Lapsi oksensi pelkästään siitä, että näki muiden syövän kinkkua
Ensi jouluna pitää vaihtaa vaikka loheen. Ei mulle itsellekkään nuo ruoat niin maistu
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mene sikalaan katsomaan sikoja. Tekiskö mieli puraista niiden pyllyä? Sitä ihmiset tekee.
Siellä sinun ihailemassasi Aasiassa syödään eläimiä elävältä. Itse en halua sellaista harrastaa. Ostanu kinkkuun lihakaupasta.
Annan nyt kaikille halukkaille ikioman sädekehän. Nyt voitte olla hiljaa ja tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mene sikalaan katsomaan sikoja. Tekiskö mieli puraista niiden pyllyä? Sitä ihmiset tekee.
"Niin ihminen on sitä, mitä hän syö", Juice Leskinen/Sika, voiko sitä enää paremmin sanoa tai kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin ihminen on sitä, mitä hän syö", Juice Leskinen/Sika, voiko sitä enää paremmin sanoa tai kirjoittaa.
Kasvissyöjä on kasvi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on luontainen suojelunhalu ja empatiakyky eläimiä kohtaan. Muistan itse kun tajusin ekaa kertaa muksuna sen, että tässä nyt syödään oikeaa eläintä. Aiemmin se oli ollut vain ruokaa, joka laitettiin nokan eteen ja joka täytyi syödä kun niin käskettiin. Oli aika brutaali tunne.
Sanoppa tuo meidän 2v pojalle jonka ensimmäinen reaktio hirven paloittelussa oli "Nam nam, hirvi on hyvää!".
Hän ei ole vielä saavuttanut empatiaan tarivttavaa kehitystä. Odota muutama vuosi ;)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että tuollaista skeidaa joku ylipäätään syö. Perustellaan perinteellä. Keskiajalla tämä on voinut olla juhlaruokaa mutta kyllähän kaikki nykyään tietää, että suola ja rasva on epäterveellistä. Miksi pitäisi perinteeen vuoksi olla typerä? Ei minulla ainakaan ole mitään syytä tappaa itseäni ennenaikaisesti pelkästään tästä syystä.
Miksi siis emme söisi kesällä etikkaan säilöttyjä koivunlehtiä sen sijaan, että Aasiasta asti pitää rahdata soijaa.
Anna kun arvaan: Lapsi on tyttö ja ruoan kanssa on muutenkin ollut ongelmia?
VIE LÄÄKÄRIIN!Ties vaikka on sairastunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä on kasvi ?
Siltä se vaikuttaa. Vihannes on osuva kuvaus ainakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kalaakaan tee mieli raakana popsia. So what?
Lapset kannattaa opettaa alusta lähtien opettamaan mistä liha tulee. Meillä kaikki syö mieluiten itse tapettuja eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä teini, istuu joka kerta autotiellä kapinoimassa.
Toivottavasti istuutuu kun asfaltti on vielä kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset kannattaa opettaa alusta lähtien opettamaan mistä liha tulee. Meillä kaikki syö mieluiten itse tapettuja eläimiä.
Hienoa! Näin meilläkin on tehty pienestä pitäen.lapsilla on terve suhde ruokaan ja sitä arvostetaan.
Tiedän tunteen. Meillä yksikään nuori ei ole suostunut syömään kasviksia, ja luulen että he eivät ole ainoita. Mitenköhän näitä nuoria hoidetaan, tiedätkö? Silläkö että kaikki muut lopettavat kasvisten syönnin, kuten ehdotit. Kysyn vakavissani: tyhmentääkö kasvisruokavalio, vai onko tuo synnynnäistä?