Olenko ainoa jonka mielesta Me&I vaatteet ovat rumia?
Olenko ainoa joka ei ymmärrä innostusta Me&I -merkkiä kohtaan? Tuntuu että kaikki hehkuttavat kyseistä merkkiä ja oikeen hamstraavat näitä vaatteita lapsilleen. Mielestäni kyseiset vaatteet eivät ole mitenkään erikoisia, ne ovat suorastaan rumia. Hinnat ovat myös korkeita vaatteiden ulkonäköön ja laatuun nähden.
Kommentit (8)
Juu Pop on ruma. Me&i:n housut on huippu materiaalia, ei koppuroidupesuissa ja sama koko. Mennyt meillä vuoden. Niistä pakko tykätä. Bodyissä liian ahtaan pääntíet, en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 06:25"]
Juu Pop on ruma. Me&i:n housut on huippu materiaalia, ei koppuroidupesuissa ja sama koko. Mennyt meillä vuoden. Niistä pakko tykätä. Bodyissä liian ahtaan pääntíet, en tykkää.
[/quote]
äh, anteeksi virheet kännykällä peiton alta kirjoiteltuna :D
En myöskään tajua. Olin ekoilla kutsuilla kesällä, enkä tajunnut yhtään. Mun lapsi on jo teini, mutta mietin siinä, etten kyllä ostaisi mitään niistä.
Ja ne aikuisten vaatteet? Onneks en ostanut mitään...
Olen samaa mieltä. M&i joitainharvoja ihan ok vaatteita, mutta popilla aivan hirveitä ne raita vaatteet. Ja mammat maksaa törköeitä summia rumista raidallisista trikoopaidoista ja pitkienkalsarien näköisitä housuista.
En ole lasten äiti vaan kalkkis. Pitipähän ihan utelaisuutta googlettaa. Noista lastenvaatteet näyttävät ihan samalta, kuin mitä 70-luvulla oli. 70-luvulla oli historian rumimmat vaatteet kaikilla alueilla, sen rumempaa muotia ei voi keksiä. Vaan niin näköjään on 70-luku jäljiltelty tuota kuoseiltaan hirveiden vaatteiden aikaa. Mä voisin helposti luulla, että joku 90-luvun äiti on laittanut vauvalleen äitinsä vanhoja vauvavaatteita.
Kamalia ovat ja en ole kutsuille edes suostunut menemään vaan olen sanonut emännälle suoraan, että vaatteet eivät ole ollenkaan meidän näköisiämme. Olen 70-luvun lapsi ja 70- luku on minulta ollut ohi jo silloin, enää se aika ei kiinnosta.
Samaa mieltä, hirveitä ovat.Toinen yhtä karsea on Pop...en tajua hypetystä näistä lainkaan.