CM ja joulusuklaa-ale, lähti vähän lapasesta..
Kerrankin oltiin siellä paria juttua hakemassa näin joulupäivänä ja iski kai jonkinlainen mania juuri siitä syystä eli nyt on suklaata, vaikka sitä oli ennestäänkin.
Mukaan tarttui 2kpl isoja 500g Tobleronepötköjä, 2kpl Festive 5-boxeja, Dumle fudge-boxi, Mozart-pkt jossa kuulia että niitä pyöreitä lättänöitä versioita ja Anthon Bergin jättilaatikko jossa erilaisia konvehteja.
Hmmm 😋😍
Kommentit (25)
Ja tammikuussa täällä taas aloittelet laihdutuskuuria ja harmittelet kilpirauhastasi, isoja luitasi sekä kaipailet Ozempicia.
Ostin itse kaksi rasiaa ennen joulua enkä ole saanut kumpaakaan edes avattua.
Oliko paikalla taas niitä tosihamstraajia?
Ostin saunan täydeltä juhlapöydän konvehteja, myyn sit katsokaas voitolla!
Mitä järkeä syödä tuollaista epäterveellistä paskaa? Tyydyttymätöntä rasvaa ja sokeria. Syövän ruokaa.
Pitää kyllä ens viikon vältellä kaupassa käymistä ettei mun laihdutus mene tänä vuonnakin pilalle. Joka vuosi käyn hakemassa alesuklaita, jotka muka aion säästää ja syödä hitaasti, mutta sitten kuitenkin puputan niitä joka päivä koko tammikuun ja lihon. Tänä vuonna en kyllä tee sitä virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä syödä tuollaista epäterveellistä paskaa? Tyydyttymätöntä rasvaa ja sokeria. Syövän ruokaa.
Kyllä ne rasvat siitä tyydyttyy kun pistää poskeen!
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttynyttä rasvaa siis.
Eihän tässä ole mikään kiire syödä niitä, riittävät pitkälle ensi vuoteen. Anthon Berg on kyllä hyvää...
Itsekin ostin meille (mulle ja teinille) jouluksi fazerin suklaarasioita. Iso kupillinen tuolla pöydällä, eivätkä oikein tee kummallekaan kaupaksi. Ja tammikuun ekana päivänä jatkuu taas elämäntaparemppa, joten suklaat menee siinä kohtaa taas pannaan hamaan tulevaan saakka. Nyt kun sais oikein luvan kanssa niitä syödä, niin ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itse kaksi rasiaa ennen joulua enkä ole saanut kumpaakaan edes avattua.
Loistavaa!
Sitten itketään l**kejä joulun jälkeen. Miks mä en laihdu.
Niillä tarjoussuklailla pitäisi olla jokin rajoitus, 2 kpl/talous.
Jotkut jää ilman kun toiset rohmuaa.
Kannattaa katsoa niitä parasta ennen päiväyksiä.
Joulusuklaat yleensä säilyy jonnekin kesään tai syksyyn, jotkut vain huhtikuulle.
En voi ymmärtää, miksi pitää ostaa suklaata, jos se on tarjouksessa! Korkeintaan yhden konvehtirasian voisi ostaa, jos ei ole ollut jouluna konvehtirasiaa.
Ap:n kertoman mukaisen määrän kärrääminen kotiin tekisi vain kauhean pahan olon, puhumattakaan siitä, jos niitä alkaisi syödä.
Noin vähän?!