Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskaana oleville

Vierailija
09.04.2015 |

Hei kyselisin teiltä jotka olette olleet raskaana, että millainen olo teillä on ollut raskaana ollessa silloin kun normaalisti teillä olisi kuukautiset? Itse olen ensimmäistä kertaa raskaana ja nyt mietin onko tämä minun olo normaalia vai merkki mahdollisesti keskenmenosta? Olo on semmoinen kuin olisi menkat alkamassa, kamala iskiaskipu ja mahassa juilii hieman.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viikko menossa?

Vierailija
2/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä, että raskauden alkuviikoilla saattaa tulla menkkamaisia oireita siihen aikaan kun olisi menkat normisti. Minulla ainakin oli. Jos kipu on kovaa ja tulee vuotoja niin silloin todennäköisesti kyseessä keskenmeno. Mitkä viikot sinulla nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli menkkojen aikaan just sellasta juilimista ainaki parin ekan kk aikoihin. Kipu ei kyllä ollu lähellekkää nii voimakas ku ilman raskautta.

Vierailija
4/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]On yleistä, että raskauden alkuviikoilla saattaa tulla menkkamaisia oireita siihen aikaan kun olisi menkat normisti. Minulla ainakin oli. Jos kipu on kovaa ja tulee vuotoja niin silloin todennäköisesti kyseessä keskenmeno. Mitkä viikot sinulla nyt?
[/quote]

Todella monessa raskaudessa on erilaisia vuotoja jotka ei merkkaa mitään. Ihan normaalia. Tosin parempi jos ei oo vuotoi ni ei tartte miettii

Vierailija
5/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkamaista, välillä voimakastakin kipua ollut molemmissa raskauksissa erityisesti alussa eikä pelkästään silloin kun kuukautisten olisi pitänyt tulla vaan muulloinkin. En huolestuisi.

Vierailija
6/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikkoja kymmenen (arvio, koska erittäin epäsäännöllinen ja pitkä kierto )

Vierailija
7/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap

Vierailija
8/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut aina silloin kun menkkojen pitäisi alkaa sellaista ruskeaa vuotoa vähän. Ekassa raskaudessa tuli vain ensimmäisenä kuuna ja nyt toisessa on tullut kolmena kuukautena aina sinä päivänä milloin menkat olisivat alkaneet jos en olisi raskaana.

Vierailija
9/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tullut rusehtavaa vuotoa ja ollut kipuja. Normaalisti jatkuneet raskaudet.

Vierailija
10/10 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]On yleistä, että raskauden alkuviikoilla saattaa tulla menkkamaisia oireita siihen aikaan kun olisi menkat normisti. Minulla ainakin oli. Jos kipu on kovaa ja tulee vuotoja niin silloin todennäköisesti kyseessä keskenmeno. Mitkä viikot sinulla nyt?
[/quote]

Todella monessa raskaudessa on erilaisia vuotoja jotka ei merkkaa mitään. Ihan normaalia. Tosin parempi jos ei oo vuotoi ni ei tartte miettii
[/quote]

Totta,vuotoa voi tulla ja mikäli kipua ei ole niin yleensä siitä ei ole haittaa. Kuitenkin kova kipu ja vuoto samaan aikaan on yleinen keskenmenon merkki kuten tuossa mainitsinkin todennäköisesti silloin olisi keskenmeno.
Ap:n tapauksessa kuitenkin todennäköisempää on alkuraskauden oireet :) tsemppiä odotukseen ja kyllä se alkaa helpottaa vaikka ikäviä nuo kivut on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi