Onko tämä teidän mielestä pettämistä? Mies viestitellyt naispuolisen työkaverin kanssa
Näin, että oli lähettänyt hänelle hyvän joulun toivotuksen mukana kuvan meidän koirasta tonttulakki päässä. Vastauksena oli tullut sydänsilmät-hymiö. Heräisikö teillä epäilys?
Kommentit (31)
Eiei kirjoitti:
Onko aloittaja Lappeenrannasta? Jos oot, niin tuttu mies ja noita teidän koiran kuvia lähettänyt muillekin naisille :(
Tämä kyllä kuulostaa porvoolaiselta. Siellä on eräs koira lähettänyt miehen kuvia tonttulakki päässään.
Naiselta on normaalia laittaa sydämiä ja viestitellä miesten kanssa rennosti oikeasti ilman taka-ajatuksia, mutta mies ei ajattele noin, vaan taustalla on aina seksinhimo. Kokemuksesta voin sanoa. Jos nainen vaikka tuleekin raskaaksi ja saa lapsen niin viestittelijämiehellä muuttuu heti ääni kellossa ja saatetaan olla jopa vihamielisiä, vaikka ennen oli hauskaa viestittelyä. Eli taustalla on aina seksinhimo.
Mulle tuo olisi petturuutta, koska mies ei ole koko yhdessäolomma aikana pitänyt yhteenkään naispuoliseen työkaveriin mitään yhteyttä. Jos paljastuisi vahingossa että hän laittelee koirastamme kuvia työnaiselle, niin kyllä suhde olisi siinä.
Sen sijaan jos mies olisi puhunut jo aikaa sitten että kiva uusi työkaveri, työkaveri olisi käynyt meillä istumassa iltaa niin kuin miehen miespuolisetkin työkaverit, olisimme kaverusteneet tämän työnaisen kanssa niin kuin olen kaverustunut miehen miestyökavereiden, ja heidän puolisoiden kanssa, niin ei haittaisi yhtään jos lähettäisi heille hyvät joulun toivotukset kuten lähettää miespuolisillekin työkvareilleen, ja tuossa jouluntoivoituksessa olisi vielä meidän molempien nimet, tietenkin, kun kerran keskenämme kavereita olemme.
Ei ole pettämistä, mutta jääkö tuohon? Tuosta ei ole pitkä askel seuraaviin ja seuraaviin asioihin.
Nimimerkki "kokemusta on"
Vierailija kirjoitti:
Naiselta on normaalia laittaa sydämiä ja viestitellä miesten kanssa rennosti oikeasti ilman taka-ajatuksia, mutta mies ei ajattele noin, vaan taustalla on aina seksinhimo. Kokemuksesta voin sanoa. Jos nainen vaikka tuleekin raskaaksi ja saa lapsen niin viestittelijämiehellä muuttuu heti ääni kellossa ja saatetaan olla jopa vihamielisiä, vaikka ennen oli hauskaa viestittelyä. Eli taustalla on aina seksinhimo.
No nyt mä en ihan allekirjoita tätä (enää), koska mä olen jo yli 40 ja viestittelen ja soitellaan kyllä mun parikymppisten työkavereiden kanssa vapaallakin! Eikä takuulla halua seksiä minulta!
Jos mies tekee noin, niin se on pettämistä.
Jos nainen tekee noin, niin se ei ole pettämistä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä, mutta jääkö tuohon? Tuosta ei ole pitkä askel seuraaviin ja seuraaviin asioihin.
Nimimerkki "kokemusta on"
Mä olen viestitellyt yhden miehen kanssa monta vuotta, eikä ole edennyt mihinkään, vaikka olen ehkä hiukan yrittänytkin 😅
Kokemusta on.
Jos nainen olisi vaikkapa paljon vanhempi kuin mieheni, tyyliin 60 v, uskoisin että kyseessä on pelkkä kaveruus. Mutta jos on suunnilleen samanikäinen kuin mies tai nuorempi ja vielä hyvännäköinen, epäilisin että saattaisi muitakin kuin kaverillisia tunteita olla kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä vielä ole pettänyt, mutta viestittely saattaa johtaa pettämiseen.
Autolla ajaminen saattaa johtaa onnettomuuteen. Lakkaatko siis kokonaan ajamasta?
Ou nou. Meillä on ihan viestiryhmä, kolme miespuolista työkaveria ja minä, naispuoleinen. RYHMÄPETTÄMISTÄ. Eilenkin vaihdettiin jouluntoivotukset.