Auttaako unisieppari oikeasti?
Onko sinulla unisiepparia ja mistä olet sen ostanut?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän auttoi, mutta juuston syömisen välttämisestä oli isompi apu.
Juuston syömisen välttämisen viestin sait unisiepparin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Herraisä
Amen.
Tyttärellä on ollut muutaman vuoden. En osaa sanoa onko auttanut. Muutaman kerran on kuulemma nähnyt painajaista. Vaikea sanoa oisko niitä ollut enemmän ilman siepparia.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärellä on ollut muutaman vuoden. En osaa sanoa onko auttanut. Muutaman kerran on kuulemma nähnyt painajaista. Vaikea sanoa oisko niitä ollut enemmän ilman siepparia.
Kiitos että vastasit. =)
Meillä lapset rauhoittui( liekö sattumaa) kun saivat omat unisiepparinsa aikanaan.
Olen kuullut että lahjaksi saatu sieppari toimisi paremmin kuin itse ostettu. Omani olen saanut lahjaksi ja sen jälkeen ei juurikaan ole painajaisia näkynyt.
Miksei se vois toimia. Varsinkin käsin tehtynä luulis että se energia niissä langoissa ja oikeista sulista vaikuttais alitajuntaan. Mullakin on, mutten oo pitäny sitä paikallaan pitkään aikaan. Unet on seikkailu, ja painajaisillakin on tarkoitus, vaikka niitä enää harvoin näen
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset rauhoittui( liekö sattumaa) kun saivat omat unisiepparinsa aikanaan.
Olen kuullut että lahjaksi saatu sieppari toimisi paremmin kuin itse ostettu. Omani olen saanut lahjaksi ja sen jälkeen ei juurikaan ole painajaisia näkynyt.
Tämä oli mielenkiintoista kuulla, kiitos.
Kiitos mielenkiintoisesta ja asiallisesta vastauksesta. =)