Jatkuva vertaaminen täydelliseen eksään
Eksä löydettiin lentokentältä Milanon mallimarkkinoille, eksä sai gradustaan parhaat mahdolliset arvostelut, eksä ei puhunut koskaan kampaajalle menosta vaan kasvatti upeaa kiharapilveään syöpäsairaille lapsille peruukeiksi, eksä osasi seitsemää eri kieltä, eksä teki maailman parhaat jouluruuat jne jne jne. Tässä joulunajan puheenaiheita mieheni kanssa.
Koittakaa arvata kuka pakkaa kassinsa, kun maanantaiaamu koittaa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Päätettiin sitten erota ihan hyvässä hengessä, parempi näin. On kokenut minut enemmänkin tukihenkilönä kuin kumppanina, koska "jollain tasolla" rakastaa yhä eksäänsä. On elämänsä "suuri rakkaus" ja sitä rataa. Päällisin puolin olisi ollut kyllä unelmien mies, mutta hän kaipaa jotakuta toista. Eipä sellaisille perustuksille rakenneta pidemmän päälle parisuhdetta.
Ap
Pääasia, ettei lapsia ole tehty tuollaiseen kuvioon.
Mielenkiinnosta, mitä merkkiä tuo exän parfyymi oli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko suoraan sanonut miehelle, että hänen puheensa ovat loukkaavia?
Jotkut ovat niin älyttömän typeriä, etteivät tajua tuollaista.
Kyllä! Mutta toisaalta eihän niin tyhmän ihmisen kanssa kannata jatkaa! Hyvä jos jätetään!
Vierailija kirjoitti:
Odotapa hetki, niin käyn vilkaisemassa pullon kylkeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotapa hetki, niin käyn vilkaisemassa pullon kylkeä.
Ap
Gorgee de soleil
Cosmos Organic
Fleur d' Amandier & Jasmin
Eau de parfum
100% d' origine naturelle
Fabrication Francaise
Siinäpä tulivat tiedot.
Ap
Mä heivasin tollaisen alle kuukaudessa. Puhui niin tiiviisti eksästään ja vertasi minua häneen että alkoi riittämään ja auta armias kun kerran puhuin eksästäni niin suuttui verisesti jakoki minun loukanneen häntä verisesti. Hän tosiaan oli eksänsäja myös minun jättämä.
Naurattaisi ellei yököttäisi että olin tuollaisen ihmisen kanssa. Diagnooseista en tiedä, eikä väliksi mutta olen onnellinen että pääsin eroon.