Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tältä naiset näyttävät OIKEASTI

Vierailija
09.04.2015 |

http://m.iltalehti.fi/mallit/2015040819483702_mp.shtml

Bravo, iltalehti. Mahdollisesti vuoden paskavammaisin otsikko.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:35"]Iltalehti meni otsikolla metsään. Mutta itse kamppanja on mielestäni hyvä. Naisia on erilaisia.
[/quote]
Mun mielestä typerä kampanja. Toihan näyttää naisista hyvin yksipuolisen kuvan. Ilmeisesti kampanjan mukaan kaikki naiset on oikeasti XL-mallin näköisiä.

Vierailija
22/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Typerää lopettakaa kauneus ihanteet ne ovat tylsiä. Miksei kaikki kehot käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisiahan nuo on, yhtä sairasta tuollaisten pullukoiden ihailu kuin laihojenkin. Milloin ihmiset tajuaa kultaisen keskitien ja arvostaa oikeasti tervettä vartaloa?

Vierailija
24/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumiahan nuo on ja melko oksettavan lihavia. Onneksi on myös terveitä naisia, kerta oikeat naiset on noin kamalia :D

"T. 165cm/50kg/70E/17v ja olen kyllä yhtä "oikea" nuori nainen mitä kaikki muutkin naiset, ikään tai kokoon katsomatta, en sen feikimpi, en sen huonompi, en sen parempi"

No ole ainakin siinä parempi että omaat terveet elämäntavat, itsekuria, kenties liikuntaa, halun pysyä terveenä ja huolehtia itsestäsi :) Nuo laardikasat eivät omaa noista mitään.

RUMUUS on myös sisäistä.

Vierailija
25/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:57"]

Joo siis ulkonäköhän usein riippuu aikapaljon vaatteista. Sängyssä on muhkeampi ihan kiva ja kyllä pikkupeppuakin on tosi kiva katsella. Ei kai aina tarvitse luoda vastakkain asetteluja ja kilpailla keskenään.

[/quote]

Niin no, toki vaatteet vaikuttavat ulkonäköön, mutta ei millään vaatteilla ylipainoista saa hoikalta näyttämään.

Vierailija
26/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu. Minä olen ihan kuvitellut että naisia on eri kokoisia, eri muotoisia, eri värisiä. Ihan oikeita naisia kuitenkin kaikki. Myös ne jotka eivät mahdu kauneusihanteisiin.

Vierailija
27/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä naurettavaa ja säälittävää olisi, kun läskit punakat kaljamahaiset miehet mainostaisivat, miten komeita he ovat ja oikein pullistelisivat läskejään ja kaljamahaansa ja yrittäisivät vielä mollata urheilullisia normaalipainoisia hoikkia komeita miehiä.

Vierailija
28/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:07"]

Rumiahan nuo on ja melko oksettavan lihavia. Onneksi on myös terveitä naisia, kerta oikeat naiset on noin kamalia :D

"T. 165cm/50kg/70E/17v ja olen kyllä yhtä "oikea" nuori nainen mitä kaikki muutkin naiset, ikään tai kokoon katsomatta, en sen feikimpi, en sen huonompi, en sen parempi"

No ole ainakin siinä parempi että omaat terveet elämäntavat, itsekuria, kenties liikuntaa, halun pysyä terveenä ja huolehtia itsestäsi :) Nuo laardikasat eivät omaa noista mitään.

RUMUUS on myös sisäistä.

[/quote]

Minun mielestäni kauniita naisia. Me ihmiset toki nähdään erilailla eri asioita. Ihmiset joilla on heikko itsetunto, tylsä elämä jne. ovat yleensä niitä jotka kärkkäimmin kommentoivat juurikin tuollaisia kuin sinä.

Mulla on hyvä itsetunto, olen onnellinen ja näen nuo naiset kauniina, elämäänsä tyytyväisinä naisina.

Ja joo, en ole ylipainoinen, olen normaalipainoinen. Syön mitä haluan ja liikun paljon mutta en noudata mitään tiukkapipojen liikunta- tai ravintouskontoja :)

Vierailija
29/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:29"]

Miksi näissä jutuissa on aina se tasan kaksi vaihtoehtoa, eli anokrektisen laiha malivartalo, tai tursuva laardikasa. Mitäänhän siltä väliltä ei ole olemassa.

[/quote]

Fitness ihanne on terveellinen, ehdottomasti ainoa oikea kauneusihanne, nämä lehtijutut kakkaa.

Vierailija
30/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:29"]

Miksi näissä jutuissa on aina se tasan kaksi vaihtoehtoa, eli anokrektisen laiha malivartalo, tai tursuva laardikasa. Mitäänhän siltä väliltä ei ole olemassa.

[/quote]

Fitness ihanne on terveellinen, ehdottomasti ainoa oikea kauneusihanne, nämä lehtijutut kakkaa.
[/quote]
Ei ole terveellistä, että rasvaprosentti on niin alhainen, että kuukautiset jää pois.

Vierailija
31/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]
Eipä sekään kovin terveellistä ole liiallisuuksiin mennessään.

Vierailija
32/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on vain huonoitsetuntoisten lihavien naisten propagandaa vallitsevia hoikkuuden kauneusihanteita vastaan. Mutta koska tietävät olevansa heikommalla tuossa kilpailussaan hoikkia vastaan, tekevät tuon propagandansa vihapuheiden ja kärjistysten kautta. Mutta tavallaan nolaavat vain itsensä tuollaisella, koska suurin osa ihmisistä ajattelee heistä, että he ovat enemmän vain läskejä kuin kurvikkaita.

Vierailija
33/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:26"]Tuollainen on vain huonoitsetuntoisten lihavien naisten propagandaa vallitsevia hoikkuuden kauneusihanteita vastaan. Mutta koska tietävät olevansa heikommalla tuossa kilpailussaan hoikkia vastaan, tekevät tuon propagandansa vihapuheiden ja kärjistysten kautta. Mutta tavallaan nolaavat vain itsensä tuollaisella, koska suurin osa ihmisistä ajattelee heistä, että he ovat enemmän vain läskejä kuin kurvikkaita.
[/quote]
Ja miten se on sulta pois? Meitä eri kokoisia mahtuu maailmaan ja kaikilla ei ole samat kauneusihanteet.

Vierailija
34/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään pieni ajatuskoe: olette itse tuottajana, jonka pitää otsikoida tuo juttu. Miten otsikoitte, jos kirjaimia ei saa olla yhtään enempää, ja samaa sanaa ei saa käyttää kahta kertaa? Ottakaa huomioon, että työtänne arvioidaan sen perusteella, miten monta klikkausta juttu saa.

Vierailija
35/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:30"]

Tehdään pieni ajatuskoe: olette itse tuottajana, jonka pitää otsikoida tuo juttu. Miten otsikoitte, jos kirjaimia ei saa olla yhtään enempää, ja samaa sanaa ei saa käyttää kahta kertaa? Ottakaa huomioon, että työtänne arvioidaan sen perusteella, miten monta klikkausta juttu saa.

[/quote]

"läskit rivissä, kuin teurasporsaat!"

"Tältä näyttää laiskat naiset!"

"Oletko läski? niin on kohta muutkin!"

"Ei ole ok olla lihava, mutta me olemme sitä!"

Vierailija
36/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kaikki eivät pidä fitness-kropasta (saati koko ilmiöstä omituisine ruokineen ja kenotuskuvineen) sen enempää kuin lihavuudestakaan. Siinä välissä kun on muutakin, muunlaista kroppaa ja urheilua.

Vierailija
37/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:33"]

Niin no, kaikki eivät pidä fitness-kropasta (saati koko ilmiöstä omituisine ruokineen ja kenotuskuvineen) sen enempää kuin lihavuudestakaan. Siinä välissä kun on muutakin, muunlaista kroppaa ja urheilua.

[/quote]

säännöllinen salitreeni vs sohvaperuna

LAISKUUS

Vierailija
38/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:30"]

[/quote]

"läskit rivissä, kuin teurasporsaat!"

"Tältä näyttää laiskat naiset!"

"Oletko läski? niin on kohta muutkin!"

"Ei ole ok olla lihava, mutta me olemme sitä!"

[/quote]

Juu, jäi sanomatta vielä se sääntö, että ketään ei saa halventaa eikä nimitellä :) Muuten on lehti Julkisen sanan neuvostossa ja tuottajan työsuhde katkolla.

Vierailija
39/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:04"]

Ylipainoisiahan nuo on, yhtä sairasta tuollaisten pullukoiden ihailu kuin laihojenkin. Milloin ihmiset tajuaa kultaisen keskitien ja arvostaa oikeasti tervettä vartaloa?

[/quote]

fitness on kultainen keskitie ja se on suosionsa huipulla, ihmiset ovat alkaneet huolehtimaan kehostaan erittäin hyvä vaikka parantamisen varaa on, nämä läskit naiset voitais pistää vankilaan ilman ruokaa, päästäis näistäkin vitun kampanjoista ja oppisivat, että juuri läskien takia suurin osa maailmasta näkee nälkää!

Vierailija
40/48 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:33"]

[/quote]

säännöllinen salitreeni vs sohvaperuna

LAISKUUS

[/quote]

Ja muita liikunnan muotoja ei siis ole? Jos ei harrasta salitreeniä (fitnessiä), on läski sohvaperuna?

Koskaan kuullut ryhmäliikunnasta, spinningistä, juoksemisesta, joukkuelajeista, hiihdosta? Vai eikö nämä ole liikuntaa kun niissä ei kuvata omaa ahteria ja syödä E-koodeja?