Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako unisieppari oikeasti?

Vierailija
25.12.2021 |

Onko sinulla unisiepparia ja mistä olet sen ostanut?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadasta ostin alkuperäiskansalaisen valmistaman kauan sitten. Kivannäköinen mutta en usko sen vaikuttavan uniin mitenkään. Koira sen onnistui kiskomaan joskus alas ja teki selvää siitä mutta silti vanhemmiten ei ole ollut painajaisia, en muista nähneeni painajaiselta tuntuvaa unta varmaan 15 vuoteen.

Kiitos mielenkiintoisesta ja asiallisesta vastauksesta. =)

Vierailija
22/28 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän auttoi, mutta juuston syömisen välttämisestä oli isompi apu.

Juuston syömisen välttämisen viestin sait unisiepparin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraisä

Amen.

Vierailija
24/28 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on ollut muutaman vuoden. En osaa sanoa onko auttanut. Muutaman kerran on kuulemma nähnyt painajaista. Vaikea sanoa oisko niitä ollut enemmän ilman siepparia.

Vierailija
25/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä on ollut muutaman vuoden. En osaa sanoa onko auttanut. Muutaman kerran on kuulemma nähnyt painajaista. Vaikea sanoa oisko niitä ollut enemmän ilman siepparia.

Kiitos että vastasit. =)

Vierailija
26/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset rauhoittui( liekö sattumaa) kun saivat omat unisiepparinsa aikanaan.

Olen kuullut että lahjaksi saatu sieppari toimisi paremmin kuin itse ostettu. Omani olen saanut lahjaksi ja sen jälkeen ei juurikaan ole painajaisia näkynyt.

Vierailija
27/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se vois toimia. Varsinkin käsin tehtynä luulis että se energia niissä langoissa ja oikeista sulista vaikuttais alitajuntaan. Mullakin on, mutten oo pitäny sitä paikallaan pitkään aikaan. Unet on seikkailu, ja painajaisillakin on tarkoitus, vaikka niitä enää harvoin näen

Vierailija
28/28 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset rauhoittui( liekö sattumaa) kun saivat omat unisiepparinsa aikanaan.

Olen kuullut että lahjaksi saatu sieppari toimisi paremmin kuin itse ostettu. Omani olen saanut lahjaksi ja sen jälkeen ei juurikaan ole painajaisia näkynyt.

Tämä oli mielenkiintoista kuulla, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä