Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ vs. Vapaa-aika

Vierailija
25.12.2021 |

Vastaatteko te muut mielellänne työtänne sivuaviin tai suoraan työhönne liittyviin kysymyksiin, kun olette vapaalla?

Tyylin terveys/sairaus kysymyksiä lääkäreille ja hoitajille tai lakikysymyksiä lakimiehille jne.

Mietin, vaan oonko ihan mulkku naiseksi, kun en yhtään tykkää vastata työjuttuihin vapaalla. Minulla on kai elämä aika tarkkaan lokeroitu tai jotain, mutta kun olen töissä olen töissä ja kun vapaalla, minua on turha lähestyä työasioilla. :(

Kommentit (2)

1/2 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 🎢🎡🎠😍 Vastaan, vaikkei kysyttäisikään 😅

Vierailija
2/2 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai oikeastaan riippuu kysymyksestä. Jos kyse on asiasta, josta oikeasti olisi mahdollisesti tulossa oikeusjuttu vireille tai joku olemassa oleva riita-asia niin en mielelläni lähde ottamaan kantaa. Ensinnäkin tarvitsisi yleensä paljon enemmän tietoa ko. jutusta että siitä voisi sanoa jotain edes jollain varmuudella ja perehtyminen asiaan veisi aikaa, josta tavallisesti voisi laskuttaa. Tällaisiin kysymyksiin tai tiedusteluihin en vastaa. Jos kyse on jostain ajankohtaisesta oikeustapauksesta tai lakimuutoksesta yms asiasta niin tällaisista käyn mielelläni keskustelua.

Myös johonkin suhteelliseen nopeaan tiedusteluun kuten esim. Miten häätöä haetaan, voin vastata.

Terveisin, lakimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi