MIKÄ TÄMÄ ON? :(
Mulla tuntuu molemmilla puolilla korvien takana kun on jänne niin sen takana kivikovat patit ja molemmilla puolilla. Pelkään että mulla lymfooma... Tunteeko kukaan muu itsellään tuollaisia,
Kommentit (16)
Kivikovat patit taitavat olla ihan vaan kallon omaa rakennetta...?
Voisko joku kokeilla tunteeko itsrllään niitä täytyy vähän painaa että tuntuu pelkään oikeasti syöpää
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:58"]Voisko joku kokeilla tunteeko itsrllään niitä täytyy vähän painaa että tuntuu pelkään oikeasti syöpää
[/quote]
Voi jessus..
Lopeta nyt jo hyvä ihminen!! Sekä nämä aloitukset että niiden "pattien" painelu! Jos siellä ei ole kukaan mitään tuntenut, ei siellä mitään ole. Siellä on ihan kallon luisesta muodosta johtuvat "patit" ainakin minulla. Mikään syöpä ei myöskään olisi symmetrisesti molemmilla puolilla. Mikäli ne on symmetriset imusolmukkeet, ei sekään ole vaarallista.
Kallossa on luita, jos et tiennyt.
Kuule ap vaikka tuntisitkin imusolmukkeita sinä et ole pätevä sanomaan vaikuttavatko ne pahanlaatuisilta ja ovatko ne edes turvonneet. Sulla saattaa vain olla seln malliset imusolmukkeet.
Mulla on molempien korvien takana sellaiset. Siskolla kanssa, joskus niitä ihmeteltiin ja kokeiltiin. Ihan normaaleja ovat, joskus flunssan aikaan turpoavat vähän. Mutta käy ihmeessä lääkärissä, saat varmistuksen eikä tarvitse stressata :)
Selvä AV-virus liiasta palstailusta. Pidä parin viikon paussi ja huomaat, kuinka patit sulavat itsestään. Meillä muillakin on tää, mutta kukaan ei vaan viitsi myöntää :D
Ei minulla ole mitään tuon suuntaistakaan. Oletko koskaan kuullut korvantaussyövästä?
Luultavasti imusolmukkeet. Ei tarvitse huolestua niin kauan kun ovat alle 2cm. :)
Juuh korvantausvirushan se siinä. Voi kehittyä syöväksi jos kovasti painelee ja availee ketjuja av:lle. Suosittelen lääkäriä. Mt-puolelta.
Mulla on! Toiselta puolelta turpoaa ja menee kipeäksi, jos käyttää paksusankaisia, muovisia aurinkolaseja, painaa juuri siihen. Aina ollut niin.
Ja ne on siinä kallon luun alla