Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön sokeria suoraan pussista

Vierailija
09.04.2015 |

Lusikoin tässä sokeria jo toista tuntia. Yököttää. Välillä söin kalakeittoa, ettei makeus puske takaisin.

Vihaan vihaan vihaan tätä syömishäiriötäni. Antaisin vaikka kymmenen vuotta elämästäni pois, että saisin elää jäljellejäävät terveenä. En enää tiedä mitä tekisin itseni kanssa. Ensi viikolla on aika terveydenhoitajalle, ja toivon niin kamalasti, että saisin sieltä apua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:21"]

Te puhutte hirveitä asioita!! :( Mun tuli aivan itku ap:n puolesta.

[/quote]

Mullekin! Pitäs lopettaa AVn plärääminen, kun täällä on niin kurjaa nälvintää.

Vierailija
22/26 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:42"]

Voi tätä säälin kerjäämistä. Sekopää tuo ap on, ei muuta. Sen kun viskaa menemään sen sokerin, niin loppuu lappaaminen. Ja paskat mikään sairaus ole, haluaa vain huomiota tällaisella toiminnalla. Pelletouhua ap ja voit jo lopettaa. "en pysty lopettamaan, vinku vinku, nyyh nyyh", lol!

[/quote]Miten näin inhottavia ihmisiä voi edes olla olemassakaan?! Kyllä itsellenikin on kaikkea kamalaa elämän varrella ja jo nuorena sattunut, mutta koskaan ei tulisi mieleenikään alkaa kiusaamaan ketään toista. Ihan järkyttävää, tuollaisia itsekkäitä hulluja on oikeasti olemassa, ja tämän palstan mukaan vielä aika paljonkin ilmeisesti. Nyt viimeistään kannattaa alkaa harkita sitä hoitoon hakeutumista! Sinulle on varmasti sattunut jotakin todella kamalaa, mutta kyllä siitä ammattiavulla selviää, toivottavasti.

Ap:lle: Tosi hyvä että olet varannut ajan lääkäriin, siitä se parantumisesi lähtee, olet jo ottanut ensimmäisen ratkaisevimman askeleen, ole ylpeä siitä! Toivon sinulle hirmuisesti voimia ja rukoilen puolestasi! Toivottavasti pääset myös terapiaan, siitä on varmasti apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin tuolla edellisellä sivulla syöneeni kaapit tyhjiksi parissa päivässä, mutta nyt tuntuu että laitan stopin sille.
Ei mulla koskaan ole ollutkaan mitään ahmimis-ongelmaa, mutten sellaista itselleni haluakaan.. eihän se vaan tahdosta ole kiinni, mutta aika salakavalasti se kuulema vaan tulee jos on tullakseen. Tämä aamu alkoi pinaattimunakkaalla ja kahvilla, kuten mun normaalit aamut alkaa. Ruoaksi teen papupihvejä ja tummaa riisiä. Pääsis nyt tästä turvotuksesta eroon, en uskalla kokeilla mitään "pari päivää tasottelen vain juomalla vettä" -kuuria, ettei lähde käsistä. Ehkä tää tästä pikkuhiljaa häviää :) tsemppiä aplle ja kaikille muillekin! ♡

Vierailija
24/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että vieläkin on ihmisiä, jotka eivät tunnista mielenterveyshäiriöitä ja niiden todellista raastavaa luonnetta. Täytyy tulla nimettömänä nälvimään.

APlle voimia, kyllä se parempi aika on tulossa!

Vierailija
25/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sentään pelkkää sokeria vedellyt, mutta makean himoissani oot tehny pikaisesti sokerista, rasvasta ja jauhoista taikinaköntin ja pistellyt kitusiin :D Terveellistä

Vierailija
26/26 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitenkään käy ilmi, että olisi edes makeanhimoa. Syömishäiriöinen syö, koska on pakko, ei koska tekee mieli. Ei pysty lopettaa, ei ole kontrollia syömisen määrään, vaan fyysinen kipu lopettaa syömisen. Se on yksi BED:in diagnoosin kriteeri.