Ystäväni ei huomannut uusia verhojani
Tai sitten ei tahallaan mitään kommentoinut. Harmittaa. Minä kehun aina hänen kotiaan ja esim viimeksi uutta pöytäliinaa, häneltä ei koskaan kuule mitään kehuja. Välillä mietin, mille ystäyytemme oikein perustuu.
Kommentit (11)
Ilmeisesti verhot sopii asuntosi tyyliin loistavasti eivätkä pistä silmään? Silloin helposti jää verhot huomaamatta.
Tai sitten kaverisi on tampio.
Minä en varmaankaan huomaisi verhoja, sen huomaisin kenties, jos olisi muuttanut uuteen asuntoon.
Minulle tulee vähän inhottava olo, jos joku tuttu on heti kärppänä "kiva toi teidän uus eteisen naulakko" kun en itse tuollaisia edes tajua, ellei erikseen esitellä. Semmonen outo fiilis, että kaiken tuokin huomaa, onkohan jäänyt jotain noloakin esille mitä en itse tajuaisi toisen kotona.
En siis kehu toisten sisustuksia, ellei erikseen esitellä tai ole joku todella huomiotaherättävän erikoinen juttu. En vaan huomaa.
Ite en kyllä huomais uusia verhoja tai pöytäliinaa, jos ei ois mitenkään todella radikaalista erilainen vanhaan verrattuna (tyyliin ennen valkoinen, nyt riemunkirjava). En vaan tuu kiinnittäneeks tollasiin asioihin huomiota, kun en oo sisustuksesta kiinnostunu.
Ja muutenkin kylään mennessä oon kiinnostuneempi siitä ihmisestä kuin sen kodista (paitsi jos oon ekaa kertaa sen uudessa asunnossa).
Aika törkeää! Pyydä siltä selitystä.
Mua ei kiinnosta sisustaminen enkä katsele muiden kodeissa, millaisia verhoja, mattoja tai huonakaluja niissä on. Täysin yhdentekevä asia mulle. En siis myöskään huomaa, jos kaveri on vaihtanut verhot tai ostanut jonkun uuden kalusteen. Tai no ehkä, jos niissä verhoissa olisi julmetun iso kalun tai römpsän kuva, niin sit voisi huomata ne.
No ei kai sen ystävän tarvitse mikään tupatarkastaja olla. Pitäisin hyvänä merkkinä, ettei pahemmin kiinnitä huomiota sun huusholliin, vaan sinuun itseesi.
Mä en ikinä huomaisi jos jonkun kodissa on uudet verhot, keskityn ystävän luona kyläillessä ystävään enkä sisustukseen. Jollei hän sitten erikseen sitä esittelisi :D