Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oksensi pelkästään siitä, että näki muiden syövän kinkkua

Vierailija
25.12.2021 |

Ensi jouluna pitää vaihtaa vaikka loheen. Ei mulle itsellekkään nuo ruoat niin maistu

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko juuri se, että sika syödään. Sanoi vaan, että tulee huono olo, kun joku syö kinkkua!

Tiedän tunteen. Meillä yksikään nuori ei ole suostunut syömään kasviksia, ja luulen että he eivät ole ainoita. Mitenköhän näitä nuoria hoidetaan, tiedätkö? Silläkö että kaikki muut lopettavat kasvisten syönnin, kuten ehdotit. Kysyn vakavissani: tyhmentääkö kasvisruokavalio, vai onko tuo synnynnäistä?

Vierailija
22/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on herkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sikalaan katsomaan sikoja. Tekiskö mieli puraista niiden pyllyä? Sitä ihmiset tekee.

Siellä sinun ihailemassasi Aasiassa syödään eläimiä elävältä. Itse en halua sellaista harrastaa. Ostanu kinkkuun lihakaupasta.

Vierailija
24/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt kaikille halukkaille ikioman sädekehän. Nyt voitte olla hiljaa ja tyytyväisiä.

Vierailija
25/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sikalaan katsomaan sikoja. Tekiskö mieli puraista niiden pyllyä? Sitä ihmiset tekee.

"Niin ihminen on sitä, mitä hän syö", Juice Leskinen/Sika, voiko sitä enää paremmin sanoa tai kirjoittaa.

Vierailija
26/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin ihminen on sitä, mitä hän syö", Juice Leskinen/Sika, voiko sitä enää paremmin sanoa tai kirjoittaa.

Kasvissyöjä on kasvi ? 

Vierailija
27/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on luontainen suojelunhalu ja empatiakyky eläimiä kohtaan. Muistan itse kun tajusin ekaa kertaa muksuna sen, että tässä nyt syödään oikeaa eläintä. Aiemmin se oli ollut vain ruokaa, joka laitettiin nokan eteen ja joka täytyi syödä kun niin käskettiin. Oli aika brutaali tunne.

Sanoppa tuo meidän 2v pojalle jonka ensimmäinen reaktio hirven paloittelussa oli "Nam nam, hirvi on hyvää!".

Hän ei ole vielä saavuttanut empatiaan tarivttavaa kehitystä. Odota muutama vuosi ;)

Vierailija
28/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syömishäiriöltä.

Vierailija
29/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että tuollaista skeidaa joku ylipäätään syö. Perustellaan perinteellä. Keskiajalla tämä on voinut olla juhlaruokaa mutta kyllähän kaikki nykyään tietää, että suola ja rasva on epäterveellistä. Miksi pitäisi perinteeen vuoksi olla typerä? Ei minulla ainakaan ole mitään syytä tappaa itseäni ennenaikaisesti pelkästään tästä syystä.

Miksi siis emme söisi kesällä etikkaan säilöttyjä koivunlehtiä sen sijaan, että Aasiasta asti pitää rahdata soijaa.

Vierailija
30/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Lapsi on tyttö ja ruoan kanssa on muutenkin ollut ongelmia?

Vierailija
31/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIE LÄÄKÄRIIN!Ties vaikka on sairastunut!

Vierailija
32/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjä on kasvi ? 

Siltä se vaikuttaa. Vihannes on osuva kuvaus ainakin.

Vierailija
33/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kalaakaan tee mieli raakana popsia. So what?

Vierailija
34/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kannattaa opettaa alusta lähtien opettamaan mistä liha tulee. Meillä kaikki syö mieluiten itse tapettuja eläimiä.

Vierailija
35/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,jep,tir de nuuhes kurra 🤣🤣

36/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä teini, istuu joka kerta autotiellä kapinoimassa.

Toivottavasti istuutuu kun asfaltti on vielä kuumaa. 

Vierailija
37/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa

Vierailija
38/38 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kannattaa opettaa alusta lähtien opettamaan mistä liha tulee. Meillä kaikki syö mieluiten itse tapettuja eläimiä.

Hienoa! Näin meilläkin on tehty pienestä pitäen.lapsilla on terve suhde ruokaan ja sitä arvostetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän