Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri

Vierailija
09.04.2015 |

Miksi työtön ystäväni laittaa minulle kuvia drinksuistaan ja alkoholijuomistaan (vaikka tietää minun olevan keskellä viikkoa kiireinen töiden kanssa, tietää miten rankkaa työni on)? Joku outo yritys saada kateelliseksi? Vastaavasti saattaa kertoa reissuistaan, minne on milloinkin lähdössä. Mikä idea tässä on takana?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää juttu, alkaa nimittäin v****aa

Vierailija
2/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pistää drinksukuvan, ota kuva omasta työmaastasi ja kommentti perään: "nauti". Olen työtön itsekin, muttei mulla olisi edes varaa viikolla ryypätä saati matkustella! Luulisi kaverisi etsivän töitä jossain välissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä jännästi onkin rahat aina yhtäkkiä loppu

Vierailija
4/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen puutteessa?!

Vierailija
5/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis keksivän jotain parempaa tekemistä

Vierailija
6/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuule on mitään suurempaa ideaa minkään takana. Mitä sä tarkoitat sillä että hän on reissussa. No eikö saisi olla? Jos on työtön niin tarkoittaako se sitä, että täytyy istua neljän seinän sisällä kaiket päivät? Ei kuule tee sellainen hyvää ihmiselle... Mene itsekin reissuun niin tulee parempi mieli.

Vierailija
7/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri itse valmistunut ja jouduin kolme päivää valmistumiseni jälkeen työttömäksi. minua työttömyys nolottaa ja harmittaa, tulen hulluksi. voisin siis kuvitella että kuvien lähettämisen takana on jotain epävarmuutta ja tylsistymistä, jota ei kehtaa sinulle myöntää, vaan yrittää saada sinut kadehtimaan elämäänsä, ja näyttämään elämänsä olevan highlifeä kun on paljon aikaa. mutta tosi asia on se että työtön halauaisi töihin , ainakin minä. mä olen kateellinen kavereilleni joilla on oman alan työ, olen sika katellinen, ja vaikka moni sanoo että on katellinen kun minull aon aikaa lomailla ja olla, niin ei sitä usko, nolottaa vaan.

Vierailija
8/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa katkera työttömälle, vaikka työntekosi on oma valinta.

Vierailija
9/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ehdottaa että töiden jälkeen ryyppäämään.

Vierailija
10/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö ap ole koskaan matkustanut? Millaisia matkoja ystäväsi tekee? Jos hän on kokenut matkustaja niin todennäköisesti osaa bongata ne halpismatkat kalliiden joukosta. Osaa hyödyntää tarjoukset, äkkilähdöt yms. Niin vähävaraisellakin on varaa matkustaa. Ei se matkustaminen enää nykyään tarkoita että sinne menee kaikki varat...

Vierailija
11/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:54"]

Oletpa katkera työttömälle, vaikka työntekosi on oma valinta.

[/quote]

Ja normitöissä oleva ihminen voikin noin vaan lähteä viikolla ryyppäämään? Miksei viikonloppuna tulisi mieleen ehdottaa?

Vierailija
12/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:04"]

Siis etkö ap ole koskaan matkustanut? Millaisia matkoja ystäväsi tekee? Jos hän on kokenut matkustaja niin todennäköisesti osaa bongata ne halpismatkat kalliiden joukosta. Osaa hyödyntää tarjoukset, äkkilähdöt yms. Niin vähävaraisellakin on varaa matkustaa. Ei se matkustaminen enää nykyään tarkoita että sinne menee kaikki varat...

[/quote]

Tässä yhteydessä hehkutus ja kuvat liittyvät laivareissuihin ja vastaaviin wt-kesteihin.

Vierailija
13/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vastoin haluani tällä hetkellä työtön ja matkustelen ahkerasti mahdollisuuksien mukaan. Haen koko ajan aktiivisesti töitä.

Elän erittäin säästeliäästi jotta voin käyttää hyväkseni superhalvat äkkilähtötarjoukset. Pääni ei kestäisi vain odottaa kotona. Huomasin kyllä että esim Facebookissa ne työssä käyvät lakkasivat tykkäämästä matkakuvistani, koska itse ovat ylityöllistettyjä ja selvästi rasittuneita. Vaihtaisin koska vain osia heidän kanssaan, mutta minkäs teet.

Vierailija
14/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko ei ole oma valinta vaan pakko tässä yhteiskunnassa, jos haluaa elää normaalin ihmisen tavoin ja saada töitä tulevaisuudessakin. Työttömyysjaksojahan ei katsota hyvällä.

Vierailija
15/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan mukavaa että ystävälläsi on työttömänäkin elämä?

Vierailija
16/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukavaa, mutta täytyykö asiaa korostaa jatkuvasti raskasta työtä tekevälle kaverille?

Vierailija
17/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömän elämänhallinnan puutteesta kärsivän ihmisen elämän pitäisi olla koko ajan kivaa? Ei ole reilua, että on rahaa käyttää noin paljon turhuuksiin - vaikka se sitten heti loppuukin.

Vierailija
18/18 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin et kumpaa naurattaa tilipäivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän