Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys

Vierailija
09.04.2015 |

Jos ajan pyörällä ohi ja totean "hyvä perse", niin onko se teistä loukkous vai kohteliaisuus?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:05"]

Jos olet vanha likanen setä niin heitän nyrkinkokosella kivellä päähän.

[/quote]Ja tämän jälkeen sinusta voisi tehdä rikosilmoituksen pahoinpitelystä, minä ainakin tekisin.

Vierailija
2/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:26"]

Minä en pyöräile pyöräilyshortseissa miellyttääkseni perseelläni miespuolisia, pitäisivät joskus sen pervon mielensä kurissa!

Mut eihän kysyvä tieltä eksy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutaman kerran huudettu noin, nuorena hävetti hirveästi. Silloin nuoruudessani ei tällaiset isohkot pallopeput ollu muotia, piti olla pieni ja sievä. Joten otin loukkauksena. Vähän hätkähdin kun ihan tässä vähän aikaa sitten joku mies sanoi ohimennen, että onpa hieno perä. Siis mulle, yli nelikymppiselle kurpalle. En osannut sanoa mitään, mutta kyllä se enemmän ärsytti kuin hiveli. Mietin, että mitähän jos minäkin jollekin miehelle sanoisin noin..

Vierailija
4/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia kun "kivat tissit" tai "saanko koskea"...eli törkeetä.

Vierailija
5/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa sitä nuorena miehenäkin osakseen kaikenlaista ei toivottua huomiota, jotkut naiset baareissa kännissä voi olla aika rasittavia. Joskus tälläiset humalaiset käyvät viinan rohkaisemana muniin kiinni ja loukkaantuvat tietenkin verisesti, jos et ole kiinnostunut ja kysyt että mitä ihmettä sinä oikein touhuat.

Joku viaton perseen kehuminen oikeasti ole juttu eikä mikään, on sitä tässä maailmassa ihan oikeitakin ongelmia, että viitisisi tuollaisesta loukkaantua.

Vierailija
6/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:48"]No saa sitä nuorena miehenäkin osakseen kaikenlaista ei toivottua huomiota, jotkut naiset baareissa kännissä voi olla aika rasittavia. Joskus tälläiset humalaiset käyvät viinan rohkaisemana muniin kiinni ja loukkaantuvat tietenkin verisesti, jos et ole kiinnostunut ja kysyt että mitä ihmettä sinä oikein touhuat.

Joku viaton perseen kehuminen oikeasti ole juttu eikä mikään, on sitä tässä maailmassa ihan oikeitakin ongelmia, että viitisisi tuollaisesta loukkaantua.
[/quote]
kysymys olikin naisille. en pidä näitä peräänhuutelijoita minään.

Vierailija
7/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:41"]

Mulle on muutaman kerran huudettu noin, nuorena hävetti hirveästi. Silloin nuoruudessani ei tällaiset isohkot pallopeput ollu muotia, piti olla pieni ja sievä. Joten otin loukkauksena. Vähän hätkähdin kun ihan tässä vähän aikaa sitten joku mies sanoi ohimennen, että onpa hieno perä. Siis mulle, yli nelikymppiselle kurpalle. En osannut sanoa mitään, mutta kyllä se enemmän ärsytti kuin hiveli. Mietin, että mitähän jos minäkin jollekin miehelle sanoisin noi

Hei. tavattaisko??????????

Vierailija
8/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:02"]

Jos ajan pyörällä ohi ja totean "hyvä perse", niin onko se teistä loukkous vai kohteliaisuus?

[/quote]

Loukkaus. Herrasmies ei jakelisi tuollaisia kohteliaisuuksia vaan ne kohteliaisuudet ovat jotain aivan muuta. En tarvitse silmäparia arvostelemaan mun persettäni ja paljon on mulle perseestä huudeltu ja se on ihan perseestä! 

Vierailija
9/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että! :D

Vierailija
10/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Loukkaus. Herrasmies ei jakelisi tuollaisia kohteliaisuuksia vaan ne kohteliaisuudet ovat jotain aivan muuta. En tarvitse silmäparia arvostelemaan mun persettäni ja paljon on mulle perseestä huudeltu ja se on ihan perseestä! 
[/quote]
aika perse homma...

Vierailija
11/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en loukkaantuisi vaan ottaisin kohteliaisuutena. :) Onhan tuota kehuttu ja niin kauan kun ei kosketa niin saa kehua kyllä.

Vierailija
12/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jo lähtökohtaisesti sanaa 'perse' alatyylisenä, samoin kuin vieraille ihmisille huutelemista.

vanha akka

Vierailija
13/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tosikot perseenne

Vierailija
14/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin että parempi se kuin haukkua, huomattavasti

Vierailija
15/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kehaista ennen kuin (housut tipahtaa). Naisen persettä ei voi päätellä housujen läpi, koska naisilla on selluliittia, toisin kuin miehillä.

-Mies 29v-

Vierailija
16/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus: Oletpa kaunis/ sulla on nätit kasvot tms.

Häirintää on sit, jos möläytät vaan kadulla et jollakin on hyvä perse/tissit tai mitä lie. Nekin tosin voi toimia kohteliaisuutena tyttöystävälle.

Vierailija
17/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="09.04.2015 klo 20:44"]

Ei kannata kehaista ennen kuin (housut tipahtaa). Naisen persettä ei voi päätellä housujen läpi, koska naisilla on selluliittia, toisin kuin miehillä.

-Mies 29v-

[/quote]

melkeen komekymppinen mies valittaa selluliitista mitä vittua :D reality calling, vitun scarlett johanssonillaki on selluliittia, se on vaan useimmissa kuvissa photoshopattu pois

Vierailija
18/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet 65 oksettaisi, jos olet 25 naurattaisi (se että "hyvä perse lause" kuulostaa 16 vuotiaan jonnen lausahdukselta). Ja en ottaisi loukkauksena enkä kohteliaisuutena, sillä luultavasti olisit vähän hönö.

Vierailija
19/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kohteliaisuutena ja luultavasti vastaisin "kiitti!", jos kehuja olisi tosiaan vain ajamassa ohi. Ei kiinnostaisi muuten tutustua tuollaiseen kommentoijaan, vaikka se kommentti voisikin piristää siinä kohtaa. Tuollaisesta huutelusta tulee aika pässi mielikuva, mutta kehut on kehuja idiooteiltakin.

Vierailija
20/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sen suurempia tunteita herätä, kohteliaisuutena otan kaikki. Näin 25-vuotiaana miehet ovat pian kymmenen vuotta huudelleet perääni ja olihan se alkuun melko hämmentävää, mutta tässä kohtaa sitä pitää nauttia huomiosta kun tietää sen loppuvan jossain vaiheessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan