Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teininä haaveilin, että löytäisin pojan, jonka kanssa menisimme myöhemmin naimisiin, tekisimme lapsia ja olisimme ikuisesti yhdessä

Vierailija
25.12.2021 |

Se ei toteutunut. 30-vuotiaana voin kuitenkin todeta, että jos olisin onnistunut tuossa, olisin valinnut väärin. Olen sinkku edelleen ja maailma näyttää vähän erilaiselta kuin nuorena monestakin syystä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko ollenkaan asettua vai eleletkö nyt sinkkuvuosia vaan?

Vierailija
2/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan olen 47- n mutta en ole Kansanedustaja siinäkö syy ?että ei oo perhettä kun en ole Kansanedustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuhlasit etsikkoaikasi bailabailaamalla jännäpoikien kanssa?

Vierailija
4/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän huomaa opittuja asioita jotka eivät vastaa omaa näkemystä asioista.

M35

Vierailija
5/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luulee ettei itsessä ole ollenkaan vikaa. Osa luulee sitä vielä vanhempanakin tai lapsettomana.

Vierailija
6/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan olen 47- n mutta en ole Kansanedustaja siinäkö syy ?että ei oo perhettä kun en ole Kansanedustaja.

Voihan se olla niinkin, mutta taatusti se sinusta johtuu.

Vierailija
7/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luultiin seiskaluokalla, että meillä on varaa 10 vuoden päästä siitä pitää luokkakokous Näsinneulassa. Semaforiin sit mentiin. Sellaista se on.

Vierailija
8/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilet siis edelleen 15-vuotiaista pojista, joidenka kanssa pyrkisit tekemään lapsia - käsitinkö ihan oikein?

Vierailija
9/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli ihan sama. Mutta sitten myöhemmin yliopistossa luin patriarkaalisista rakenteista yhteiskunnassa, ja nyt ei enää tee yhtään mieli miestä saati lapsiperheen äitinä oloa.

Vierailija
10/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin teininä poikaystävän, jonka kanssa skeitata, käydä festareilla ja pitää hauskaa. En todellakaan halunnut perhettä ja naimisiin. En ikinä ajatellut, että minusta tulee äiti. No näin 31-vuotiaana olen ollut useamman vuoden vakavassa parisuhteessa ja vauva on tulossa. Elämä harvemmin menee niin kuin suunnittelee.

Vierailija
11/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä haaveilin siitä, että tapaisin pojan, jonka kanssa oltaisiin toistemme ensi rakkauksia ja ekat seksikumppanit.

Nopeesti huomasin, ettei tuota voi saada. Rakkautta etsi ne, jotka oli jo jakaneet kul liaan monille. Ja ne joilla oli poikuus tallella, ois halunneet siitä eroon.

Vierailija
12/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin että olisin 25 vuotiaana ollut monta vuotta parisuhteessa mutta yhä olen seurustelematon.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi