Näkeekö sen Catherinen pianoesityksen jossain?
Kommentit (13)
Katsoin sen ja olen pettynyt. Sitä oli ylistetty niin paljon. Ajattelin, että hän on soittanut pianoa pitkään lapsena ja nuorena, ja nyt sitten soittaa jotain oikeasti. Tuohan oli vain klinkuttelua ja koko ajan samaa.
Taisi olla Iltasanomien jutussakin.
Tiesin, että on hyvä kuvaamataiteissa ja valokuvauksessa plus urheilussa. Ja että on pitkän linjan partiolainen (ja edelleenkin UKn partioliikkeen joku) plus että on varsin hyvä tenniksessä ja purjehduksessa, ja on purjehtinut maailman ympäri miehistön jäsenenä. Mutta sitä en ollut koskaan kuullut, että olisi myös soittanut pianoa joskus. Se oli yllätys minulle ja niin oli muillekin.
Myös Diana soitti pianoa ja hänelle se kuulemma oli oikein vakava harrastus. Ja se on ihan uskottavaa, koska on olemassa youtubessa pätkä, jossa hän soittaa Australiassa vähän pianoa ja suoraan Rahmanovin 2 pianokonsertosta. Ei hyvin, ei todellakaan, mutta ehkä se oli todellakin yllytyshullun yllätys. joten ei ollut valmistautunut. Se, että valitsi niin vaikeaa soitettavaa kuvaa kuitenkin sitä, että on joskus ollut varsin pitkällä harrastuksessa.
Kuninkaallisen perheen lahjakkain pianisti on ilmeisesti ollut kuningattaren sisar. Häntä on sanottu aivan erinomaiseksi pianistiksi, todella lahjakkaaksi. Ei soittanut julkisuudessa, mutta palatsin seinien sisällä kyllä esim vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, että on hyvä kuvaamataiteissa ja valokuvauksessa plus urheilussa. Ja että on pitkän linjan partiolainen (ja edelleenkin UKn partioliikkeen joku) plus että on varsin hyvä tenniksessä ja purjehduksessa, ja on purjehtinut maailman ympäri miehistön jäsenenä. Mutta sitä en ollut koskaan kuullut, että olisi myös soittanut pianoa joskus. Se oli yllätys minulle ja niin oli muillekin.
Myös Diana soitti pianoa ja hänelle se kuulemma oli oikein vakava harrastus. Ja se on ihan uskottavaa, koska on olemassa youtubessa pätkä, jossa hän soittaa Australiassa vähän pianoa ja suoraan Rahmanovin 2 pianokonsertosta. Ei hyvin, ei todellakaan, mutta ehkä se oli todellakin yllytyshullun yllätys. joten ei ollut valmistautunut. Se, että valitsi niin vaikeaa soitettavaa kuvaa kuitenkin sitä, että on joskus ollut varsin pitkällä harrastuksessa.
Kuninkaallisen perheen lahjakkain pianisti on ilmeisesti ollut kuningattaren sisar. Häntä on sanottu aivan erinomaiseksi pianistiksi, todella lahjakkaaksi. Ei soittanut julkisuudessa, mutta palatsin seinien sisällä kyllä esim vieraille.
Margaret oli taiteellisesti lahjakas mutta kävi vain kotikoulua eikä koskaan päässyt tekemääb yhtäön mitään. Tyhjä hyödytön elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että mitä?
Kate kertoi alkaneensa soittaa taas covidin myötä. On auttanut häntä rentoutumaan.
Itse aloin harrastaa taas käsitöitä ihan samasta syystä, että saisi ajatukset muualle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen ja olen pettynyt. Sitä oli ylistetty niin paljon. Ajattelin, että hän on soittanut pianoa pitkään lapsena ja nuorena, ja nyt sitten soittaa jotain oikeasti. Tuohan oli vain klinkuttelua ja koko ajan samaa.
Voi kulta, et ole ymmärtänyt lainkaan. Hän säesti. Ei esittänyt sooloa. Ja kyllä, kyllä tuohon hommaankin jo pitää osaamista olla. Siinä määrin jopa, että harva suostuisi ja moni tekisi tuossa kyllä jo virheen ja sotkisi esityksen.
Jos odotat jotain sooloa tai edes uutta soitantaa, saat aika varmasti pettyä. Tämä oli ainutkertainen juttu, luultavasti. Mutta tosi kiva kuitenkin. Koko konsertti oli todella hieno ja Catherine juonsi sen itse ja William oii myös aktiivisesti mukana. Tekivät sitä koko sydämestään.
Olen todella iloinen kaikkien niiden puolesta joille konsertti oli osoitettu kiitokseksi, kaikkien sen nähneiden, kaikkien esiintyjien ja tietysti myös kuninkaallisen perheen puolesta, jotka antaumuksella sen järjestivät.
Brittien perinteiset joululaulut ovat mielestäni maailman parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Pliketi, plinketi plink. Eihan tuossa muuta tarvittu kuin muistaa mita koskettimia painaa ja missa jarjestyksessa.
Osaan minakin soittaa Ukko Nooan mutta siihen se sitten jaakin.
"Mutta sitä en ollut koskaan kuullut, että olisi myös soittanut pianoa joskus. Se oli yllätys minulle ja niin oli muillekin."
Minulle ei ollut mikaan yllatys etta lapsi soittaisi jotain instrumenttia. Kuuluu kasvatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliketi, plinketi plink. Eihan tuossa muuta tarvittu kuin muistaa mita koskettimia painaa ja missa jarjestyksessa.
Osaan minakin soittaa Ukko Nooan mutta siihen se sitten jaakin.
Sinä se et osaa muuta kuin haukkua ja valittaa. Olet katkera vanhus, joka kuolee pian.
Näin. Todellakin. Mutta eiköhän Meghan pian keksi jotain vastaavaa, millä yrittää päteä. Sitten tuo katkera kääkkä on onnellinen.
Säestys kun on aivan eri asia kuin oma konsertti, mitä nyt lynkkausjoukko Katelta vaatii.
Kaunis, monipuolinen, älykäs, ryhdikäs, upea nainen.
Esitys oli tallenne. Ei hätää sitä konsertissa esittänyt.
Youtubessa on vaikka kuinka monta versiota. Ja hänhän ei esiintynyt yksin vaan säesti laulajaa.