Huomenna pakko mennä kauppaan
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä korona karanteenia ala rikkomaan. Niillä on kotiinkuljetus, joten tilaa sieltä.
En mä ole missään korona karanteenissa. Mitä ihmettä höpötät? Ap
Kuinka ihmeessä sä et ole tuohon ikääsi oppinut ennakoimaan tarvittavaa ruokamäärää?
Täh, eihän sun tarvinnut ostaa kuin itsellesi ja teinille?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä sä et ole tuohon ikääsi oppinut ennakoimaan tarvittavaa ruokamäärää?
Jäi kaikki niin viime tippaan ja oli ruuhkaa kaupoissa. Ei kai se nyt niin iso ongelma ole, jos huomenna kauppaan menen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä kyyti?
On mulla kyyti. Ap
Toivottavasti sun pyörrytyskohtaukset on hellittäneet ja pääset menemään omalla autollasi.
Taksit on joulunpyhinä erityisen kalliita.
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä korona karanteenia ala rikkomaan. Niillä on kotiinkuljetus, joten tilaa sieltä.
Etenkin pk seudulla liikkuu nyt niin paljon koronapositiivisia ihmisten ilmoilla ettei ole mitään väliä vaikka olisikin karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sun pyörrytyskohtaukset on hellittäneet ja pääset menemään omalla autollasi.
Taksit on joulunpyhinä erityisen kalliita.
Mulla on ihan muu ihminen kuin taksi.
Sulla on omassa sinisessä talossasi varmasti parempi keittiövarustus kuin siellä äijän mörskässä.
Osta siis nyt harkitusti jääkaappi täyteen niin ei tarvitse hetkeen mennä koronatartuntaa metsästämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin pk seudulla liikkuu nyt niin paljon koronapositiivisia ihmisten ilmoilla ettei ole mitään väliä vaikka olisikin karanteenissa.
En mä ole missään korona karanteenissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asiaton nälväisy.
Kaupat on ollut auki joka päivä joulunakin. Itse ostan vain sen verran kuin tarvitsen yhtenä päivänä. Ei tarvitse hamstrata mitään ruokia ja miettiä sen enempää. Kunhan päättää mitä syö sinä päivänä ja ostaa sen mukaan.
Millaista on muuten ollut viettää ensimmäistä joulua omassa uudessa kodissa? Ihanaa tietysti, mutta kerro vähän yksityiskohtia.
Olet varmaan paljuillut samppanjalasi kädessä ja ihaillut upeaa kuutamoa?
Mua kiinnostaa tuo, miksi joku luulee, että olisin korona karanteenissa? Ap
Miltäs se viimeinen joulu maistaa?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus viittaa selvästi siihen että olisit karanteenissa ja ruokavarsto on mennyt tyhjäksi, pitkittyneen taudin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus viittaa selvästi siihen että olisit karanteenissa ja ruokavarsto on mennyt tyhjäksi, pitkittyneen taudin vuoksi.
No en ole ollut. Torstaina kävin ostamassa lahjoja ja ruokaa. Ap