellessa ja loppujen lopuksi seksi on vain yksi osa sitä. Kyllä ihmisen pitää olla keskusteleva ja elämänarvot kohdallaan.

pienellä hienosäädöllä seksikin onnistuu. 

Vierailija
17/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mun miehen eka hänen ollessa 23-vuotias, ite olin 20-vuotias ja jo jonkun verran kokenut. Olihan siinä alkuun vähän haastetta, mutta hyvin on mennyt jo kuuden vuoden ajan.Tyypistähän se on lopulta kiinni eikä aikasempien seksikokemusten määrästä :)

Vierailija
18/37 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:36"]5 siis ap

[/quote]
Minulla on itsetunto jo niin sirpaleina tuon asian takia, että tuskin koskaan uskallan lähestyä naisia ja nämä tällaiset avaukset eivät ainakaan helpota tilannetta.
kokematon m27

Vierailija
20/37 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:36"]5 siis ap En ole kyllä samaa mieltä kanssasi kokematon m27. Ällöttää ajatella miehen olevan niin säälittävä, että joutuu seksistä maksamaan. En minä pidä tätä tapailemaani miestä yhtään säälittävänä, mutta pitäisin jos tietooni tulisi tieto maksullisesta. [/quote] Minulla on itsetunto jo niin sirpaleina tuon asian takia, että tuskin koskaan uskallan lähestyä naisia ja nämä tällaiset avaukset eivät ainakaan helpota tilannetta. kokematon m27

[/quote]

Miten niin? Olenhan tuolla ylempänä jo todennut, ettei miehen kokemattomuus ole mikään ylitsepääsemätön este, mutta tietysti se luo paineita minullekin enemmän. Ymmärrän kyllä, että kokemattomuus vanhemmalla iällä on kantajalleen iso taakka ja siksi juuri yritänkin olla varovainen ja hienotunteinen.

Ap