Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläpaikan SURKEAT tarjottavat

Vierailija
09.04.2015 |

En enää koskaan mene kylään ns. ystäväni luokse, kutsuivat illalliselle ja illallinen sisälsi :

- hernesosekeiton jollain valkoisella möhnällä

- rehuja ja kasvispihvejä ja KERMAVIILIkastiketta joka oli siinä purkissa :DDD

-uunijäätelöä

mä en koskaan kehtais tarjota mun vieraille tollasta kuraa. MISSÄ LIHA??? en koskaan kehtais, en ikinä kehtais jättää vieraita ilman lihaa. Todella noloa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tarjosi noille ihmisille, kun kutsui heidät luokseen päivälliselle? Vuoroin vieraissahan käydään.

Vierailija
22/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:29"]

"Ja keskiverto suomalainen ei ole hyvä kokki. Eli ei kannata odottaa suuria."

Jep, jep eli ruuanlaittoa ei opi koska suomalainen on lähtökohtaisesti vaan huono kokki. Olen eri mieltä. Jotenkin todella nihkeä ja pula-aikamainen keskustelu.

[/quote]

Voi oppia, mutta kuka haluaa opetella?? Suurinosa ei viitsi hirveästi nähdä vaivaa ruuan eteen. Ruokaa tehdään lennossa, valmiilla mausteseoksilla ja monesti puolieineksistä. Pakaste juureksia ja perunaa. Marinoitua broileria. Yms.

[/quote]

Ai noinko teillä on totuttu ruokaa laittamaan? Ei meillä vaan, eikä kenelläkään tutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyppinyt - ainakin kuvainnollisesti - tasajalkaa riemusta, jos ystäväni olisi tarjonnut noin mahtavan illallisen. En ole kasvissyöjä, mutta aina silloin tällöin pidän lihattoman päivä tai pari. Kuten tänäänkin. Tei parsakaalisosekeittoa, sekaan pilkoin keitettyä kananmunaa. Lisäksi vielä pari juustovoileipää, niin jopa tuli maaru täyteen ja olipa maukasta, vaikka itse sanonkin!

Vierailija
24/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mielelläni tuonne syömään. :) 

Vierailija
25/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:53"]Olisin hyppinyt - ainakin kuvainnollisesti - tasajalkaa riemusta, jos ystäväni olisi tarjonnut noin mahtavan illallisen. En ole kasvissyöjä, mutta aina silloin tällöin pidän lihattoman päivä tai pari. Kuten tänäänkin. Tei parsakaalisosekeittoa, sekaan pilkoin keitettyä kananmunaa. Lisäksi vielä pari juustovoileipää, niin jopa tuli maaru täyteen ja olipa maukasta, vaikka itse sanonkin!
[/quote]

Kasvisruokapäivänä munaa ja juustoa :D :D :D

Vierailija
26/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:53"]Olisin hyppinyt - ainakin kuvainnollisesti - tasajalkaa riemusta, jos ystäväni olisi tarjonnut noin mahtavan illallisen. En ole kasvissyöjä, mutta aina silloin tällöin pidän lihattoman päivä tai pari. Kuten tänäänkin. Tei parsakaalisosekeittoa, sekaan pilkoin keitettyä kananmunaa. Lisäksi vielä pari juustovoileipää, niin jopa tuli maaru täyteen ja olipa maukasta, vaikka itse sanonkin! [/quote] Kasvisruokapäivänä munaa ja juustoa :D :D :D

[/quote]

Eihän tuo kirjoittaja puhunut vegaanisesta vaan lihattomasta päivästä.

Sitä paitsi useimmat tuntemani kasvissyöjät ovat lakto-ovovegetaristeja eli syövät munaa ja maitotuotteita.

Vierailija
27/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kasvispihvi todennäköisemmin on ainakin kypsää, eikä siitä mene vatsa sekaisin. En IKINÄ syö kylässä lihaa, enkä perunaa. Ne eivät ole vatsaystävällistä ruokaa.

Jos ap tarjoaisi lihaa, voisi keskenään sen syödä. Ei ainakaan mulle maistuisi, kun en viitsi käydä arpomaan, että onkohan se osattu tarpeeksi kypsäksi valmistaa vai ei.

Vierailija
28/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Me kutsuttiin muutama ystävä kylään, ja tarjottiin kasvissushia. Siis pelkkää riisiä, rehuja ja levää!!! Ei ollut edes jälkiruokaa tarjolla:((. Mitäköhän ne meidän vieraat nyt oikein ajatteli? :/

Vierailija
29/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa mieltä olen kanssasi. Olisin joutunut sanomaan etten nyt välitä syödä. Ei menisi alas noi ruoat. Joku raja nyt sentään siinä mitä tarjotaan, ei nyt kaikkea p**kaa voi vieraille tehdä. Ja miks aina tuputataan noita kermaviilejä ja ranskankerma juttuja, ne on todella pahoja. Suomalaisten maku on kummallinen....

Vierailija
30/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että tää tapahtui Porvoossa, mutta valitettavasti tällaisia ihmisiä on (kuten esim 37). On se kumma, jos henki ja elämä ja ystävyys on siitä kiinni, että yhdellä aterialla ei ole lihaa. Ei ennenkään syöty lihaa joka päivä. Miten voikin herättää noin paljon raivoa ihmisessä, jos yhden kerran jossain tarjotaan pelkkää kasvisruokaa? Miten voi olla niin vaikea ja hirveä asia se?

Vierailija
31/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten et vain mene toiste.

Kylään mennessä tykkään, jos ilmapiiri on kiva. Syömiset on aivan toisisijaisia juttuja. Joskus saa hyvää ja joskus huonompaa, ei mitään väliä, jos muuten viihtyy ystävien tai vaikka puolituttujen kanssa. 

Mikä oli se varsinainen ongelma?

Vierailija
32/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kauheeta niinku :D ihan järkyttävää jos ei yhdellä ruoalla saa nyrhiä raatoa kitusiinsa

Vierailija
33/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:26"]No, sitten et vain mene toiste.

Kylään mennessä tykkään, jos ilmapiiri on kiva. Syömiset on aivan toisisijaisia juttuja. Joskus saa hyvää ja joskus huonompaa, ei mitään väliä, jos muuten viihtyy ystävien tai vaikka puolituttujen kanssa. 

Mikä oli se varsinainen ongelma?
[/quote]

Se että illallisella yleensä tarjotaan kunnon ruokaa. Ei mitään kasvispihvejä

Vierailija
34/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phah, voi luoja sanon minä.
Kaikenlaista sitä kuuleekin. Toivottavasti ns ystäväsi ei enään edes kutsu sinua syömään.

Vierailija
35/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää seuraavaksi johonkin niistä Porvoon ravintoloista, mun piikkiin

Vierailija
36/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö olisi oikeasti ystäväsi, luultavasti olisit silloin tiennyt ennakkoon hänen kantansa liharuokiin.

Vierailija
37/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kiittämätön.

Vierailija
38/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:22"]

En enää koskaan mene kylään ns. ystäväni luokse, kutsuivat illalliselle ja illallinen sisälsi :

- hernesosekeiton jollain valkoisella möhnällä

- rehuja ja kasvispihvejä ja KERMAVIILIkastiketta joka oli siinä purkissa :DDD

-uunijäätelöä

mä en koskaan kehtais tarjota mun vieraille tollasta kuraa. MISSÄ LIHA??? en koskaan kehtais, en ikinä kehtais jättää vieraita ilman lihaa. Todella noloa.

[/quote]

Oot melekonen moukka.

Vierailija
39/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:32"]Jos henkilö olisi oikeasti ystäväsi, luultavasti olisit silloin tiennyt ennakkoon hänen kantansa liharuokiin.
[/quote]

No eipä ennen ole liha heitä haitannut. Aina on syöneet lihaa. Pihit paskiaiset.

Vierailija
40/43 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvispihvit itse tehtyjä eikä suoraan saarioisten paketista niin kyllä tuo minusta hyvältä kuulostaa! Alkukeitto ja jälkiruokakin.
Aika kiittämätön urpo olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan