Mulla on surkea itsetunto ja nyt taas sinkku
Olen ollut vuosia hirveässä ihmis.suhteessa koska mulla on täysin nolla itsetunto. En kehtaa mennä minne tyrkyttämään itseäni saatika alkaa mihinkään. Ole keskinkertainen rahaton 40+ ja tuntuu tai siis kaikilla mun ikäsillä on omaisuutta ja ainskin se omistusasunto. Edellinenkin suhde kangerteli heti alkuunsa kun miehellä oli jo maksettu asunto ja ei halunnut uuteen velkahelvettiin. Mun surkeella puotipuksun palkalla ei mitään yksin maksella. En ole myöskään uraohjus ja siis mitään kunnianhimoa ei ole, joka sekin tuntuu olevan alkuhuuman jälkeen miehelle se ahdistus ja turn off asia. En jaksa enään alkaa etsiä hyväksyntää ja kun aina näihin samoihin asioihin kaatuu :( ...eikä vastaus ole pultsari lähibaarista et se vitsi jo mielessä naurettu.
Kommentit (5)
Ei olekaan, mutta jos nimenomaan haluaa olla.
Ap. En tarvi mitään yhteinen koti ja perunamaa idylliä. Olen jo hyväksynyt se että ukot ei tyhjätaskun kanssa mihinkään ala. Kaikilla tuntunut olevan pelko että vohkin heidän lastensa perinnön.... Mutta olen vain surullinen yksin. Missään ei ole pointtia.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:13"]
Olen ollut vuosia hirveässä ihmis.suhteessa koska mulla on täysin nolla itsetunto. En kehtaa mennä minne tyrkyttämään itseäni saatika alkaa mihinkään. Ole keskinkertainen rahaton 40+ ja tuntuu tai siis kaikilla mun ikäsillä on omaisuutta ja ainskin se omistusasunto. Edellinenkin suhde kangerteli heti alkuunsa kun miehellä oli jo maksettu asunto ja ei halunnut uuteen velkahelvettiin. Mun surkeella puotipuksun palkalla ei mitään yksin maksella. En ole myöskään uraohjus ja siis mitään kunnianhimoa ei ole, joka sekin tuntuu olevan alkuhuuman jälkeen miehelle se ahdistus ja turn off asia. En jaksa enään alkaa etsiä hyväksyntää ja kun aina näihin samoihin asioihin kaatuu :( ...eikä vastaus ole pultsari lähibaarista et se vitsi jo mielessä naurettu.
[/quote]
sähän olet monen tavallisen miehen unelma. usko pois! jos mies haluaa että hänen omaisuus menee hänen lapsilleen, sen voi hoitaa testamentilla, en tunne noita lain kiemuroita sen tarkemmin.
mutta, siis luulen, että nuo ulkoiset asiat ei ole mitään esteitä. puotipuksun palkalla ei ehkä oteta asuntolainaa, mutta esim. korkorahastoihin tai johonkin yhdistelmärahastoon voit alkaa säästää. parempi sekin kuin ei mitään, paljon parempi. ja tämä sinun siis on tehtävä itsesi takia, ei miehenmetsästysmielessä.
suomessa on enemmän tavallisia ihmisiä kuin uraohjuksia. ja ne tavalliset ihmiset on hyvin usein parisuhteessa.
kokeile nettideittailua tai sanomalehtien treffipalstoja. ei niistä välttämättä heti mitään aarteita löydä, mutta sen elämänkumppanin, jonka kanssa elää mielekästä arkea, voi kyllä löytää.
Ei tuollaisilla asioilla kuten jollain uralla ja omistusasunnolla ole useimmille miehille mitään väliä. Ainoat mitkä sua rajoittaa ovat omat uskomuksesi ja huono itsetuntosi.
Eikä toisaalta nuo listaamasi asiat mitään takaa. Itselläni on akateeminen koulutus, hyvät tulot, hieno auto ja omistusasunto, mutta olen 40-vuotias vastoin tahtoani sinkku. Minä vaan olen introvertti "hissukka-tylsimys", ei sellainen tunnu ketään kiinnostavan. Ottavat mieluummin sen avoimen ja sosiaalisen kassaneidin tai kampaajan.