Kenellä kaikilla korona just nyt? Pinoon mars!
Itsellä neljäs päivä menossa, myös lapsi ja mies sairaana
Kommentit (25)
Itse olin saanut kolme kun sairastuin, ja töiden takia pakko mennä testiin. Onneksi melko lievä tauti tuli. Puolisolla rajumpi, kun tokasta rokotuksesta on 5kk
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kaksi piikkiä ja en todellakaan mene testiin.
Oikein toimit! Pk-seudulla kehotetaan pysymään poissa testeistä jos et ole riskiryhmäläinen tai hoitsu
Täällä! Tokasta rokotteesta on 4kk, 9päivää nyt sairastanut. Normaalina flunssana menee kun parin ekan päin kovasta kurkkukivusta pääsi. Kuumetta ei ole ollutkaan.
Ensin riviin tiiliseinää vasten ja sitten pinoon, ekana HELLsinkiläiset viruksen levittäjät.
Täällä! Oireet alkoivat kolme päivää sitten. Toka rokote syyskuun lopulla. Vähän kuumetta ja nuhaa, ei kovin rajua
Miksi tautiset matkusti junalla pohjoiseen?
Täällä kans korona jo 8 päivää. Olen rokottamaton ja hieman nuhaa on?
Meillä myös joulu eristyksessä miehen kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kestäneet pääkaupungin teennäistä elämää.
Varmaan on, mutta en viitsi edes kotitestiä lähteä hakemaan. Ei kiinnosta.
Kummiperheessä ovat kaikki koronapositiivisia. Perheen äidillä on kuumetta ja on hieman voipunut. Lapset ja perheen isä on testattu siis myös positiivisiksi, isä rokotettu kahdesti ja toinen lapsi kerran, ja isällä ja lapsilla tauti on täysin oireeton. Ilmeisesti pienempi lapsi toi koulusta tartunnan.
Voi V teidän kanssa. Eikö hävetä kun ette ole noudattaneet ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Meillä ainakin joulusuunnitelmat muuttuivat kun oireet alkoivat. Kotiin jäätiin eikä mihinkään saada mennä
Vierailija kirjoitti:
Niin miten se tehtiin meneminen liittyy siihen että onko sulla korona?
Mä sain tartunnan töistä, riippumatta siitä että ffp2-maskit käytössä ja käsihygieniaa noudatettiin viimeisen päälle. Kaverin perheeseen tartunta tuli koulusta. Kaikilla rokotukset myös kunnossa. Paska juttu joo.
Aloittajalla on kielioppivaikeuksia, eli ekaluokalle nyt.
Täällä viides päivä menossa itsellä, lapsella kolmas oireellinen päivä. Mä sain töistä tän taudin.
Mulla kuumetta, mutta ei muita oireita. Lapsella yskä, mutta ei kuumetta.
Täällä, mulla, miehellä ja kolmella lapsella.
Perusflunssa olo, eristyksessä ollaan.
Ei rokotuksia kellään.
Täällä. Mies kävi hakemassa taudin passillaan viime viikonloppuna.