Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys

Vierailija
09.04.2015 |

Jos ajan pyörällä ohi ja totean "hyvä perse", niin onko se teistä loukkous vai kohteliaisuus?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä haluaisin kuulla, mitä mieltä sä olet mun perseestä?

Vierailija
42/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan kyllä voisin ottaa loppu peleissä kohteliaisuutena. Sillä hetkellä minä toki saatan hieman hätkähtää, eikä kyseisen lausahduksen tekijä kovin korkealle minun silmissäni nouse. Minulle on tehty noin kerran. Ja täytyy kyllä myöntää että ihan nätti perse minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt tollaisesta kehumisesta pahastuisi. Nyt kun pyöräkausi on jo alkanut niin noita herkkuperseitä on pilvin pimein liikenteessä.

Vierailija
44/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaisi. Pitäisin sua törkeänä.

Vierailija
45/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taatusti olisin iloinen jos persettäni kehuttaisiin, ja ihan sama keneltä kommentti tulisi. Tarkoitin sellaista nopeaa heittoa ilman katsekontaktia.

Vierailija
46/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen lähinnä seksuaalisena häirintänä

Vierailija
47/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"]

[/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse.........

Vierailija
48/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pyöräile pyöräilyshortseissa miellyttääkseni perseelläni miespuolisia, pitäisivät joskus sen pervon mielensä kurissa!

Vierailija
49/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"]

[/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse.........

[/quote]

Et kai sä oikeasti luule, että naiset soittaa hätäkeskukseen jokaisen seksuaalisen häirinnän jälkeen? Eihän tässä maassa olisi minkäänlaista työttömyyttä, kun kaikki työttömät voitaisiin palkata niihin puheluihin vastaamaan

Vierailija
50/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn.. Ajattelen että oliko tuo kännissä..

Vierailija
51/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkää tuollainen kommentointi on. Ajattele mun perseestä vapaasti mitä haluat, mutta on sivistymätöntä kailottaa arvioinnit ääneen.

Vierailija
52/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"] Ottaisin sen lähinnä seksuaalisena häirintänä [/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse.........   [/quote] Et kai sä oikeasti luule, että naiset soittaa hätäkeskukseen jokaisen seksuaalisen häirinnän jälkeen? Eihän tässä maassa olisi minkäänlaista työttömyyttä, kun kaikki työttömät voitaisiin palkata niihin puheluihin vastaamaan

[/quote]Joo, jotkut naiset varmasti aiheuttaa sydämentykytyksiä ja häirintää, siihen joukkoon ei kuulu 99% tämän maan naisista, joten voit sinäkin olla ihan huoleti, ketään tuskin kiinnostaisi vaikka kävelisit alasti tuolla ihmisten ilmoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi