Ainoastaan 11% suomalaisista tietää kumpi on Matti ja kumpi Teppo
Kommentit (44)
Matti, Teppo ja Seppo. Mutta kuka olisi ollut neljäs veljes?
Helppo juttu, Peppo.
Vierailija kirjoitti:
No onpa kummallisen huono tulos, kun pelkästään arvaamalla tulos pitäisi olla 50%.
Ilmeisesti kyselytutkimus.
Jee, minä arvasin oikein! Tarkisitin Wikipediasta.
No Matti on se silmälasipäisempi. Kyllä tämän pitäisi kuulua ihan yleissivistykseen muuallakin kuin Turuus.
Teppo on se paremman näköinen. Tepolla on mökki samassa paikassa kun missä mun perheellä oli ja hänellä on komea poika joka osallistui viime vuonna UMK-kilpailuun mutta BC voitti.
Vierailija kirjoitti:
Teppo on se paremman näköinen. Tepolla on mökki samassa paikassa kun missä mun perheellä oli ja hänellä on komea poika joka osallistui viime vuonna UMK-kilpailuun mutta BC voitti.
Ei pärjää jälkikasvu, ei.
Olen kyllä hämmästynyt, jos jopa 11% suomalaisista kiinnostaa tietää yhtään mitään matista ja teposta. :D
Olin jostain syystä AIVAN varma, että tiedän. Ai kauhee, en ollut! Väärinpäin meni 🤣🤣🤣
Matti on se enemmän kehitysvammaisen näköinen, vähemmän harmaa ja oisko vähän nuorempi kuin Teppo. Ja Matilla on useammin silmälasit päässä kuin Tepolla.
Italiaano kirjoitti:
Matti, Teppo ja Seppo. Mutta kuka olisi ollut neljäs veljes?
Helppo juttu, Peppo.
Patti
Vierailija kirjoitti:
Terveissi Turuust. He on yläleuka ja alaleuka. Eli korkeaotsainen Teppo on se yläleuka ja vahvaleukainen Matti on se alaleuka. Tämmöttis.
Matilla on molemmat. Iso leuka ja korkea otsa. Siksi näyttääkin vammaiselta.
Ei ruotsalaisetkaan taida tietää, kumpi on Björn ja kumpi Benny.
Juuh, eli olisiko täällä jotain lääkäriä joka voisi vähän tehdä arviota? Eli Matti on siis kenties down tapaus, mutta mitäs Teppo? Vaikuttaisi vähän että sairastaisi parkinsonin tautia?
Vierailija kirjoitti:
No onpa kummallisen huono tulos, kun pelkästään arvaamalla tulos pitäisi olla 50%.
Kyse onkin tietämisestä.
Tiedän, että ne on laulajia, mutta ulkonäöltä en tuntisi kumpaakaan. Vanhoja miehiä jo nykyään.
Tästä on siis vedettävissä vain se johtopäätös, että kaikki ne suomalaiset (11%), jotka tietävät Matin ja Tepon tietävät kumpi on kumpi. Muut eivät tietenkään tiedä, koska eivät tiedä heistä mitään.
Tepi hei! Saat sitte kotona vanukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ruotsalaisetkaan taida tietää, kumpi on Björn ja kumpi Benny.
Tai kumpi on Björn ja kumpi Borg.