Naisille kysymys
Jos ajan pyörällä ohi ja totean "hyvä perse", niin onko se teistä loukkous vai kohteliaisuus?
Kommentit (52)
No tavallaan kyllä voisin ottaa loppu peleissä kohteliaisuutena. Sillä hetkellä minä toki saatan hieman hätkähtää, eikä kyseisen lausahduksen tekijä kovin korkealle minun silmissäni nouse. Minulle on tehty noin kerran. Ja täytyy kyllä myöntää että ihan nätti perse minulla on.
Kukapa nyt tollaisesta kehumisesta pahastuisi. Nyt kun pyöräkausi on jo alkanut niin noita herkkuperseitä on pilvin pimein liikenteessä.
Inhottaisi. Pitäisin sua törkeänä.
No kyllä taatusti olisin iloinen jos persettäni kehuttaisiin, ja ihan sama keneltä kommentti tulisi. Tarkoitin sellaista nopeaa heittoa ilman katsekontaktia.
Ottaisin sen lähinnä seksuaalisena häirintänä
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"]
[/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse.........
Minä en pyöräile pyöräilyshortseissa miellyttääkseni perseelläni miespuolisia, pitäisivät joskus sen pervon mielensä kurissa!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"]
[/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse.........
[/quote]
Et kai sä oikeasti luule, että naiset soittaa hätäkeskukseen jokaisen seksuaalisen häirinnän jälkeen? Eihän tässä maassa olisi minkäänlaista työttömyyttä, kun kaikki työttömät voitaisiin palkata niihin puheluihin vastaamaan
Hämmennyn.. Ajattelen että oliko tuo kännissä..
Törkää tuollainen kommentointi on. Ajattele mun perseestä vapaasti mitä haluat, mutta on sivistymätöntä kailottaa arvioinnit ääneen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:20"] Ottaisin sen lähinnä seksuaalisena häirintänä [/quote] Soittaisitko poliisit paikalle :D Voin kuvitella jo mielessäni sen keskustelun hätäkeskuksen kanssa:hätäkeskus, kuinka voin auttaa? No mä olin tossa kadulla kävelemässä ja siitä meni ohi sellainen nuori mies ja sanoi, että hyvä perse......... [/quote] Et kai sä oikeasti luule, että naiset soittaa hätäkeskukseen jokaisen seksuaalisen häirinnän jälkeen? Eihän tässä maassa olisi minkäänlaista työttömyyttä, kun kaikki työttömät voitaisiin palkata niihin puheluihin vastaamaan
[/quote]Joo, jotkut naiset varmasti aiheuttaa sydämentykytyksiä ja häirintää, siihen joukkoon ei kuulu 99% tämän maan naisista, joten voit sinäkin olla ihan huoleti, ketään tuskin kiinnostaisi vaikka kävelisit alasti tuolla ihmisten ilmoilla.
Miksi ihmeessä mä haluaisin kuulla, mitä mieltä sä olet mun perseestä?