Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla kuin armeijan käyneillä ei pitäisi olla asiaa natokeskusteluun

Vierailija
09.04.2015 |

Kukaan muu kuin armeijan käynyt ei kuitenkaan sinne rintamalle joudu. Helppohan se on huudella puolueettomuutta ja sanoa että itse pärjätään kun ei ole oma henki kyseessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hieno logiikka kuin "vain nuorille äänestysoikeus koska kyseessä on heidän tulevaisuus"

Vierailija
2/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi pärjää itse missään tapauksessa. Mutta mitä Venäjä sanoo, jos liitytään NATO:on? t. En käynyt armeijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta. vituttaa toimmoset akat jotka huutelee vaikkei tiedä sodankäynnistä mitään

Vierailija
4/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien näkemykset ovat ihan tervetulleita, jos minulta kysytään. Jos jotkut pitäisi sulkea pois näistä keskusteluista, niin sotahullut mielellään, ainakaan itse en jaksa kuunnella tai lukea heidän sekopäisiä juttujaan.

T:Armeijan käynyt

Vierailija
5/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin sanon että jos sota syttyy niin minä en rintamalle mene jos ei olla natossa. Ampukaa vaikka koska kuolema koittaa silloin joka tapauksessa nopeasti. Ja samaa mieltä ovat monet muut nuoret miehet, se puolueettomuus on aika kylmä soppa lusikoida siellä rintamalla. On silkkaa hulluutta olla liittymättä natoon johon kuuluu lähes koko muu Eurooppakin, ja itse valitsen Euroopan milloin tahansa ennemmin kuin Venäjän.

Vierailija
6/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nato-jäsenyydessä ei ole kyse "rintamalle joutumisesta". Sinne nimittäin asevelvolliset joutuisivat jo nykyisessäkin järjestelmässä. Nato-jäsenyyttä ainakin minä kannatan siksi, että mitään rintamaa ei koskaan tulisi. Siis että kumppaniensa takaama Suomi olisi liian vahva hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
7/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusministerimme ei ole käynyt armeijaa.

Vierailija
8/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:16"]

Sen ainakin sanon että jos sota syttyy niin minä en rintamalle mene jos ei olla natossa. Ampukaa vaikka koska kuolema koittaa silloin joka tapauksessa nopeasti. Ja samaa mieltä ovat monet muut nuoret miehet, se puolueettomuus on aika kylmä soppa lusikoida siellä rintamalla. On silkkaa hulluutta olla liittymättä natoon johon kuuluu lähes koko muu Eurooppakin, ja itse valitsen Euroopan milloin tahansa ennemmin kuin Venäjän.

[/quote]siinä on linkki

http://www.whitegenocideproject.com

Vierailija
9/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puolustusministeri ole käynyt armijaa?

Vierailija
10/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:15"]

Eikö puolustusministeri ole käynyt armijaa?

[/quote]

Sivari.

Vierailija
11/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:02"]

[/quote]siinä on linkki

[/quote]Millainen tulevaisuus on Ruotsilla?

Vierailija
12/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:02"]

[/quote]siinä on linkki

[/quote]Millainen tulevaisuus on Ruotsilla?

[/quote]

Synkältä näyttää,Ruotsi on jo menetetty

Vierailija
13/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat päättämään veroista