Sain lahjaksi lidlin tuotteita. Mitä noille voi tehdä?
Käsirasvaa, kasvovoiteen vai mikä lie kasvoihin laitettava poistettava tuote onkaan, shampoon, aamu- ja yövoiteen, silmävoiteen sekä lidlin meikkejä. Cien merkkiä oli paljon. En käy lidlissä enkä heidän tuotteitaan aio käyttää, koska ihoni on todella herkkä. Mies ei onneksi ostanut noita, mutta myynkö nuo vai laitanko vahingon kiertämään?
Kommentit (57)
Lidlin tuotteet on parempia kuin prisman. Ostin lidlistä aitoa puuvillaa olevan kylpypyyhkeen joka on paksuin ja isoin pyyhe mitä mulla on koskaan ollut. Hinta oli vain 8€ eikä ollut tarjouksessa. On todella laadukkaan tuntuinen. Prismassa tuo pyyhe maksaisi 30-50€ kun prisma ottaa niin paljon välistä.
Merkillinen ajatteluatapa.Lidlin tuotteet ovat pärjänneet kokeissa hyvin. Kokeile ja puhu sen jälkeen.Et kai vaan usko että jos ostat 10 euron naamarasvoja että antavat paremman tuloksen.
Kuinka monessa maassa prisma on ja kuinka monessa maassa lidl on? Siitä voi päätellä kumman paikan pitää myydä parempaa laatua parempaan hintaan.
Roskiin tai eteenpäin. Samppoolla lähtee hiukset ja voiteilla menee iho rikki
Cien-merkin tuotteet ovat monessa sokkotestissä peitonneet kalliimmat kilpailijat.
Ap sä olet nolo
Meikit kiertoon. Rasvat vaikka käsivoiteiksi tai jalkoihin. Itse ostin kerran kehutun silmänympärysvoiteen, ei allergisia reaktioita. Shampoo miehelle.
Cienin kasvojenpuhdistusvaahto (hajuton) on parasta mitä olen koskaan käyttänyt. Tiukastikin naamassa ollut meikki lähtee helposti vain parilla vaahtopainalluksella! Ihan superhyviä tuotteita, olisit kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi joitain köyhien tuotteita ja vielä lahjaksi
Köyhät käyvät K-marketissa tai Alepassa ja maksavat pienistä varoistaan noiden kiskurihintoja.
Minä käyn Lidlissä. Kotitaloutemme kuuluu Suomen varakkaimpaan 10%:iin.
Laita kiertoon. Lidl tuotteet mielestäni outoja. En käy kyseisessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes ikinä kokeillut Cien tuotteita? Heidän aurinkorasvansa muun muassa hakkasi monia kertoja kalliimmat kilpailijansa. Mikä lie -kuvastaa ennakko asennettasi. Anna toki eteenpäin, joku varmasti ilahtuu ja käyttää tuotteet mielellään.
Kerran käytin jalkarasvaa ja sain pahan ihottuman. Kerroin aloituksessa, että ihoni on todella herkkä, joten en näihin tuotteisiin aio koskea. En kuitenkaan heitä suoraan roskiin, koska olisi kiittämätöntä, joten parempi joko myydä tai laittaa vahinko kiertämään. En käy lidlissä enkä käytä heidän tuotteitaan, kun on muut sopivat tuotteet iholleni.
Lidlin 1,60€ 200g suklaa pesee kaikki prisman ja K kauppojen suklaat. Ihan hemmetin hyvää maitosuklaata ostin sieltä nyt Jouluksi. Todella kermaisaa. Ei sisällä palmuöljyä vaan valmistettu kermasta.
Vierailija kirjoitti:
Meikit kiertoon. Rasvat vaikka käsivoiteiksi tai jalkoihin. Itse ostin kerran kehutun silmänympärysvoiteen, ei allergisia reaktioita. Shampoo miehelle.
Mieskin ihmetteli lahjaa, kun ystävä ei ole mikään köyhä. Mies käyttää korealaisia tuotteita eikä muusta luovu ja ilmoitti ettei aio noihin koskea. Rasvoja en todellakaan laita käsiini enkä jalkojani pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tuotteet on parempia kuin prisman. Ostin lidlistä aitoa puuvillaa olevan kylpypyyhkeen joka on paksuin ja isoin pyyhe mitä mulla on koskaan ollut. Hinta oli vain 8€ eikä ollut tarjouksessa. On todella laadukkaan tuntuinen. Prismassa tuo pyyhe maksaisi 30-50€ kun prisma ottaa niin paljon välistä.
Emme käy prismassa emmekä lidlissä ja on varaa ostaa oikeaa laatua.
Nuo Cienin tuotteet ovat muuten ihan käsittämättömän laadukkaita ja kuitenkin tosi edullisia.
Taitaa olla elämänhallinta hukassa jos ei itse tiedä mitä tuotteille tekee.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin 1,60€ 200g suklaa pesee kaikki prisman ja K kauppojen suklaat. Ihan hemmetin hyvää maitosuklaata ostin sieltä nyt Jouluksi. Todella kermaisaa. Ei sisällä palmuöljyä vaan valmistettu kermasta.
Minäkin olen täällä kehunut, että Lidlin suklaa, varmaan juuri tuo, on parempaa kuin Fasun suklaa.
Oletko edes ikinä kokeillut Cien tuotteita? Heidän aurinkorasvansa muun muassa hakkasi monia kertoja kalliimmat kilpailijansa. Mikä lie -kuvastaa ennakko asennettasi. Anna toki eteenpäin, joku varmasti ilahtuu ja käyttää tuotteet mielellään.